iPhone 6 en 6 plus

Gestart door Starred, september 2, 2014, 18:13:57

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hanky Panky

Citaat van: ajbeefde op oktober  6, 2014, 16:38:54
Ondanks alle negatieve publiciteit lijkt het toch goed te gaan met de verkoop  ;)

http://www.telegraaf.nl/digitaal/23165747/___Apple_nadert_20_miljoen_verkochte_iPhones_6___.html

Genoeg Sjonnen in de wereld dus  :D :D :D

Kom d'r maar in Raphie  O0
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

papaleo

Het zal allemaal wel....
Ik gebruik mijn iPhone 6 nu ruim een week,en ik ben er tevreden mee,en dit ben/was ik ook al met al mijn andere iphones en apple produkten.

Misschien ben ik wel eenkennig....,als ik eenmaal ergens voor gekozen heb en het bevalt mij zal ik niet zomaar iets anders nemen...,daarom heb ik wellicht na 33 jaar ook nog steeds dezelfde vrouw,en die is ook niet perfect,maar ik ben er tevreden mee. :D
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

LittleNinja

En wat moet ik daarmee?? :D

Overigens zag ik dat die niet werkt op de WP 8.1 versie.

Citaat van: Hanky Panky op oktober  6, 2014, 16:36:15
inmiddels de Quiet Hours app gevonden  :smile:


"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Hanky Panky

Citaat van: papaleo op oktober  6, 2014, 16:58:05
daarom heb ik wellicht na 33 jaar ook nog steeds dezelfde vrouw,en die is ook niet perfect,maar ik ben er tevreden mee. :D

Welk iOs draait ze?  :D :D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Hanky Panky

Citaat van: LittleNinja op oktober  6, 2014, 16:58:47
En wat moet ik daarmee?? :D

Overigens zag ik dat die niet werkt op de WP 8.1 versie.

Ik miste hem, wat jij er mee doet zal me een worst zijn  O0
En werkend op WP 8.1 (alles op US English zetten), heb je gelijk Windows' variant van Siri  ;)
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

papaleo

Citaat van: Hanky Panky op oktober  6, 2014, 16:59:16
Welk iOs draait ze?  :D :D

Daar ben ik nog steeds niet uit....,komt waarschijnlijk dat er een 'bug' in zit... ::)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Raphie

#381
Citaat van: papaleo op oktober  6, 2014, 17:01:50
Daar ben ik nog steeds niet uit....,komt waarschijnlijk dat er een 'bug' in zit... ::)
owh, ging je door de "backdoor" naar binnen?
JBL PRX Power!

papaleo

Het is tijd om af te haken...
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Xstream

Citaat van: Hanky Panky op oktober  6, 2014, 16:05:05
Optie 3: Aan WP 8.1 ontbreken maar een paar dingetjes in mijn beleving: de zoekknop opent Bing (Google niet in te stellen) en je kunt geen Niet Storen app krijgen voor het ding omdat third party apps niet aan zulke instellingen mogen zitten. Een zeer volwassen OS inmiddels. Geen vastlopers, geen traagheid. Icm een Lumia 930 perfect.

Voor de rest is de overstap van Android me prima bevallen.
Hm, zal 't eens bij de MM gaan testen. Misschien is 't inmiddels al verder dan ik dacht.
Al vind ik verplicht BING wel een erg serieus nadeel.

Hoe is 't met de apps dan? Groeit dat snel en met kwaliteit apps, zonder teveel te hoeven te betalen?
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Raphie

JBL PRX Power!

Hanky Panky

Citaat van: Xstream op oktober  6, 2014, 17:19:59
Hm, zal 't eens bij de MM gaan testen. Misschien is 't inmiddels al verder dan ik dacht.
Al vind ik verplicht BING wel een erg serieus nadeel.

Hoe is 't met de apps dan? Groeit dat snel en met kwaliteit apps, zonder teveel te hoeven te betalen?

Ik heb mijn volledige App behoefte volledig gratis kunnen invullen  ;)

Gewoon de Google search app op het homescreen geplakt om Bing de middelvinger te geven. Dat is hét grote voordeel van WP8.1: je kunt het hele homescreen zelf aanpassen naar smaak en layout.

Wat mij betreft is de niet-aanpasbaarheid of het gebrek aan een echt notification center ala Android of WP de grootste no-no voor mij om een iPhone te kopen. (Ja Raphie: kopen).
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

LittleNinja

De iPhone geef toch ook alle notificaties weer?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Gaeje

Citaat van: Raphie op oktober  6, 2014, 14:00:26
En dat is ook mijn grootste aversie tegen de iPhone:, het is het symbool geworden van "bling bling" op de pof en de daarbij behorende hoe kan ik zo idioot mogelijk doen op m'n tijdlijn seffie cultuur...... Kijk mij eens lekker belangrijk.... En daarboven op zijn het ook nog eens allemaal foute hipsters of mensen die er pretenderen een te zijn :D
Dus zelfs al zou ik het toestel mooi vinden, zou ik me nooit met die gebruikersgroep willen identificeren
ik denk dat je niet meer over gebruikersgroep kan spreken, of hipster of een DEEL van de bevolking. Ondertussen heeft IE DER EEN toch een iphone?

Xstream

Citaat van: Gaeje op oktober  6, 2014, 21:05:23
ik denk dat je niet meer over gebruikersgroep kan spreken, of hipster of een DEEL van de bevolking. Ondertussen heeft IE DER EEN toch een iphone?
Je bedoelt die schamele 15,5%?
http://tweakers.net/nieuws/93947/apple-iphone-verliest-marktaandeel-aan-samsung-lg-en-chinese-merken.html
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

J.A.F._Doorhof

15.5% voor 1 merk vind ik nogal wat.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Gaeje

sorry maar ik was net 3 weken in LA en ik heb niet 1 persoon (swear to god) gezien met een andere telefoon dan een of andere iphone

Hanky Panky

Citaat van: Gaeje op oktober  6, 2014, 23:07:47
sorry maar ik was net 3 weken in LA en ik heb niet 1 persoon (swear to god) gezien met een andere telefoon dan een of andere iphone

Ik kom elke week in Rotterdam en daar zie je ze nauwelijks.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Gaeje

Ok dan. Het is dan een erg plaatselijk fenomeen precies. Hier in belgie zijn er ook wel wat... Blijkbaar in NL niet zo populair dan.

Kjelt

Mocht je iPhone onverhoopt toch buigen dan kun je hier de bijpassende case kopen  :D
http://elitedaily.com/humor/pre-bent-case-iphone-6/779580/

Audiofiel

Waarom wordt dit topic voornamelijk volgeschreven door Apple bashers? Is het nu echt zo moeilijk om on-topic te blijven? :-\
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Raphie

de gates zijn on topic, je bedoelt zo moelijk om laaiend positief te blijven?  :colgate:
JBL PRX Power!

Kjelt

Citaat van: Audiofiel op oktober  7, 2014, 10:17:02
Waarom wordt dit topic voornamelijk volgeschreven door Apple bashers? Is het nu echt zo moeilijk om on-topic te blijven? :-\
Problemen en fouten van het topic product zijn erg on topic zo ver als ik weet.
Daarnaast vraag ik me serieus af waar de (positieve) ervaringen van de gebruikers blijven, ik vermoed dat er of nog weinig gebruikers op het forum aanwezig zijn of dat ze wellicht niet zoveel extra ervaringen hebben tov de vorige generatie telefoons en dat er niet veel te melden valt.

VlisChris

Citaat van: Audiofiel op oktober  7, 2014, 10:17:02
Waarom wordt dit topic voornamelijk volgeschreven door Apple bashers? Is het nu echt zo moeilijk om on-topic te blijven? :-\

de gebruikers weten de telefoon op prijs te stellen. De bashers? Tja. Die lijken er genoegen in te hebben om enkel op de nadelen van iets te wijzen.
er IS geen ideale telefoon. Ook mijn Galaxy is af en toe een drama (5x op een link klikken en dan uit pure irritatie maar laten doen bv) maar wat heb ik er aan om dat overal te gaan roepen? Helemaal niks. Het is nu eenmaal zo. Als ik het heel hard ga verkondigen zal mijn mobiel daar echt niet beter van gaan werken. Ook mijn iPhones hadden zo hun nadelen. Zelfde verhaal.

ik GEBRUIK mijn telefoon. Lijkt me zinniger dan er veel over te praten.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

J.A.F._Doorhof

Elke keer als je wat positiefs zegt word het toch de grond in geboord dus waarom :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

LittleNinja

Omdat jullie het vragen dan..

Ik heb alleen de ervaringen van mijn neef.. Hij is erg enthousiast over de nieuwe 6 (4.7"). Hij is blij dat Apple eindelijk ook de stap naar een groter scherm heeft gemaakt. Hij wilde hem in eerste instantie niet gaan halen en ging met een goede vriend mee om te kijken.  Echter eenmaal in de winkel was hij vrij snel enthousiast over het toestel.

Wat hem het meeste opvalt is de soepel lopende software, de snelheid met alles en de features en kwaliteiten van de camera. Bellen doet het ding ook nog eens... niet verkeerd voor een telefoon.
Hij heeft met één specifieke router problemen om een stabiele wifi verbinding op te zetten, maar met de meeste routers gaat dat gewoon prima.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"