hifiman op reis door audio en video land

Gestart door hifiman, november 20, 2004, 13:42:46

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

hifiman

Citaat van: scrutinizer op oktober 25, 2009, 19:18:04
Je kanaal in ieder geval niet, daar kabbelt het weer lekker.

;)

Anton.
Valt wel mee, het was meer in het kader van "bezigheids" therapie  ^-^

hifiman

Citaat van: Audioloog op oktober 13, 2009, 15:32:22
De vriendinnen van mijn vrouw zijn niet zo groot  :D Zal niet de eerste keer zijn dat er eentje al pratend (met de intentie het huis te verlaten via de tuindeur) zo'n beetje tegen het speakerdoek aanstaat en dan is het een kwestie van even "omdraaien" en dan... Met een kans dat de tweeter gemist wordt natuurlijk  ^-^
:crazy:
!@$~%$!@^$!~ gisteren zat er dus eentje (vriendin van mijn vrouw) in een onbewaakt ogenblik met haar handtas tegen het speakerdoek aan. Ze zat gehurkt haar schoenen aan te trekken met de handtas om haar schouder en draaide toen om haar as, hop zo die handtas het doek in. Ter hoogte van de woofer overigens. Dankzij het feit dat de woofer vrij "diep" ligt is er verder niks geraakt of beschadigd, maar mijn paranoia is dus echt niet zo paranoia als ik zelf eigenlijk hoopte  >:( Als dit ter hoogte van de tweeter was gebeurd dan...  :blink:

Voortaan verwijder ik dus alle schoenen die in de huiskamer liggen per direkt, die horen in de gang of aan den voeten  :notify:

Afijn, moest het effe kwijt, was er aardig pissig over  :D

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

celerontje

Citaat van: Audioloog op oktober 29, 2009, 15:10:04
!@$~%$!@^$!~ gisteren zat er dus eentje (vriendin van mijn vrouw) in een onbewaakt ogenblik met haar handtas tegen het speakerdoek aan. Ze zat gehurkt haar schoenen aan te trekken met de handtas om haar schouder en draaide toen om haar as, hop zo die handtas het doek in. Ter hoogte van de woofer overigens. Dankzij het feit dat de woofer vrij "diep" ligt is er verder niks geraakt of beschadigd, maar mijn paranoia is dus echt niet zo paranoia als ik zelf eigenlijk hoopte  >:( Als dit ter hoogte van de tweeter was gebeurd dan...  :blink:

Voortaan verwijder ik dus alle schoenen die in de huiskamer liggen per direkt, die horen in de gang of aan den voeten  :notify:

Afijn, moest het effe kwijt, was er aardig pissig over  :D
Om ziek van te worden:
http://www.youtube.com/watch?v=BlK9c3FQp8M :D

Maak er goede afspraken over met Phannee, laat de ''theeleutclub'' uit de buurt van de speakers blijven!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

S@m

Citaat van: Audioloog op oktober 29, 2009, 15:10:04
!@$~%$!@^$!~ gisteren zat er dus eentje (vriendin van mijn vrouw) in een onbewaakt ogenblik met haar handtas tegen het speakerdoek aan.

Dat ze dit zelf niet in de gaten hebben...onbeschoft!

hifiman

Citaat van: celerontje op oktober 29, 2009, 15:16:44
Maak er goede afspraken over met Phannee, laat de ''theeleutclub'' uit de buurt van de speakers blijven!
Probleem zit hem in het feit dat iedereen altijd via de tuinkant komt en gaat (omdat de parkeerplaatsen aan de tuinkant zijn) en dan bij die deur (voor de speaker dus) effe blijft kletsen, schoenen aandoet, enz.. Erg irritant en ik ben sterk geneigd om gewoon een bord in de tuin te gaan zetten dat er alleen nog open gedaan wordt bij de voordeur  :notify:

hifiman

Of misschien als compromis, een bord "PAS OP VOOR DE SPEAKER" in de tuin  :D

S@m

Citaat van: Audioloog op oktober 29, 2009, 15:26:44
ik ben sterk geneigd om gewoon een bord in de tuin te gaan zetten dat er alleen nog open gedaan wordt bij de voordeur 

Dat je dit nog niet hebt gedaan, daar is een voordeur toch voor...

S@m

Citaat van: Audioloog op oktober  4, 2009, 14:33:56
En even een nieuwe overzichtsfoto.  ^-^

Een andere optie is om je kamer 'te draaien', bank rechts (bij tuindeur) en Avalons e.d. links...

