Welke gaten gebruiken bij ophangen JVC NZ7 in projectorbeugel

Gestart door Noa25, april 29, 2024, 09:29:41

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Noa25

Heey,

Kan iemand mij vertellen welke gaten ik nu moet nemen voor het ophangen van de projector?

In de JVC zitten standaard 4 gaten voor de pootjes. Deze moet je eraf halen als je de projector aan het plafond wil hangen, maar gebruik je dan alleen deze gaten voor het ophangen?

Want in het midden van de projector zitten ook nog gaten.

Of kun je ze allemaal gebruiken? Mijn beugel heeft nl de mogelijkheid om 8 pootjes op te hangen (dit past natuurlijk nooit ;-) maar dan kan ik een beetje kijken welke het beste passen.

Graag jullie advies.

Groet, Noa


PascalP

Ik heb gewoon de 4 schroefgaten van de originele pootjes gebruikt, dit komt ook perfect overeen met de Chief beugel die ik heb specifiek voor JVC
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

home@the movies

je kan beide gebruiken, is afhankelijk van de beugel die je gebruikt en de max. of min. breedte die je kan overbruggen met je beugel.