Mijn weg richting audio-walhalla: de laatste loodjes?

Gestart door HuubF, januari 14, 2018, 15:55:52

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

naish123

Citaat van: Contour op januari 23, 2021, 09:42:34
Kan je daarvoor niet beter zelf een topic openen, dan kunnen we het hier gezellig en on topic houden.
Goed idee!


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Raphie

Citaat van: J o e p op januari 23, 2021, 14:57:51
Dat zijn ruim 71 berichten per dag is zo'n 3 per uur! Get a life, a girlfrend, a hobby!
tellen is een vak, ben al 17 jaar lid, 17 * 365 = 6.205 = 5 berichten per dag, maar goed er gaat wel meer mis in dit topic.
Heb denk ik mijn punt gemaakt. :D veel plezier hier, we'll meet again.
JBL PRX Power!

HuubF

Pfjoew.

En maak een eigen topic aan, dan heb je je podium.  ;)
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Bama

Citaat van: Raphie op januari 23, 2021, 15:30:01
tellen is een vak, ben al 17 jaar lid, 17 * 365 = 6.205 = 5 berichten per dag, maar goed er gaat wel meer mis in dit topic.
Heb denk ik mijn punt gemaakt. :D veel plezier hier, we'll meet again.

Ongeveer de helft van die 17 jaar een ban gehad dus het is 10 per dag ;)

Raphie

Citaat van: HuubF op januari 23, 2021, 15:31:33
Pfjoew.

En maak een eigen topic aan, dan heb je je podium.  ;)
No worries, hou me hier weer even gedeist, ga in het andere topic wel weer eens kijken hoe het met de Bonn zyxel gebruikers gaat.  :D
JBL PRX Power!

brt

Misschien wel toepasselijk op een audioforum, het is de toon die die muziek maakt.
Focal Sopra 1 | Line Magnetic 219IA | TEAC UD-701N | Isotek Aquarius Evo3

HuubF

Citaat van: Raphie op januari 23, 2021, 15:33:55
No worries, hou me hier weer even gedeist, ga in het andere topic wel weer eens kijken hoe het met de Bonn zyxel gebruikers gaat.  :D

Ok vriend, ik wil je niet bang maken of zo maar als de volgende keer hier weer herrie gaat schoppen (en nog steeds geen eigen topic hebt) ga ik iets aan de moderators vragen. Iets wat ik nog nooit heb gedaan. En als die dat niet doen kap ik er zelf mee.

Ik ben over een half jaar, als je je weer meldt, 67 jaartjes en dan hopelijk nog steeds tamelijk gezond. Ik ben het een beetje zat om steeds ruzie te moeten maken. Erg slecht voor de gezondheid.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Raphie

Citaat van: HuubF op januari 23, 2021, 15:45:38
Ok vriend, ik wil je niet bang maken of zo maar als de volgende keer hier weer herrie gaat schoppen (en nog steeds geen eigen topic hebt) ga ik iets aan de moderators vragen. Iets wat ik nog nooit heb gedaan. En als die dat niet doen kap ik er zelf mee.

Ik ben over een half jaar, als je je weer meldt, 67 jaartjes en dan hopelijk nog steeds tamelijk gezond. Ik ben het een beetje zat om steeds ruzie te moeten maken. Erg slecht voor de gezondheid.
we maken geen ruzie, we verschillen van mening, maar het is idd jouw topic, dus ik trek verder.
JBL PRX Power!

Contour

Kom Huub back on topic, zoek je nog Bybees? Ik heb 2 kleintjes over.

HuubF

Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Contour

Stuur maar een PM met je adres, dan mag je ze gratis hebben.

Gr. Walter

HuubF

Citaat van: Raphie op januari 23, 2021, 15:47:43
we maken geen ruzie, we verschillen van mening, maar het is idd jouw topic, dus ik trek verder.

Nou... ik zit me behoorlijk op te winden achter mijn iPad Pro met de goedkopere versie toetsenbord. Ik gebruik eigenlijk nauwelijks meer een PC, die kan er eigenlijk wel uit by the way. Hmm en dan kan het Microsoft 360 abo er ook wel uit.

Anyway, ik ben ook niet echt boos. Het kost me alleen met de jaren steeds meer energie want ik ben net zo'n eigenwijze wormvormig aanhangsel als jij. Vroeger kon ik me zelfs prima staande houden tegen Gent van hififorum, totdat ik zelf de stekker er uittrok door hem bewust te beledigen (shrink-vriendin: 'wat kinderachtig weer').

Doe nou dat eigen topic, leren wij ook weer eens wat.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

HuubF

Citaat van: Contour op januari 23, 2021, 15:50:55
Stuur maar een PM met je adres, dan mag je ze gratis hebben.

Gr. Walter

Jeetje wat aardig! Heb ik dan wel garantie?
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Contour


sschot

Citaat van: Raphie op januari 23, 2021, 15:33:55
No worries, hou me hier weer even gedeist, ga in het andere topic wel weer eens kijken hoe het met de Bonn zyxel gebruikers gaat.  :D

Zou je maar aanmelden op collega forum HifiForun, alles qua amps klinkt hetzelfde, vast veel leuker voor jou

Owww en heerlijk een Bonnnnnnnn, heel blij mee
NAD M10 V2 | SA Bonn N8 + Studer900 LPSU | KEF R3 + Focal F900 | REL T5i | Supra MD06 EU/SP MKIII | Supra Lorad SPC | Atlas Hyper 3.5

twani

Om de verhaallijn dan maar weer wat verder richting wát klinkt nou goed op Dynaudio luidsprekers te trekken, heb ik maar eens de Ex Kingpin Cayin buizenbak aan de Focus 220MK2 gehangen.

(Heel oneerbiedig pas weken na het ophalen voor het eerst eens aangezwengeld, sorry Eric🙄)

Dan blijkt opeens de Marantz Ki Pearl toch maar weer een duffe kist te zijn..

Er gaat toch niks boven een paar lekkere buisjes. Fijne bak de Cayin Eric😉

Ik heb zowaar ook op kabelgebied nog flink uitgepakt en ipv mn reguliere "auto-industrie stroomdraad" mn setje Atlas Equator MK2  er aangehangen....

HuubF

Citaat van: twani op januari 23, 2021, 16:23:34
Om de verhaallijn dan maar weer wat verder richting wát klinkt nou goed op Dynaudio luidsprekers te trekken, heb ik maar eens de Ex Kingpin Cayin buizenbak aan de Focus 220MK2 gehangen.

(Heel oneerbiedig pas weken na het ophalen voor het eerst eens aangezwengeld, sorry Eric🙄)

Dan blijkt opeens de Marantz Ki Pearl toch maar weer een duffe kist te zijn..

Er gaat toch niks boven een paar lekkere buisjes. Fijne bak de Cayin Eric😉

Ik heb zowaar ook op kabelgebied nog flink uitgepakt en ipv mn reguliere "auto-industrie stroomdraad" mn setje Atlas Equator MK2  er aangehangen....

Mooi spul, dat Atlas.  :wub:
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Contour

Twee Bybees zijn onderweg naar Huub, kan die weer lekker verder tweaken!

twani

Citaat van: HuubF op januari 23, 2021, 16:39:06
Mooi spul, dat Atlas.  :wub:

Was eigenlijk helemaal niet duur Huub. Ooit eens aan de meter in Engeland gekocht en zelf geconfectioneerd .

Nog geen €150 volgens mij.....

HuubF

Citaat van: twani op januari 23, 2021, 16:44:16
Was eigenlijk helemaal niet duur Huub. Ooit eens aan de meter in Engeland gekocht en zelf geconfectioneerd .

Nog geen €150 volgens mij.....

Nou dan was mijn Atlas een stuk duurder.  8)
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

twani


HuubF

Citaat van: Contour op januari 23, 2021, 16:42:10
Twee Bybees zijn onderweg naar Huub, kan die weer lekker verder tweaken!

Super, bedankt.  :worship:

Die ga ik solderen in de esoterische interlink die ik ooit van iemand van AudioFreaks heb overgenomen (koper, zilver, was, katoen, getwist).
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)


HuubF

Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Kwabbernoot