Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ralvinski

Citaat van: Snutchz op juli  9, 2008, 19:59:24
Boring?? Ben jij wel goed bij je hoofd? Speel 'm op 'Mentor' ... dan piep je wel anders  :-\

..."boring" pffff....  ;D

Een spel wordt niet minder eentonig door op een hogere difficulty te spelen, just more annoying. Ik weenie, ik heb deze shit gewoon te vaak gezien denk ik. De ene game heeft een langere speelbaarheid dan de andere.
Screen | Samsung LE32S81B
Sound | Yamaha RX-V450RDS, NX-S120, NX-C120, SW-240
Systems | PSP, Xbox 360 Elite

Snutchz

lack of skillz.. dan blijft voldoening voorlopig uit  :P
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

aMUSEd

#127
Kan me anders prima vinden in de reactie van Ralvinski :P

Ralvinski

Citaat van: Snutchz op juli  9, 2008, 22:07:20
lack of skillz.. dan blijft voldoening voorlopig uit  :P

Not really. Ik kan alle moves in NG moeiteloos met elkaar doorverbinden in eindeloze combo's. Maar als ze het moeilijker gaan maken door meer poppetjes op je af te gooien voegt dat niks toe aan de gameplay. Op een gegeven moment komen er geen nieuwe moves en geen nieuwe vijanden meer bij, en dan komt het neer op eindeloze herhaling en trial and error. Maar als jij kan blijven genieten van hoe je telkens weer op dezelfde manier heel behendig die mennekes afslacht then by all means, keep playing.
Screen | Samsung LE32S81B
Sound | Yamaha RX-V450RDS, NX-S120, NX-C120, SW-240
Systems | PSP, Xbox 360 Elite

Djang

Smash Bros. Brawl samen met m'n broer de story mode net gefnished.
Nog een hoop vrij te spelen.

Daarnaast een beetje DBZ: Burst Limit.
receiver: denon avr-x2000 , speakers: wharfedale diamond 8 serie, plasma: LG 50pz250, kabels: qed, console: wii u,

Snutchz

#130
Citaat van: Ralvinski op juli  9, 2008, 23:16:51
Maar als ze het moeilijker gaan maken door meer poppetjes op je af te gooien voegt dat niks toe aan de gameplay.
dat is niet eens aan de orde in de hoge moeilijkheidsgraad..  ::) je zwamt.. je beheerst die game niet.. jij hebt simpelweg gefaald :P

Btw: Edge gaf deze game 'n 8 (wat extreem hoog is voor hun doen.. en dat voor 'n slasher) en scoorde voornamelijk hoog op replayability ... zegt mij genoeg ;)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ralvinski

Citaat van: Snutchz op juli 10, 2008, 10:33:45
dat is niet eens aan de orde in de hoge moeilijkheidsgraad..  ::) je zwamt.. je beheerst die game niet.. jij hebt simpelweg gefaald :P

Btw: Edge gaf deze game 'n 8 (wat extreem hoog is voor hun doen.. en dat voor 'n slasher) en scoorde voornamelijk hoog op replayability ... zegt mij genoeg ;)

Ik weenie of je zit te dollen of dat je oren dicht zitten maar, nee? Niet meer poppetjes? Gaat je health sneller naar beneden dan? Of doen de enemies meer damage? See it doesn't matter, you're missing the point. Feit blijft dat niet zozeer je skills meer getest worden, je moet het gewoon een keer spelen en dan weet je waar iedere vijand vandaan komt en kun je ze opruimen. Puur trial-and-error. Moves blijven hetzelfde, wapens blijven hetzelfde, nogmaals.. niet meer diepgang.

Oh en lol, Edge gaf het een 8 voor replayability huh? Wow yeah, dan moet ik het uitspelen man  ::) Come on, iedere gamesite of magazine reageert weer anders, de reden dat het spel op de meeste sites geen 9 kreeg is toch vaak omdat het bijzonder weinig heeft toegevoegd aan het origineel, so there you go.

