Nieuwe projector line-up Epson: TW3800, TW3000 & TW2800

Gestart door bmateijsen, augustus 29, 2008, 10:10:59

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sonic Circle

Ik kan de fabrikanten wel begrijpen, ook op de markt voor zakelijke A/V producten zijn al wat lichte prijsverhogingen voor 2009 aangekondigt, echter juist in de huidige economische situatie verwacht je eerder een dalende prijs om aankoop te stimuleren.

donaldk

Citaat van: J.A.F._Doorhof op december  2, 2008, 22:37:19
Als het goed is worden alle projectoren zometeen 10% duurder.
We hebben nog een paar inschrijvingen voor de oude prijzen (wees snel zou ik zeggen) daarna gaan ook wij omhoog zoals het er nu uitziet.

En die prijzen lagen al 10% boven de aangekondigde prijzen, dus bij elkaar zeer serieuze prijsverhogingen.

Hertog_Martin

Citaat van: Sonic Circle op december  3, 2008, 09:13:45
Ik kan de fabrikanten wel begrijpen, ook op de markt voor zakelijke A/V producten zijn al wat lichte prijsverhogingen voor 2009 aangekondigt, echter juist in de huidige economische situatie verwacht je eerder een dalende prijs om aankoop te stimuleren.


idd, luxe-producten moeten er als eerst aan geloven bij een recessie... zou je idd prijsverlaging eerder verwachten...

Als mijn TW600 het begeeft gooi ik er wel een nieuwe lamp in... (verkopen jullie die trouwens Frank en BB&G?).. ik vond 3000 al iets te veel eigenlijk, 3300 overschrijdt een grens.. ik sla nog wel 1 of 2 generaties over en pik dan een dergelijke projector voor nop op (m'n tw600 is ook geen drol meer waard)
Pioneer DV-565A - Marantz sr4300 - 4x B&W DM601 s3 - Van den Hul Optocoupler MKII - Cable Talk Talk 3.1

bmateijsen

Citaat van: Hertog_Martin op december  4, 2008, 23:36:02
Als mijn TW600 het begeeft gooi ik er wel een nieuwe lamp in... (verkopen jullie die trouwens Frank en BB&G?).. ik vond 3000 al iets te veel eigenlijk, 3300 overschrijdt een grens.. ik sla nog wel 1 of 2 generaties over en pik dan een dergelijke projector voor nop op (m'n tw600 is ook geen drol meer waard)

Hoi,

Ik heb hem niet op voorraad, maar kunnen we gewoon leveren voor je.
Stuur me maar even een e-mail.

Groet,

Bjorn

Robert

Citaat van: Hertog_Martin op december  4, 2008, 23:36:02
idd, luxe-producten moeten er als eerst aan geloven bij een recessie... zou je idd prijsverlaging eerder verwachten...

Als mijn TW600 het begeeft gooi ik er wel een nieuwe lamp in... (verkopen jullie die trouwens Frank en BB&G?).. ik vond 3000 al iets te veel eigenlijk, 3300 overschrijdt een grens.. ik sla nog wel 1 of 2 generaties over en pik dan een dergelijke projector voor nop op (m'n tw600 is ook geen drol meer waard)

Voor mij geldt eigenlijk hetzelfde.
Ik heb nu ook een TW600 en een upgrade naar een TW5000 is heel aantrekkelijk, maar nu er 300 euro bij komt is bij mij ook de grens gepasseerd.

Melbury

Heeft al iemand de Tw-3000?
Ben benieuwd of hij bevalt. Op een forum las ik dat men de iris onbruikbaar vond door teveel geluid.
Ook was men negatief over het feit dat er 'organic panels' worden gebruikt en dat daardoor de kleurechtheid achteruit gaat.  ::)
Ik ben teveel leek om zo'n opmerking op zijn waarde te kunnen inschatten.
Hoop dat er snel ervaringen verschijnen.

maartenv

Dat die TW3800 bijvoorbeeld ISF gecertificeerd is, betekent dat ook dat ie uit de doos ISF gecalibreerd is of betekent het alleen dat de instelmogelijkheden er zijn?

bmateijsen

Citaat van: maartenv op december 17, 2008, 20:40:02
Dat die TW3800 bijvoorbeeld ISF gecertificeerd is, betekent dat ook dat ie uit de doos ISF gecalibreerd is of betekent het alleen dat de instelmogelijkheden er zijn?

Het betekent dat je een ISF menu hebt, en de mogelijkheden krijgt om hem goed te kalibreren...

Robert - Jan

Ik snap de prijsstelling niet helemaal. 3 projectoren tussen de 1700 en 2150 Euro, is dat niet erg dicht bij elkaar?
If they don't know wine is finer, let them boil water!

J.A.F._Doorhof

yep, daar zit ik zelf ook mee.
Maar voor sommige mensen is het een wereld bedrag, en voor andere niet.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

daxie

Citaat van: J.A.F._Doorhof op december 19, 2008, 10:49:57
yep, daar zit ik zelf ook mee.
Maar voor sommige mensen is het een wereld bedrag, en voor andere niet.

Frank, ga je deze ook nog reviewen?

Melbury

CitaatFrank, ga je deze ook nog reviewen?

Ik ben ook wel benieuwd naar jouw mening over deze pj's
Ik heb nu de TW-3000 in huis maar deze staat klaar voor retour omdat de ventilator een hoog, onregelmatig en overheersend, zoemend geluid produceert, ook in de theater black standen constant hoorbaar aanwezig. In de andere standen is het uiteraard helemaal niet om aan te horen.
Beeld beviel me overigens goed, uiteraard maar kort kunnen bekijken.
Als ik inderdaad zonder problemen het geld retour krijg, dan zal ik hoogstwaarschijnlijk één van de hier genoemde pj's bij jullie bestellen.
Dat is dan de eerste pj die ik gecalibreerd aanschaf.
Ben nu al benieuwd.  :)

maartenv

En wat worden de prijzen bij ITC?
De 3800 stond nog niet in de shop zag ik.

J.A.F._Doorhof

Voor prijzen aub even mailen met [email protected]
we reviewen ze zodra we ze besteld hebben voor een klant, op dit moment richten we ons voornamelijk even op de TW5000 en de JVC modellen voor reviews (een review kost nogal wat tijd en met deze periode is dat nu net een groot probleem).
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Melbury

Citaatwe reviewen ze zodra we ze besteld hebben voor een klant

De klant wacht op de review en de reviewer wacht op de klant.

Duurt het nog lang grote smurf...?   Jaa héél lang.   ;)




J.A.F._Doorhof

Zodra we het rustiger hebben zal ik er wel 1 reviewen maar nu liggen de prioriteiten ergens anders.
We zijn hard bezig met de HD centers van Dune, de JVC's en de TW5000's.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jasjenl

Och, de TW5000 zul je het toch nog niet zo druk mee hebben  :D
(aangezien die nog steeds niet uitgeleverd zijn  :( )
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

J.A.F._Doorhof

Als het goed is komen ze maandag/dinsdag hier binnen.
Deze week is volledig opgegaan aan het reviewen van een HC7000 voor de Vifi, JVC HD350, JVC HD750 en afleveren van een paar Epsons en natuurlijk de JVC's voor klanten.
Tel daar wat kerstdrukte bij op en je snapt me wel :D

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"