JeKa

Citaat van: S@m op oktober 29, 2009, 15:30:23
Dat je dit nog niet hebt gedaan, daar is een voordeur toch voor...

Gastvrije Hollander....  :-*

S@m


Audiofiel

Citaat van: S@m op oktober 29, 2009, 15:33:54
Een andere optie is om je kamer 'te draaien', bank rechts (bij tuindeur) en Avalons e.d. links...

Of je tuindeur aan de andere kant van het huis te plaatsen. ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman

Citaat van: JeKa op oktober 29, 2009, 15:34:01
Gastvrije Hollander....  :-*
Ja ach, probleem is dat iedereen het ondertussen gewend is en dat mijn vrouwtje het not done vind (cultuur ding) om de toegang opeens (aan die kant) te gaan weigeren.  Ik had mijn speakers zelfs al naar achteren geschoven gisteren voor de vriendinnen in kwestie arriveerden maar ook dat bleek niet genoeg  :-X Als ik alleen had gewoond was er al lang niemand meer via die kant binnen gekomen  :baaa:

celerontje

Citaat van: Audioloog op oktober 29, 2009, 15:29:43
Of misschien als compromis, een bord "PAS OP VOOR DE SPEAKER" in de tuin  :D
DOEN! (zet het er voor alle duidelijkheid ook nog even in het Thais op! :D)

Citaat van: Audioloog op oktober 29, 2009, 15:37:14
Ja ach, probleem is dat iedereen het ondertussen gewend is en dat mijn vrouwtje het not done vind (cultuur ding) om de toegang opeens (aan die kant) te gaan weigeren.  Ik had mijn speakers zelfs al naar achteren geschoven gisteren voor de vriendinnen in kwestie arriveerden maar ook dat bleek niet genoeg  :-X Als ik alleen had gewoond was er al lang niemand meer via die kant binnen gekomen  :baaa:
Kan je niet een soort ''kappen/bakken'' maken om over de speaker heen te doen?
Dan zijn in ieder geval je tweaters beschermd.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hifiman

En dan is er aan de andere kant nog de eettafel hazard  :confused:

Afijn ik zal ermee moeten leven vrees ik en hopen dat ze allemaal WA verzekerd zijn  ;)

hifiman

Citaat van: celerontje op oktober 29, 2009, 15:39:54
DOEN! (zet het er voor alle duidelijkheid ook nog even in het Thais op! :D)
Of alleen in het thais, is namelijk de voornaamste doelgroep in dit geval  :D

Citaat van: celerontje op oktober 29, 2009, 15:39:54
Kan je niet een soort ''kappen/bakken'' maken om over de speaker heen te doen?
Dan zijn in ieder geval je tweaters beschermd.
Haha, ja das ook weer zowat, thais bezoek betekent namelijk ook altijd karaoke enzo  :P

celerontje

Gewoon erop laten zitten, de geluidskwaliteit boeit toch niet!
(of je haalt ze gewoon eraf en doet ze er weer op als de dames klaar zijn ;) ;D)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hifiman

In elk geval heeft het een therapeutische waarde om het er even alhier over gehad te hebben  ;)

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Joris1971

Citaat van: Audioloog op oktober 29, 2009, 15:26:44
Probleem zit hem in het feit dat iedereen altijd via de tuinkant komt en gaat (omdat de parkeerplaatsen aan de tuinkant zijn) en dan bij die deur (voor de speaker dus) effe blijft kletsen, schoenen aandoet, enz.. Erg irritant en ik ben sterk geneigd om gewoon een bord in de tuin te gaan zetten dat er alleen nog open gedaan wordt bij de voordeur  :notify:

Waarom doen mensen schoenen uit? Bedoel ik vind dat zelf erg irritant als je ergens komt en je moet je schoenen uitdoen...


celerontje

Om lekker uit te glijden op hun laminaatvloer! ;D

Serieus:
Hoort bij de Thaise cultuur. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

JeKa

Citaat van: Joris1971 op oktober 29, 2009, 15:54:34
Waarom doen mensen schoenen uit?

Alweer zo'n gastvrije Hollander.  :-*

Bezoek mag bij jullie zeker ook 1 koekje uit de trommel pakken....  :D


JeKa

Citaat van: S@m op oktober 29, 2009, 15:35:49
Tsjaa, 't is hier geen Groningen  ;D

Dan JUIST! (Groningers zijn absoluut niet gastvrij!)

S@m


celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!