Oh en for the record, ik ben direct met warrior begonnen en ben in lvl 5 of 6 gekapt. Toen jij heel trots poste hoe je door de game vloog was dat dus op acolyte begrijp ik nu.
Screen | Samsung LE32S81B
Sound | Yamaha RX-V450RDS, NX-S120, NX-C120, SW-240
Systems | PSP, Xbox 360 Elite

Snutchz

Yup, ben begonnen met Acolyte  :) maar ik begrijp dat je de game niet eens hebt uitgespeeld  ???

...ga toch fietsen vent  ;D

btw: heb vandaag m'n eerste ROD te pakken  :( (opsturen, verkopen.. en 'n Elite halen is nu 't plan)  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Snutchz

Vandaag 'n XBOX360 Elite aangeschaft  8) de Premium wordt maandag door UPC opgehaald :)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

-madison-

Citaat van: Snutchz op juli 12, 2008, 13:21:37
Vandaag 'n XBOX360 Elite aangeschaft  8) de Premium wordt maandag door UPC opgehaald :)

Wat moet UPC met een xbox? ???
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Raimond

ehm ik neem aan dat deze stuk is ;)
Meridian 506.24 /Denon AVR 2310 /Mission 750LE /panasonic 42v20 /PS3/Samsung 380 decoder/PS3/Xbox360/wii

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

sj0er-D


Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

sj0er-D


Snutchz

Jericho is écht 'n strontgame  >:( lekker laten liggen dus ;)

snel door met Ninja Gaiden II  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Girlzdad

BF,CoD ( PS3 )en soms Metroid prime ( WII )
Er is eigenlijk weinig veranderd de laatste maanden  ;D

Ian G

@ Ralvinski en Snutchz: Heb hem zelf ook uitgespeeld en heb met volle teugen genoten, mede omdat ik een grote fan van deel een was en mede omdat de battle system nog steeds de beste uit elke slasher is. Heb hem trouwens gelijk op warrior gespeeld. En idd is het een echte skillbased game kwa battle system, maar is het door de camera vaak gokken wat je enemies aan het doen zijn. in deel een was dat precies hetzelfde, maar daar waren het er meestal maar een stuk of drie max. Nu is het bijna altijd een hele groep die tegenover je staat, waarvan de helft off camera. Ik ben het dus met Ralvinski eens dat het vaak trail en error is. En alhoewel het op warrior nog te doen is, omdat je genoeg health ups hebt en de damage van de vijanden minder is, is het op mentor echt niet leuk meer om te spelen. Ik heb deel 1 uitgespeeld zonder gebruik te maken van health ups en ninpo (op normal dan wel :P), iets wat in deeltje 2 bijna niet te doen is.

Kortom: de game is dus volgens mij minder skill based en een mindere game dan deel 1.

sj0er-D

now playing: Battlefield Bad Company

topgame!

EdwinB

Civilization Revolution (Xbox 360), weinig diepgang in vergelijking met de PC versies maar desondanks weer erg verslavend.  :)

Peter O

Juist het feit dat 'ie iets minder diepgaand is, maakt 'm zo verslavend. In een uurtje of twee speel je een heel potje uit, dus je krijgt echt dat "nog eentje dan"-effect.  :)

Raimond

#146
Super  smash bros Brawl(wii)(lache dat spel ;D)

Race driver grid(ps3)

Wii sports(tennis)

Voor mijn neefjes (als ze op visite zijn)ook nog Super paper mario gehaald,maar speel het zelf nu ook effe
Ook  is het wat kinderachtig,het is wel leuk om te spelen :),dat vinden ze vast prachtig straks ;D.
Meridian 506.24 /Denon AVR 2310 /Mission 750LE /panasonic 42v20 /PS3/Samsung 380 decoder/PS3/Xbox360/wii

Snutchz

#147
Ninja Gaiden II (360)
Final Fantasy VII : Crisis Core (PSP)
No More Heroes (Wii)

8) 8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Raimond

#148
is no more heroes een beetje een mooie game,het lijkt me wel een mooie game,is het een aanschaf waardige game?
Meridian 506.24 /Denon AVR 2310 /Mission 750LE /panasonic 42v20 /PS3/Samsung 380 decoder/PS3/Xbox360/wii

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini