Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

koosnaampje-audiofiel

Citaat van: aMUSEd op juni  2, 2009, 22:21:03
Grid (PS3).. stond al een tijdje op m'n 'to play lijstje'

Ik heb problemen (krijg error en kan met sommige mensen niet communiceren via headset) om bij sommige private servers in te loggen in Grid.. iemand ervaring mee?

KPN toevallig?

Ik krijg nieuwe router......780 thomson.......want de 787 ondersteund geen ps3

Stond in de handleiding bij kpn ....leuk is dat krijg je te horen als je het allemaal al hebt....opzeggen gedreigd...en hopelijk bied de nieuwe(andere) router uitkomst.





Klipsch, Denon.

Snutchz

#526
Citaat van: aMUSEd op juni  2, 2009, 22:21:03
Grid (PS3).. stond al een tijdje op m'n 'to play lijstje'

Ik heb problemen (krijg error en kan met sommige mensen niet communiceren via headset) om bij sommige private servers in te loggen in Grid.. iemand ervaring mee?
GRID behoor je dan ook voor de 360 te halen ;)

Iemand den E3 conferences gevolgd?

360 :

Modern Warfare 2
Crackdown 2
Left 4 Dead 2
Splinter Cell : Conviction
Alan Wake
Metal Gear Solid : Rising

Wii :

New Super Mario Bros Wii
Super Mario Galaxy 2
Metroid : Other M

PS3 :

Assassin's Creed II
Uncharted 2 : Among Thieves
Ratchet & Clank : A Crack in Time
The Last Guardian
Agent
Final Fantasy XIV
God of War III

Absoluut smullen!!  :thumbs-up:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

voor mij graag

alan wake
assassin's creed II
splintercell conviction

:thumbs-up: :thumbs-up: :thumbs-up:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

oh nee... wil véél meer dan dat  :biggrin:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

net een gameplay trailer gezien van ACII, lijkt me toch weer veel van hetzelfde... wel een dubbele blade :pompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

aMUSEd

Citaat van: Snutchz op juni  2, 2009, 23:47:12
GRID behoor je dan ook voor de 360 te halen ;)
Op de 360 hebben mensen ook problemen met grid online.

Wordt Metal Gear Solid : Rising een exclusive voor de 360?
Zal qua gameplay wel goed zitten maar ik ben benieuwd of ze er een leuk verhaal van weten te maken.

Super Mario Galaxy 2 - Jippie
Metroid : Other M - Jeej

Stefan S.

Citaat van: Stefan S. op juni  2, 2009, 20:48:07
Na 37 uur gespeeld te hebben, nog steeds helemaal top  :inlove: :inlove:


Na 45 uur en 23 minuten eindelijk uitgespeeld  ;D. Ik ga niet voor de 2e keer uitspelen, deze game gaat in de verkoop voor een ander avontuur  ;)

Djang

Ik mis Heavy Rain in het lijstje, dat zag er zo modder vet uit.

Ik volg al jaren de E3 vorig jaar op de TGS geweest en ik moet zeggen er is tot nu toe meer is bekend gemaakt dan in Tokyo.
Maar kom op stop met dat Wii na-apen. Ik wil geen dildo met kleuren balletjes erop of als een debiel te gaan zwaaien voor de TV daar heb ik op de Wii al zo een hekel aan.
Controller een barriere ik speel ver*** al 20 jaar met zo een ding ik heb er nooit last mee gehad  :blink:
receiver: denon avr-x2000 , speakers: wharfedale diamond 8 serie, plasma: LG 50pz250, kabels: qed, console: wii u,

Snutchz

Citaat van: aMUSEd op juni  4, 2009, 14:24:40
Wordt Metal Gear Solid : Rising een exclusive voor de 360?
Zal qua gameplay wel goed zitten maar ik ben benieuwd of ze er een leuk verhaal van weten te maken.
nope.. komt tevens op de PS3 uit... gelijktijdig zelfs ;) ..Kojima zal zich verder op den achtergrond houden... dus in feite 'n dikke "fuck-you" naar M$ toe  :P
Citaat van: Djang op juni  4, 2009, 17:48:54
Ik mis Heavy Rain in het lijstje, dat zag er zo modder vet uit.
Heavy Rain was niet echt aanwezig op den presentatie... heeft nog 'n hoop werk nodig ook... dikke cult classic gaat dat worden... net als Fahrenheit  :worship:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

aMUSEd

Citaat van: Snutchz op juni  4, 2009, 19:24:47
Heavy Rain ... dikke cult classic gaat dat worden... net als Fahrenheit  :worship:
Nou nou, dat valt geloof ik wel mee hoor.

Robbert54

Citaat van: Snutchz op juni  2, 2009, 23:47:12
GRID behoor je dan ook voor de 360 te halen ;)

Iemand den E3 conferences gevolgd?

360 :

Modern Warfare 2
Crackdown 2
Left 4 Dead 2
Splinter Cell : Conviction
Alan Wake
Metal Gear Solid : Rising

Wii :

New Super Mario Bros Wii
Super Mario Galaxy 2
Metroid : Other M

PS3 :

Assassin's Creed II
Uncharted 2 : Among Thieves
Ratchet & Clank : A Crack in Time
The Last Guardian
Agent
Final Fantasy XIV
God of War III

Absoluut smullen!!  :thumbs-up:
oh ik vergat uncharted 2
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Loki999

Yes een nieuwe ratchet en clank en uiteraard modern warfare 2
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

koosnaampje-audiofiel

Klipsch, Denon.

Beertender

Als het goed is 10 november 2009  :google:  ;)
Denon AVR-4810  °  Denon-DVD 2500BT  °  KEF 6xQ7 & Q9  °  Pioneer LX608D(ISF)  °  PS3  °  Dune HD Smart D1
BK XXLS 400  °  Antimode 8033-C  °  Samsung DCB H380R  °  Atacama Equinox
Nad C320BEE  *  Nad C521BEE  *  Nad C432 *  Pananasonic 50st50

koosnaampje-audiofiel

Klipsch, Denon.

aMUSEd

Citaat van: koosnaampje-audiofiel op juni  2, 2009, 22:55:06
KPN toevallig?

Ik krijg nieuwe router......780 thomson.......want de 787 ondersteund geen ps3

Stond in de handleiding bij kpn ....leuk is dat krijg je te horen als je het allemaal al hebt....opzeggen gedreigd...en hopelijk bied de nieuwe(andere) router uitkomst.
Nope, telfort. Balen zeg, lekker van kpn.. succes!

koosnaampje-audiofiel

Citaat van: Beertender op juni  5, 2009, 14:25:19
Als het goed is 10 november 2009  :google:  ;)

Ik kan niet wachten.... :- :-X
Klipsch, Denon.

Robbert54

zijn er al meer releasedates bekend van bovenstaande spellen?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Beertender

God of War III staat gepland voor maart 2010.
(bron: nu.nl)
Denon AVR-4810  °  Denon-DVD 2500BT  °  KEF 6xQ7 & Q9  °  Pioneer LX608D(ISF)  °  PS3  °  Dune HD Smart D1
BK XXLS 400  °  Antimode 8033-C  °  Samsung DCB H380R  °  Atacama Equinox
Nad C320BEE  *  Nad C521BEE  *  Nad C432 *  Pananasonic 50st50

Robbert54

#545
Citaat van: Snutchz op juni  2, 2009, 23:47:12
360 :
Modern Warfare 2                                                           10 november 2009
Crackdown 2
Left 4 Dead 2
Splinter Cell : Conviction
Alan Wake                                                                     30 juni 2010                                                         
Metal Gear Solid : Rising

Wii :
New Super Mario Bros Wii
Super Mario Galaxy 2
Metroid : Other M

PS3 :
Assassin's Creed II                                                          17 november 2009
Uncharted 2 : Among Thieves
Ratchet & Clank : A Crack in Time
The Last Guardian
Agent
Final Fantasy XIV
God of War III                                                                 maart 2010
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

koosnaampje-audiofiel

Mensen even goed nieuws!!

Ik weet, KPN heeft hier geen goede naam; maar omdat mijn vorige router de PS3 niet ondersteunde....heb ik na 2x bellen een andere router ontvangen.
De speedtouch 780 wl.....deze router was eigenlijk nietmeer ingebruik vanwege fraude...wat precies is mij niet verteld.... :-X

Nadat ik deze geinstalleerd had en een beetje aan het rommelen geweest ben, met de poorten, deed deze het meteen goed.

Ik kan weer online gamen met mijn (vrienden)     :-* :-* :-*

Mochten hier mensen zijn die ook COD5 spelen, dan lijkt het mij wel leuk om een HT-clan te maken......PM maar dan heb ik weer een "vriendje" bij.

;)
Klipsch, Denon.

Snutchz

inFAMOUS (PS3)
F-Zero GP Legend (GBA Micro)
Bionic Commando (360)

8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Rage

#548
Citaat van: Snutchz op juni  8, 2009, 15:33:25
inFAMOUS

Maar dan de demo versie, de echte moet nog binnenkomen. Maar de demo is heerlijk. Binnenkort ook nog Prototype.

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini