Set van Hans

Gestart door chansig, oktober 27, 2006, 18:49:14

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kwabbernoot

Effe opgezocht op YouTube maar dat valt ben ik bang onder "acquired taste". Dat moet je zelfs niet op 65 db willen.

chansig

Andy Stott niet ? Serieus ? Boehhhhhhh voor Kwabber!!!!

:D

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Het is in ieder geval geen rukkertjesmuziek!

:devil:

Kwabbernoot

Nee, want dan zou het nog muziek zijn, niet waar?

chansig

En maar zeggen dat slechte vragen niet bestaan. :D

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kwabbernoot

Slechte retorische vragen bestaan uiteraard wel. :-\

chansig

Ik heb geen vraag gesteld...Baard ook niet. Dus: klopt.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Tjeb

#7482
Ik blijf me toch wel een beetje verbazen hoor, je tikt doodleuk 6K voor een paar luidsprekers af maar moet daarna je complete hut verbouwen met schermen, tipi's van linksgeweven kaasdoek en god mag weten wat nog meer omdat het maar blijft jeuken aan de " heb het gevoel dat het beter kan klier"

Ik geloof dat ik eigenlijk heel gelukkig ben met mijn ouwe afgetrapte Sonusjes aangestuurd door een hotseknotsbegonia Marantz en vooral geen behoefte heb aan al dat geknutsel... :)

Gewoon zomaar een vraag waar ik echt oprecht nieuwgierig naar ben;

Hans, denk je dat je ooit berusting vindt of vindt je het tweaken en bezig zijn met de set gewoon te leuk?


chansig

Mijn verbaast het een beetje (erg) dat er slecht gelezen wordt. Laat maar eens zien waar ik schrijf dat ik deze stap heb genomen om ergens vooruitgang te boeken in de weergave.

Succes.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Contour

En hier laat je zien waar het 'misgaat' Hans; niet iedereen wil perse zijn gelijk bewezen. Lees beter tussen de regels door dan is Tjeb zijn vraag en verwondering volledig legitiem.

Groetjes Walter

chansig

Yeah right....draai er een punt aan en steek die in andersmans oog.

Tjeb stelt de vraag nav wat ik gedaan heb. In zijn vraag ligt opgesloten alsof ik niet tevreden zou zijn geweest met het geluid. En daarom een bepaalde onrust in me had die ik met het wegbreken van het wandje moest beteugelen.

Anders stelt Tjeb de vraag op het verkeerde moment. De eerste verhuizing was er wel 1 van beter willen. Maar die verhuizing is inmiddels al drie kwart jaar terug.

Tussen de regels doorlezen doe ik niet. Dan kom je weer op mijn eerste zin. Snap dat jij dat wel prettig vindt op momenten.

Nog even wachten op de foto's by the way.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Contour

We wachten de foto's af!

Ralf67

Zelf de stap naar een andere luisterruimte ook gemaakt, dus begrijp de verbouwing wel.

Je hebt gewoon meer mogelijkheden.

Bas Akkerman

En kan in rust luisteren zonder dat je anderen stoort of zij jou storen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

chansig

Een set in een aparte ruimte is ideaal. Je kan doen wat je wilt. Niemand heeft er last van.

Tenminste dat denk je dan totdat je iets erover op een forum gaat schrijven.  :D

Dat was ook de opzet van de verhuizing naar boven. De ruimte van Baard is een stuk groter en toen ik laatst daar weer eens zat dacht...een beetje extra ruimte zou niet verkeerd zijn. Dus vandaar deze verbouwing. Qua geluid was ik erg tevreden. Verder weinig stil gestaan bij de eventuele veranderingen in weergave door de verbouwing. Dat zag ik wel met vertrouwen tegemoet. En dat blijkt niet onterecht te zijn.

Kleine teaser:



Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Bas Akkerman

#7490
Doet me denken aan de opstelling van Paolo Fresu (zie foto). Erg mooi opgenomen, dus dat is het rommeltje op het toneel wel waard. De D&D zijn echte studiomonitoren (in mijn beleving), dus jouw aanpak vind ik wel logisch (in zoverre jij dat belangrijk vindt, niet).
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Kwabbernoot

Citaat van: chansig op januari  5, 2019, 23:20:27
Ik heb geen vraag gesteld...Baard ook niet. Dus: klopt.

Gr. Hans
Ik vind het altijd wel een beetje jammer als grappen worden uitgelegd.  >:( ::)

Groeten...

chansig

Sorry...je moet mij ook niet uitnodigen voor de grappen.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kwabbernoot

Ik zoek wel een ander topic waar ze wel worden gesnapt.  :P

Contour

Als je maar vaak genoeg de letters d,s en p in je grappen gebruikt, dan snappen ze het gelijk...  :laugh:

chansig

#7495
Citaat van: Kwabbernoot op januari  6, 2019, 12:27:44
Ik zoek wel een ander topic waar ze wel worden gesnapt.  :P

:D

Moet niet heel lastig zijn...en zoals je al leest: Ik zou die van Contour eens proberen.

Bofferd.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Bas Akkerman

#7496
D'r staat een paard in de gang
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

flakkees

aan de opstelling te zien luister je met je ogen dicht
Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
dual Monoprice Monolth 12'' V2 Thx

Contour

Bedoel je dat je die panelen tussen de speakers er storend uit vind zien?

flakkees

Citaat van: Contour op januari  6, 2019, 12:41:59
Bedoel je dat je die panelen tussen de speakers er storend uit vind zien?

lijkt wel lasergame toko zo  ;D
Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
dual Monoprice Monolth 12'' V2 Thx