welke DVD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door VlisChris, december 6, 2003, 00:53:28

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FrankB

Gisteren in Antwerpen gekocht:



The pearl van Eno & Budd

O0
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

yessica

Vaste klant bij CinéMike !!!

Moony

Citaat van: ACQUA op december  8, 2006, 17:25:14
nog steeds realiteit voor mij,samen met LaRocca om de hoek  ;D wat is het fijn om nog maar 24 te zijn  8)
Heel even off-topic:
Leven deze 2 clubs nog een beetje? Maw. is er nog wat te beleven op de doorsnee zaterdagavond?
Jaren geleden ben ik er ook een aantal keer geweest, en heb me er toen zeer goed vermaakt.
stereo: Dynaudio Xeo 4 | BK P10-150-GEM | Marantz NR1510 | Marantz CD5004 | Technics SL1411 + AT-VM95e
surround/tv: Good Old Pioneer Plasma | Denon AVR-X1400H | Philips BDP2900 | Dune HD Solo Lite | Chromecast | Teufel Consono 35 Mk3 | Klipsch R-10SW

molle

Citaat van: Moony op december  9, 2006, 12:02:04
Heel even off-topic:
Leven deze 2 clubs nog een beetje? Maw. is er nog wat te beleven op de doorsnee zaterdagavond?
Jaren geleden ben ik er ook een aantal keer geweest, en heb me er toen zeer goed vermaakt.

Nog elke week feest als destijds ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Magura

Gisteren in Antwerpen geshopt...

De 100 beste nederlandse hits (cd)
Finding nemo (dvd)
Ice age 2 (dvd)

Arcam AVR450 - Audiophonics LPA-S400ET - Arcam CD23T - Auralic Aries Mini - B&W N804 - B&W CMC/M1- Dali sub E9F - Vero 4K+ - Atlas Hyper 3.5 - Audioquest

Chris80

Living Voice auditorium - Primaluna 3+5 - AH! Ultra Tjoeb - Nordost Blue Heaven.

ACQUA

de 2 clubs leven zeker nogwel,sfeer is wel anders geworden. 3/4 heeft wel "iets" nodig om de nacht door te komen en dat verziekt soms de sfeer maarja

molle

Citaat van: ACQUA op december  9, 2006, 13:05:09
de 2 clubs leven zeker nogwel,sfeer is wel anders geworden. 3/4 heeft wel "iets" nodig om de nacht door te komen en dat verziekt soms de sfeer maarja

Dat is waar >:(
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Paul1967

Citaat van: Marcel_T. op december  5, 2006, 11:02:28
Sint is gul geweest.

Beatles - Love cd + dvd-audio


Had hem beluisterd toen ie uitkwam. Vond het persoonlijk maar 3x niks; net een grote Stars on 45 medley.
Er zijn der die het fantastisch vinden wat mr. Martin heeft gebrouwseld met LOVE, mij bekoord het niet....helaas ;)

Jean Sibelius

De laatste aanwinsten:

CD's:
Davis, Miles - Jazz in Paris
Dylan, Bob - Modern Times
Enya - Amarantine
Moby - Go (the very best of Moby)
Smashing Pumpkins, The - Mellon Collie and the Infinite Sadness

DVD's:
6th Day, The
Blade Trilogy (5 DVD's)
Da Vinci Code, The (Special Gift Box)
Gangs of New York
Pulp Fiction (Special Edition)
Talented Mr. Ripley, The

The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Pai Mei

dvd: Akira, Sin City en Reservoir Dogs.
Cd: Donald Fagen The Nightfly


Marantz SR7007 | Pioneer VSX-A5i | CEC AMP3300R | CEC CD3300 | Pioneer DVR-530H | Elac 208.2 | Elac 203.2 | Elac 200.2 | JK Reference Junior | Interlink JK acoustics Type II | JK Type II| Oehlbach | Viablue

Marcel_T.

Citaat van: ht-kabouter op december  9, 2006, 15:26:42
Had hem beluisterd toen ie uitkwam. Vond het persoonlijk maar 3x niks; net een grote Stars on 45 medley.
Er zijn der die het fantastisch vinden wat mr. Martin heeft gebrouwseld met LOVE, mij bekoord het niet....helaas ;)

Heb je de surroundmix beluisterd?
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

)p(

Citaat van: Rob Eric Blank op december  8, 2006, 14:22:23
She Wants Revenge - She Wants Revenge

Veel jaren 80 invloeden van bands als Joy Devision en Depeche Mode. Lijkt ook wel wat op Interpol.

Ik weet niet wat ik van deze cd moet denken. Klinkt zeker ok, maar het is bijna een exacte kopie, bijna een pastiche, van Joy Division en vroege New Order, zelfs met een fake engels (Manchester) accent. Interpol spreekt mij meer aan...ik heb het gevoel dat zij wel hun eigen draai geven aan het post-punk geluid van de vroege jaren 80.

peter

)p(

Citaat van: ht-kabouter op december  9, 2006, 15:26:42
Had hem beluisterd toen ie uitkwam. Vond het persoonlijk maar 3x niks; net een grote Stars on 45 medley.
Er zijn der die het fantastisch vinden wat mr. Martin heeft gebrouwseld met LOVE, mij bekoord het niet....helaas ;)


Ik vond het wel grappig voor een keer deze mix. De geluidskwaliteit is subliem! Waar blijven de remasters van de cd's. Die klinken namelijk belabberd. Ik speel daarom altijd de illegale cd's die geript zijn van de mfsl lp persingen, die klinken al een stuk beter dan de officiële cd's.

peter

Jean Sibelius

#4289
In bestelling:

Jan Akkerman - 10000 Clowns on a Rainy Day
Bouncing Souls - Gold Record
Hatfield's end - Stonehenge 5
Pink Floyd - Division Bell
Linkin Park - Meteora (+DVD)
Chuck Mangione - Children of Sanchez
Al Di Meola - Infinite Desire
Prodigy - Fat of the Land
Smashing Pumpkins, Siamese Dream

Groetjes, Jan

EDIT (verder in bestelling, dan staat het wensenlijstje weer even op '0') ;)

Alan Parsons Project - The Dutch Collection (3 CD's)
George Michael - 25 (3 CD Limited Edition)
Outback - Dance the Devil Away
Rammstein - Völkerball (+ 2 DVD's)
Rock against Bush 1 (+ DVD)
Rock against Bush 2
Sting - All this time
Robbie Williams - Rudebox

The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Paul1967

Citaat van: Marcel_T. op december 10, 2006, 00:05:59
Heb je de surroundmix beluisterd?

Ja. Er zijn hier en daar veel geluiden e.d. toegevoegd en daarom niet meer origineel, dat vind ik persoonlijk erg jammer. Het is natuurlijk wel gaaf om the Beatles eindelijk in surround te horen maar had dan liever bv hun singles album 27 in surround gezien. Vind het jammer dat er één grote medley cq non stop mix van gemaakt is.

R


Marcel_T.

Citaat van: ht-kabouter op december 10, 2006, 21:05:55
Ja. Er zijn hier en daar veel geluiden e.d. toegevoegd en daarom niet meer origineel, dat vind ik persoonlijk erg jammer. Het is natuurlijk wel gaaf om the Beatles eindelijk in surround te horen maar had dan liever bv hun singles album 27 in surround gezien. Vind het jammer dat er één grote medley cq non stop mix van gemaakt is.

Ik had ook graag de originele nummers in 5.1. surround gehoord. Maar dat kun je dit album niet verwijten. Het is wat het is, namelijk gemaakt voor de show van Cirque Du Soleil. Het is nu alsof je een timmerman verwijt dat ie de boekhouding niet voor je doet...

Ik vind het een originele en creatieve benadering van het Beatles repertoire in een fantastische geluidskwaliteit (leeftijd vd opnames in aanmerking genomen).
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

R

#4293
Live - mental jewelry (had nog wat te ruilen na de sint ;))


Rob Eric Blank

Citaat van: )p( op december 10, 2006, 09:00:22
Ik weet niet wat ik van deze cd moet denken. Klinkt zeker ok, maar het is bijna een exacte kopie, bijna een pastiche, van Joy Division en vroege New Order, zelfs met een fake engels (Manchester) accent. Interpol spreekt mij meer aan...ik heb het gevoel dat zij wel hun eigen draai geven aan het post-punk geluid van de vroege jaren 80.

peter
Interpol is idd beter, maar ik hou wel van de Joy Division en New order sound. Terwijl het latere New Order werk eerst verdoemd werd, maar is nu toch een zeer belangrijke stap geweest richting dance.

joostpolletje

Laccorda. SUPER!
Da vinci Code reveal pack
Miles Davis Best of.
X-men 3 SE
KEF | SVS | DENON | SAMSUNG| EPSON | DUNE | QNAP | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | MONSTER | RU CONNECTED | XBOX

gast2018

#4296

Trijntje


Ilse


U2 18

R

#4297
U2 singles ( 9.99 bij cd-wow, 8,99 na inschrijving ;)) voor vriendin, ben er zelf niet dol op.

DVD van Blue man group (gratis verzend, wegens sint actie ebay.), deze wel pour moi >:D

Jaqo

Primare I30, CD31, Scanspeak fronts, Power: Lat International AC2 MK I, Interlink: Siltech SQ28B, Speakerkabel: Van den Hul The Breeze Hybrid

R

Gister gekregen:

Anouk is alive dvd 2 disc SE  - Wat een vette box is dat.O0 O0