Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

RubenV.

Citaat van: Snutchz op maart 17, 2013, 15:03:32
Idem.. game kan de deur uit.. lol is er af... een aantal achievements zijn niet eens unlocked  :wacko:

De DTS 5.1/7.1 track van GoW:Ascension is compleet naar de gallemiezen.. onspeelbaar dus.. 't wachten is op 'n patch  :sleepy:

Ik neig tegenwoordig steeds meer naar het uitstellen van aankopen totdat de eerste paar patches uit zijn  :nopompom: Ik snap dat het tegenwoordig allemaal erg gecompliceerd in elkaar zit, en ik ben blij dat men bereidt is om snel fixes uit te brengen. Maar ik voel me zo nu en dan nog wel eens bekocht als je moeten wachten op een patch, of als er na een kleine maand al de eerste DLC wordt uitgebracht...
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

lestat1234

Hier gisteravond aan The Witcher 2 begonnen.
Dikke fun!
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

Snutchz

Citaat van: RubenV. op maart 18, 2013, 01:16:50
Ik neig tegenwoordig steeds meer naar het uitstellen van aankopen totdat de eerste paar patches uit zijn  :nopompom: Ik snap dat het tegenwoordig allemaal erg gecompliceerd in elkaar zit, en ik ben blij dat men bereidt is om snel fixes uit te brengen. Maar ik voel me zo nu en dan nog wel eens bekocht als je moeten wachten op een patch, of als er na een kleine maand al de eerste DLC wordt uitgebracht...
Ik vrees het ergste voor de opkomende generatie..  :crazy:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Snutchz

Hebben ze verdomme nog stééds dat PCM/DD/DTS 5.1 probleem niet verholpen..  >:(



Sony = Milked & Rushed
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Jeroen de Waal

Wat is het probleem dan?
Heb hem hier liggen maar nog niet aan begonnen.


Jeroen.

dennism

#3205
Citaat van: RubenV. op maart 18, 2013, 01:16:50
Ik neig tegenwoordig steeds meer naar het uitstellen van aankopen totdat de eerste paar patches uit zijn  :nopompom: Ik snap dat het tegenwoordig allemaal erg gecompliceerd in elkaar zit, en ik ben blij dat men bereidt is om snel fixes uit te brengen. Maar ik voel me zo nu en dan nog wel eens bekocht als je moeten wachten op een patch, of als er na een kleine maand al de eerste DLC wordt uitgebracht...

Ik heb dit idd ook, echter wel bijna enkel bij EA/Ubisoft games qua DLC. Dit zijn dan ook developers waar ik probeer ver weg te blijven.....

Al is het mij bij Simcity niet gelukt, de eerste EA game sinds jaren die ik heb gekocht volgens mij was de laatste hiervoor C&C3 die ik erg tegen vond vallen maarja EA heeft dan ook Westwood vakkundig de nek om gedraaid, Simcity wel gekocht via Origin India, zodat ik ipv 79 euro voor de Digital deluxe slechts 37 euro kwijt was.

Verder vermaak ik me op dit moment vooral met games uit de Blizzard stal, WoW:MoP heeft alle slechte ervaringen uit Cataclysm doen vergeten, SC2 WOL/HOTS is nog steeds naar mijn mening de RTS en Diablo 3 is na de tegenvallende release toch zeker een game geworden die met stappen vooruit is gegaan en voor mij een zeer vermakelijke casual side game blijft. Ik denk dat deze het op de PS3/4 ook erg goed gaat doen. Echter jammer dat ze deze niet aan Battle.net koppelen zodat Coop/MP tussen Playstation en PC mogelijk zou worden, was leuk geweest met mijn maten. Verder kijk ik momenteel erg uit naar Rome 2: Total War, (vooral Medieval 1 en 2, RTW, Empire en Napoleon helemaal grijs gespeeld, de shogun games konden mij minder boeien) en speel ik nog steeds een sloot legacy games (vooral Baldurs gate Saga).

Op console gebied sta ik redelijk stil, de Xbox is de deur uit en PS3 is alleen nog zo nu en dan BR speler. Hopelijk brengt de volgende generatie wel de nodige vernieuwing, want de huidige generatie heeft mij toch steeds weer teruggedreven naar de PC en totaal niet gebracht wat ik er van verwacht had op enkele games na welke gewoon slecht geport waren op de PC en enkele (al dan niet tijdelijke) exclusives na (o.a. de diverse GTA's).

Snutchz

Citaat van: Jeroen de Waal op maart 23, 2013, 17:26:55
Wat is het probleem dan?
Heb hem hier liggen maar nog niet aan begonnen.
Audio mix is naar de filistijnen.. fx is te zacht of te luid.. of geheel niet aanwezig.. off sync... dat soort fratsen  >:( ..voor mijn gevoel geheel onspeelbaar..
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Jeroen de Waal

Das minder met GoW.....zal het een dezer dagen eens checken........teveel games gekregen de laatste tijd.

Steam is nu bezig Bioshock: Infinite te installeren!


Jeroen.

Snutchz

Ik heb zojuist de inferieure versie ontvangen  :(

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Raymond187

Citaat van: Snutchz op maart 26, 2013, 15:32:36
Ik heb zojuist de inferieure versie ontvangen  :(


Is de gameplay hetzelfde als voorgaande delen?

mic1980

#3210
.

XanaduNL

Citaat van: Raymond187 op maart 26, 2013, 15:42:25
Is de gameplay hetzelfde als voorgaande delen?

Tjah, het is nogsteeds een shooter. Maar wel in een nieuw verhaal en op een nieuwe locatie.
De reviews zijn nog lovender dan deel 1.
Video review:
http://www.gametrailers.com/reviews/vskehr/bioshock-infinite-review

Jeroen de Waal

Tot nu toe is Bioshock: Infinite een geweldige ervaring! Ziet er heerlijk uit op de pc en speelt goed weg.
Mooi verhaal en uitstekende setting.


Jeroen.

warcow

Gamen doe ik de laatste jaren niet zoveel meer, maar vermaak mij zo nu en dan nog wat met:

Battlefield 3 (ps3)
Ni no Kuni (ps3)

En zodra ik er weer een tafeltje voor heb sluit ik steel battalion voor de xbox weer aan. (Niet die nieuwe kinect versie uiteraard)

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

RubenV.

Citaat van: Jeroen de Waal op maart 26, 2013, 16:35:23
Tot nu toe is Bioshock: Infinite een geweldige ervaring! Ziet er heerlijk uit op de pc en speelt goed weg.
Mooi verhaal en uitstekende setting.


Jeroen.

Ik ga 'm binnenkort ook spelen. Ik ben nog aan het wachten op mijn wireless receiver voor de xbox controller. Van de week heb ik mijn pc aangesloten op mijn plasma en surround processor en dat is wel super gaaf. Die beleving zoals bij consoles probeer ik nu op de pc een beetje na te bootsen. Omdat een toetsenbordje en muis niet ideaal is wil ik eens met zo'n controller aan de gang. Ik vind het dan jammer om halverwege een spel te gaan switchen naar een andere besturing. Dus ik moet nog even geduld hebben met Bioshock totdat ik mijn receivertje binnen heb.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Jeroen de Waal

#3216
Zo in de tussentijd Bioshock: Infinite voor de PS3 van mijn broertje gehad.
Heb hem op de pc nog net niet uitgespeeld. Op de PS3 inmiddels wel.

Heerlijk genoten van de game!

Nu aan de gang met Crysis 3 op de PS3. PC blijf ik vanaf want ben anti-origin.


Jeroen.

dennism

Is crysis spelen niet zonde op de PS3 t.o.v. de PC. Heb het nieuwe deel nog niet gespeeld maar bij de voorgaande delen was het mij duidelijk dat dit echt een PC spel is, met alle eyecandy die het spel had op de PC. Daar konden de console versies echt niet aan tippen. Het is idd jammer dat het een origin game is en EA mij echt tegen is gaan staan, wat voor mij ook een reden is om hem niet te kopen, maar als ik ga besluiten hem toch te spelen dan wordt het denk ik wel de PC versie daar deze ook voor zover ik nu kan zien er toch echt een stuk beter uitziet op goede hardware.

Jeroen de Waal

Ja het is aan de ene kant zeker zonde, mijn hardware zou het vloeiend kunnen spelen.
Ik ben alleen een beetje achievement-verslaafd, en dat betekend niet dat ik ze perse allemaal wil halen maar ik vind het gewoon leuk om op Steam, SEN of Live (ook al speel ik zo goed als niet meer op de 360) de achievements te bekijken enzo.

Origin boeit mij gewoon totaal niet en het is gewoon erg jammer dat Crysis 3 niet naar Steam gekomen is. Heb Crysis 3 een keer gedownload en het is echt een pareltje maar nee, geen Origin voor mij.
Ik moet er wel bij zeggen dat het op de PS3 ook gewoon heerlijk vloeiend weg speelt. Ben ook niet perse een "graphic-whore".
Zit je zelf ook op Steam?


Jeroen.

Snutchz

Die lui bij Crytek zijn 'n stel onnozelaars.. studio = een ordinair polygoon bordeel  :closedeyes:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

dennism

Citaat van: Jeroen de Waal op april  6, 2013, 08:51:11
Ja het is aan de ene kant zeker zonde, mijn hardware zou het vloeiend kunnen spelen.
Ik ben alleen een beetje achievement-verslaafd, en dat betekend niet dat ik ze perse allemaal wil halen maar ik vind het gewoon leuk om op Steam, SEN of Live (ook al speel ik zo goed als niet meer op de 360) de achievements te bekijken enzo.

Origin boeit mij gewoon totaal niet en het is gewoon erg jammer dat Crysis 3 niet naar Steam gekomen is. Heb Crysis 3 een keer gedownload en het is echt een pareltje maar nee, geen Origin voor mij.
Ik moet er wel bij zeggen dat het op de PS3 ook gewoon heerlijk vloeiend weg speelt. Ben ook niet perse een "graphic-whore".
Zit je zelf ook op Steam?


Jeroen.

Ik zit wel op steam, maar heb daar maar een beperkt aantal games. Ik hou er meer van de games zelf in bezit te hebben en games met verplichte activaties op steam/origin sla ik vaak over, of download ik op minder legale manieren of speel ik op een account van iemand anders die wel heel actief is op steam. Volgens mij heb ik op mijn eigen steam account maar iets van 6 games, en op Origin maar 2. Achievement whoring heb ik op steam eigenlijk ook totaal niet, terwijl dat op battle.net (vooral WoW) wel anders is, daar ben ik zeer actief met achievements halen. Tevens ben ik ook geen echte GFX whore, maar als een game vooral bekend staat om zijn GFX dan wil ik ze wel in vol ornaat zien.

Snutchz

Bioshock Infinite op -normal- is done.. nu op -hard- zonder ook maar iets te spenderen aan de 'Dollar Bill Vending Machine'  ^-^
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Jeroen de Waal

Citaat van: Snutchz op april 10, 2013, 11:42:58
Bioshock Infinite op -normal- is done.. nu op -hard- zonder ook maar iets te spenderen aan de 'Dollar Bill Vending Machine'  ^-^

Dat moet toch op 1999 mode ipv hard?......of bedoel je dat daarmee?
Heb hem op de ps3 gewoon op easy uitgespeeld en op de pc op normal. Moet nu nog een keer een run doen op 1999.


Jeroen.

Snutchz

#3223
Voorbereiding  ;)

Edit : sommige stukken zijn bijzonder pittig op -Hard-  :crazy: ..géén centjes aan Bill op -1999- lijkt me dan ook haast onmogelijk op de consoles.
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Snutchz



Op -Hard- gefinished.. géén 'Dollar Bill' op -1999- ? ..not in a million years  :laugh:

..en waar blijft patch 1.04 voor GoW:A ?!  >:(


oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini