welke DVD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door VlisChris, december 6, 2003, 00:53:28

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Joep

Hee, leuk. Leerde laatst zijn naam pas goed uitspreken, ik zei altijd 'no saai thing', maar "Nosaj" moet je uitspreken als 'no such'. En inderdaad, nog nooit zoiets gehoord!  8)

Luister ze!

steves


Ronin79

Bij Corazong Music Managment gekocht (platen maatschapij):

Voor mijn schoonvader en een exemplaar voor mijzelf



Er zit zowel een DVD (concert) als een CD in  ;)

Maartje

Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

blue-eyes

Doornroosje en Tinkerbell 2, voor de kleinen.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Maartje

De HD beamer staat voor volgend jaar op het verlanglijstje  O0

op dit moment heb ik nog niet veel aan HD schijfjes eigenlijk  :plain:
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

celerontje

Je hebt een 720p beamer, ook daarop zijn BD's een grote vooruitgang! (heb zelf ook een 720p beamer)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Joep

'Deelder Draait' & 'Deelder Draait Door'.
Straks nog 'Deelder Blijft Draaien' erbij voor de completering v/d serie, maar nog meer om de bijzondere muziek. Want die is cooooool..



Ook een uitkomst voor wie altijd al een door Hans van Grinsven (Mr. Clearaudio), met een Matrix schoongemaakte en op een Champion draaitafel met Signature element en voeding (alles Clearaudio) afgespeelde, LP wilde horen... maar dan op CD.  :D (moeilijke zin, so -taalpuristen/Audiofiel- correct me where I'm wrong).

Maartje

Citaat van: celerontje op december 25, 2009, 16:31:29
Je hebt een 720p beamer, ook daarop zijn BD's een grote vooruitgang! (heb zelf ook een 720p beamer)

Ik heb de dvd van wall-e op de marantz gezet en gelijktijdig de BD op de playstation.

De marantz zet nog steeds zo´n mooi plaatje neer dat hij het maar net verliest
(op detail en dan nog moest ik heel goed kijken )


de beamer is niet gecalibreerd maar dat zou toch geen verschil uit moeten maken in het vergelijk . . .
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

stoffels

alicia keys, de laatste

armin van buuren > 2009

armin van buuren > best off music video

Jean Sibelius

En weer wat nieuw spul voor de collectie :):

Sacrament - Lamb Of God
Pray For Villains (Limited Edition) - Devildriver
Wrath (Special Edition) (speciale uitgave) - Lamb Of God
The Liberty Of Norton Folgate - Madness
World Painted Blood - Slayer
Intimacy - Bloc Party
Working On A Dream - Bruce Springsteen
21st Century Breakdown - Green Day

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

peterrr

Citaat van: Joep op december 28, 2009, 14:35:04
'Deelder Draait' & 'Deelder Draait Door'.
Straks nog 'Deelder Blijft Draaien' erbij voor de completering v/d serie, maar nog meer om de bijzondere muziek. Want die is cooooool..



Ook een uitkomst voor wie altijd al een door Hans van Grinsven (Mr. Clearaudio), met een Matrix schoongemaakte en op een Champion draaitafel met Signature element en voeding (alles Clearaudio) afgespeelde, LP wilde horen... maar dan op CD.  :D (moeilijke zin, so -taalpuristen/Audiofiel- correct me where I'm wrong).


Vergeet dan ook "Deelderhythm"  niet  ;)



Zoals de heer zelf zei "muziek voor kop en kont"

grt Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Joep

Bedankt voor de tip, Peterrr!

Gisteren Animal Collective gekocht. Moest er lang aan wennen en had de poster al een halfjaar hangen, maar nu was ik er klaar voor om daadwerkelijk de CD aan te schaffen. :)



peterrr

Vreselijk fout, vreselijk overgeproduceerd,vreselijke stem...

(stiekem toch wel lekker voor een paar nummertje`s)





grt Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Mark89

Laatst aangeschaft:


Relaxte muziek uit het hoge Noorden

En morgen krijg ik binnen:

Focal 1027Be fronts | Focal 1027Be rears | Focal 706 heights | B&W HTM7 | B&W ASW750 | SVS PC13Ultra | Elac Discovery | Antimode 8033b | Siltech Paris interlink | W&M HD-01 HDMI Cable | Rotel 1095 | Rotel 1075 | Marantz AV8802a | Marantz UD7007 | Marantz SA7003 | Sony PS3 | Microsoft Xbox One X | Microsoft XBOX360 | Samsung 55JS9000

Rob Eric Blank

Trentemoller is erg fijn. Ook de remixen van bijvoorbeeld Moby zijn erg lekker!

Mark89

Citaat van: Rob Eric Blank op januari 11, 2010, 11:09:22
Trentemoller is erg fijn. Ook de remixen van bijvoorbeeld Moby zijn erg lekker!
Je kan er heerlijk mee tot rust komen. De radio edit van Moan en de remix van Royksopp's What Else is There blijven boeien, maar ook een nummer als Miss You is in al zijn rust en eenvoud gewoon heerlijk om naar te luisteren.
Focal 1027Be fronts | Focal 1027Be rears | Focal 706 heights | B&W HTM7 | B&W ASW750 | SVS PC13Ultra | Elac Discovery | Antimode 8033b | Siltech Paris interlink | W&M HD-01 HDMI Cable | Rotel 1095 | Rotel 1075 | Marantz AV8802a | Marantz UD7007 | Marantz SA7003 | Sony PS3 | Microsoft Xbox One X | Microsoft XBOX360 | Samsung 55JS9000

wil

Van een forumlid keurig bezorg (met een kleine beschadiging aan een doosje (TNT:  :devil:)


Carmen Gomes Inc. - Dreams




Jone Monheit - Come Dreams with Me




Mark Knopfler - Sailing to Philadelphia




Mark Knopfler - Golden Heart



wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Ronin79

Hoewel ik hem al heb sinds de release in Thailand (via Usenet),
heb ik nu de Orginele Steelbook edition gekocht.

Geweldige film  :thumbs-up:



Voor deze film geld hetzelfde. De Koreaanse Release wat net uit ... nu heb ik eindelijk het Orgineel.
2 Disk S.E.

The Divine Weapon (engelse titel)




en nog deze:


celerontje

Btw, Chocolate is ook op BD uitgebracht door Splendid. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

Dank je wel voor de tip. Alleen wist ik het al, dat Chocalate op BR te koop is.
De DV versie koste mijn ook maar € 5  ;)

Het kan zijn, dat ik hem binnenkort toch nog inruil. DVD gaat dan naar mijn vader.
Hoe is eingelijk de beeld kwaliteit van die BR ?


celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

Spendid is de Duitse maatschapij, die oa. de Amazia films uitgeeft  ;)

Dank je wel voor de link