Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Snutchz

Yup.. most overrated game 2012  :plain:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Jeroen de Waal

Rayman op de PS3 Snutchz?.....maar zie je niet online?


Jeroen.

Snutchz

Nee dat klopt.. offline ftw  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

djaxx

;Ik vond die raymen toch maar rap saai en mega kinderachtig. Is intussen de deur uit, Rage bezig nu. Leuk spel

Jeroen de Waal

Citaat van: Snutchz op januari 20, 2012, 15:20:40
Nee dat klopt.. offline ftw  8)

offline? Je gaat toch automatisch online bij opstarten?.....of speel je met een dongle :-) ;-)


Jeroen.

Jeroen de Waal

Citaat van: djaxx op januari 20, 2012, 16:41:26
Rage bezig nu. Leuk spel

Ja ben er ook nog steeds mee bezig. Zit nu op 35 trof.


Jeroen.

Snutchz

Citaat van: djaxx op januari 20, 2012, 16:41:26
;Ik vond die raymen toch maar rap saai en mega kinderachtig.
Ach shut up..  :dozingoff: ..terecht 'game of the year nominee' bij IGN  8)
Citaat van: Jeroen de Waal op januari 20, 2012, 17:12:34
offline? Je gaat toch automatisch online bij opstarten?
Ik voer bij het online gaan nog altijd 'n password in..
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

CitaatIk voer bij het online gaan nog altijd 'n password in..

That's old school  ;D

Bij mij heb ik gewoon automatische verlenging. Dus als ik van te voren vergeet om een mooie gold aanbieding te zoeken, gaat het online gebeuren toch door.
MS schrijft dat automatisch een jaar abo af. Lekker handig.  ;)

Snutchz

Mijn lijstje voor 2011 :smile:

XBOX360 - Dead Space 2
PS3 - Rayman Origins
Wii - TLOZ : Skyward Sword
XBLA - Ms. Splosion Man
3DS - Super Mario 3D Land
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

#2584
Wat beste games betreft ?

Heel eerlijk heb ik nog zoveel titels niet gespeeld afgelopen jaar.
Dus ik kan nog niet echt een lijstje maken. Skyrim en nog wat anderen liggen nog in de kast (Deus Ex, Rage, Arkham City, Dead Island voor de 360 etc.)
Maar ik kan het wel zeggen; wat ik wel heb gespeeld ..

1. MW3 (360) Niet origineel, maar speelt wel lekker.
2. Gears Of War 3 (360, de DLC heb ik nog niet gespeeld) Absoluut een heerlijke game. Misschien wel beter als MW3.
3. Batttefield 3 (360 ... heb alleen de MP gespeeld, de DLC nog niet)
4. Saints Row 3 (360 ...DLC nog niet gespeeld).
Redelijk vermakelijke game.
5. Dead Island (PC, 360. DLC nog niet gespeeld). Wat ik ervan gespeeld heb op de PC, zag er leuk uit.
Niet een hele goede game, maar vermakelijk is ie wel.


Een van de grootste tegenvaller vond ik; Homefront.
Daar ben ik dan ook mee opgehouden.

Ik zal binnen kort eens kijken of ik wat meer tijd kan gaan maken voor de andere titels. Alleen de DLC paketten (verdeeld in; 20 totaal voor Elite spelers) van MW3 komen eraan.
Ze zijn allemaal al betaald (MW3 Elite Abo.) dus aankomende week kan ik al wat maps downloaden. De mensen zonder Elite, kunnen de pack pas in Maart spelen.
Na prestige 10 in MW3 te hebben gehaald (Nu 5 Level 22), zal ik in ieder geval meerdere andere games gaan spelen.
Dan is het wachten op Black Ops 2  :P

ps.

Natuurlijk zijn er betere games te noemen als mijn genoemde 5. Maar ik ben zo druk met de online features van deze games, dat ik niet aan de anderen toegekomen ben.
Na het spelen heirvan zal de top 5 er wellicht anders uit gaan zien. Rage, Skyrim en Deus Ex zullen er wellicht in voor gaan komen. Gears Of War 3 blijft staan. Die game is gewoon erg goed.
Misschien zelfs wel beter als MW3. In ieder geval verhalend.  ;)


Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Ik had het van de week gelezen.

Wat de grafische kaart / chip betreft; weet ik het zo net nog niet, of dat klopt.
We zien het vanzelf wel.  ;)

Snutchz

..en de Wii U zou 2x zo krachtig zijn als de XBOX360... terwijl op IGN wordt gemeld dat de nieuwe XBOX maar 20% meer power tov de Wii U zal bezitten.. lolzzz  :hehe:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

djaxx

Gewoon nog wat wachten, uiteindelijk komt playstation toch altijd met de sterkste console af :)  :headbanging:

Ronin79

Op papier misschien, maar dat is nog wat anders als de realiteit. Kijk maar eens naar de PS3 vs de 360.
Vele (multiplatform) games zien er op de 360 gewoon beter uit. Dus cijfers en wat leuk gekrabbel op papier, zegt niets.  ;)

djaxx

#2590
Citaat van: SillentWolf op januari 26, 2012, 23:39:11
Op papier misschien, maar dat is nog wat anders als de realiteit. Kijk maar eens naar de PS3 vs de 360.
Vele (multiplatform) games zien er op de 360 gewoon beter uit. Dus cijfers en wat leuk gekrabbel op papier, zegt niets.  ;)

ale jong, de ps3 is 10 keer zo sterk. Alleen al het gezeul met games op 5 verschillende schijfjes, geen blu ray speler,gratis online spelen,  play and charge kit voor controller dat je moet bijkopen en dan gaan we nog niet praten over de schitterende ps exclusives. Heb ze beide maar de 360 hapt zwaar stof. En dat mooier plaatje mag je al zeker vergeten ook, ps3 is ook hier duidelijk sterker.

Ronin79

#2591
Daar ben ik het niet mee eens. Ik heb ook beide consoles, zelfs meerder van beide ... maar de 360 is veruit mijn favoriet.

Citaatgratis online spelen

Van de afgelopen 12 maanden, konden de PS3 gebruikers maar 9 online gamen, of zijn we dat vergeten  :P
Afgezien dat PSN gratis is, mogen we het toch niet gaan vergelijken met wat MS bied.
Ik betaal liever voor goede service.  ;)

CitaatEn dat mooier plaatje mag je al zeker vergeten ook, ps3 is ook hier duidelijk sterker.

Nu weet ik dus; waarom vele multiplatform games op de PS3 .... een lagere resolutie hebben dan hun 360 tegenhanger.
Niet alleen dat, maar ook vaak een lagere framerate.

Misschien toch even naar meneer Anders ??  :P


Je kunt zeggen wat je wilt; maar de PS3 heeft het gewoon niet waargemaakt, tegenover de 360.
Ik zeg niet dat de PS3 slecht is, maar al dat geneuzel over betere hardware. Dat is er niet aan af te zien.
Zeker niet grafisch betreft.

djaxx

heb ze allebei , nogmaals, graphics zijn pak beter hier op de ps3. Dat ze gehacked zijn weet intussen iedereen, de games die we ervoor gratis kregen hebben veel goed gemaakt. Over de controller hebben we ook nog niet gesproken, die van den xbox is prcies een baksteen.
Ps3 all the way hier dus :)

Ronin79

#2593
Wat jij wilt.

Ik heb niet zo'n zin, om een discussie te voeren met een fan-boy, met een iets wat te roze bril op, dat is namelijk nutteloos  :P  ...
maar de feiten spreken voor zich; De PS3 is het niet geworden, wat men van te voren aangaf.

Als de PS3 zoveel beter is wat jij en sommige andere beweren .... waarom zien de multiplatform games er op de 360, dan beter uit ?

Je hoeft mij niet te geloven, maakt mij ook helemaal niet uit .. maar zoek maar eens op Google, dan wel You Tube naar vergelijkingen, dan zie je wat ik bedoel.
Maar als je de droom in stand wilt houden, raad ik dat af  ;D

Snutchz

djaxxie djaxxie djaxxie.. shaking my head dude... ..Sony, met al z'n flauwekul deze generatie... de PS3 plaats ik dan ook helemaal onderaan.. online : waardeloos.. console architectuur : waardeloos.. laser : waardeloos.. multiplats : inferieur  ..exclusives : highly forgettable  :sigh: ..één dik pluspunt > m'n 1st shipment launch fattie doet nog altijd dienst  :pompom: ..dat dan weer wel.
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

#2595
Citaatm'n 1st shipment launch fattie doet nog altijd dienst

Die had ik toen ook gewoon moeten houden. De nieuwe modellen zijn niet echt stil te noemen (afgezien van mijn eigen oor problemen, wel te verstaan).
Maar dat zijn de 360's ook niet. Dus wat dat betreft; gaan ze redelijk gelijk op.

Hopelijk komen Sony en MS (eindelijk eens een keer) met een stille generatie consoles. Dat zou al een hele verbetering wezen  ;)

Jeroen de Waal

Wow M$ fanboys!!!  >:D

Mijn PS3 Slim is superstil, hoor die totaal niet.
Slechte laser is mij ook onbekend. Heb iig zelf geen probleem daar mee terwijl de PS3 minimaal 8uur per dag staat te pruttelen.

Bij mij is het juist omgekeerd, raak de 360 eigenlijk niet meer aan. Vind het behalen van verschillende soorten trofeeën (platinum, goud, zilver, brons) ook leuker dan de 1000g.
Online ook nooit problemen mee gehad met uitzondering van het veiligheidslek eerder verleden jaar.

Wat ik me afvraag bij multiplatformgames is het feit dat het misschien een technische rede is van ontwikkelaars om de ps3 versie niet "slicker" te maken. Met andere woorden mogelijk is het gewoon eenvoudiger om er bij de Xbox sneller wat meer uit te halen.
Ik vraag me ook af dat als je het spel "Klaas met de grote bonenstaak" op de 360 zelf speelt en je speelt het spel vervolgens een keer bij iemand op de PS3 je dan meteen zoiets hebt van "dat ziet er veel minder uit"?

Nogmaals ben geen fanboy van het een of ander. Zijn gewoon beide geweldige consoles met ieder zijn voor en nadelen.


Jeroen.

Ronin79

De ene heeft alleen wat meer nadelen als de ander  :P

Snutchz

Nóg 'n dik minpunt is dat lang niet alle games op de PS3 zijn te installeren.. the wheels go round and round on that bitch  :sneaky2:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Jeroen de Waal

Citaat van: Snutchz op januari 27, 2012, 18:28:57
Nóg 'n dik minpunt is dat lang niet alle games op de PS3 zijn te installeren.. the wheels go round and round on that bitch  :sneaky2:

Idd een behoorlijk minpunt, vind ik ook.


Jeroen.