Forum steeds off- online

Gestart door Kerstmanno, mei 31, 2005, 21:09:04

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kerstmanno

Word er behoorlijk moe van. Forum is al vanaf vanmiddag steeds wisselend off -online. Kan geen reactie lezen en reageren, of het forum is weer pleite. Ben ik de enige hiermee?

Erik

nog nergens last van gehad.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

B.J.

Heledag geen last van gehad!

rijstfj

1 keer en daarna niet meer, fractie van een aantal secondes.

Audiotwin

Tevredenheid!!!

FrankB

Citaat van: Menno-ert op mei 31, 2005, 21:09:04
Word er behoorlijk moe van. Forum is al vanaf vanmiddag steeds wisselend off -online. Kan geen reactie lezen en reageren, of het forum is weer pleite. Ben ik de enige hiermee?

Probleem = provider = chello  ::)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Audiotwin

Citaat van: FrenkB op mei 31, 2005, 22:29:22
Probleem = provider = chello  ::)

Ik heb Chello maar geen problemen
Tevredenheid!!!

Erik

chello zit op meer plekken en heeft meerde servers, dus wat bij de een werkt hoeft niet bij de ander te werken.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

J.A.F._Doorhof

geen problemen hier maar er zijn overal ADSL storingen.
Gisteren had ik een paar uur geen internet.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Kerstmanno

De 'rest' van internet blijft het wel doen, daarom vind ik het zo vreemd. Heb wel sinds vanmiddag een router, misschien dat die voor problemen zorgt met deze site?

Kerstmanno

Heb even mn router mailtjes laten versturen van storingen/hacks e.d. en ik krijg dit VEEL binnen:

---
Dear User
Your router has detected and protected you against an attempt to gain access to your network.  This may have been an attempted hacker intrusion, or perhaps just your Internet Service Provider doing routine network maintenance. Most of these network probes are nothing to be worried about - these types of random probes should NOT be reported, but you may want to report repeated intrusions attempts.  Save this email for comparison with future alert messages. Your router Alert Information

Time: 05/31/2005, 06:11:03
Message: TCP FIN Scan
Source: 192.168.1.2, 1145
Destination:213.201.233.10, 80 (from WAN Outbound)


Visit the UXN Combat Spam web site to get more detailed information about the intruder - http://combat.uxn.com/ 1. Type the intruder's IP address into the IP WHOIS search engine 2. Click the Query Button 3. Detailed network and administration information will be displayed
---

Dat is het adres van het htforum.

FrankB

Ik heb ook een router staan, maar die maakt geen enkel probleem van het HTForum. De source is ook je interne pc vreemd genoeg ...
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

advr

heb ook nooit problemen,.

heb je toevallig een Linksys WAG54G versie router, die geeft wel problemen heb ik ondervonden. ;D

na lang zeuren bij Linksys heb ik nu een versie 2 en sindsdien zijn alle problemen verholpen. :o :o
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

FrankB

Citaat van: advr op juni  1, 2005, 07:56:40
na lang zeuren bij Linksys heb ik nu een versie 2 en sindsdien zijn alle problemen verholpen. :o :o

Daarom zien we je weer zo vaak hier ;D

En volgens mij heeft Menno z'n moeder gewoon de weg naar het ht forum beperkt om te zorgen dat Menno nou EINDELIJK eens z'n scriptie gaat schrijven ;D ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

advr

Citaat van: FrenkB op juni  1, 2005, 08:01:00
Daarom zien we je weer zo vaak hier ;D

En volgens mij heeft Menno z'n moeder gewoon de weg naar het ht forum beperkt om te zorgen dat Menno nou EINDELIJK eens z'n scriptie gaat schrijven ;D ;D

zo'n soort kinderslot ;D ;D ;D ;D

het was vannacht 3 uur, ik haat stand by diensten ???

ik heb dat al veel te lang gedaan, na de vakantie hoeft dat ook niet meer gelukkig ;D ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Kerstmanno

Als ik de firewall van mn router uitgooi, dan gaat alles dus direct PRIMA!!! Maar ja, ik wil mn firewall toch niet uitzetten lijkt me. Of zal ik dan maar weer gewoon mn windows xp firewall gebruiken...
Heb trouwens een 3com router...

Roeland

Gelukkig geen problemen mee  ;D

Kerstmanno

Iemand ideeën? DMZ instellen voor dit ip-adres haalde niks uit.

R

mac kopen?




erg flauwhoor, I know...

Kerstmanno


B.J.

Citaat van: Menno-ert op juni  1, 2005, 15:44:02
Iemand ideeën? DMZ instellen voor dit ip-adres haalde niks uit.

Heb je geen firewall rules in je router?
Ik snap ook niet waarom er activiteit op poort 1145 is.

Je hebt niks anders dan IE of FF aanstaan?

Source: 192.168.1.2, 1145

FrankB

Misschien iets van spyware ofzo?
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Kerstmanno

Wat doet die 1145 dan?

En spyware? Hmmm... zal weer even een scan uitvoeren. Maar waarom is het alleen bij het htforum?? En die melding geeft ook het adres van het forum aan. Vind het maar vaag.

FrankB

Omdat je daar het meeste opzit :P
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

advr

kan hij nou helemaal niets goed doen?? router problemen, zekeringen uit z'n dvd blazen, kortsluiting en nee stemmen ook nog zeker 8) 8) 8) 8)
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster