Electrickery | Appletje, maar geen eitje

Gestart door Bas Akkerman, september 24, 2012, 20:17:47

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Bas Akkerman

Citaat van: MaLa op augustus 29, 2013, 18:38:42
Die informatica taal is echt Chinees voor mij... Maar goed om te horen (lezen) dat de baan je bevalt, maakt het eens zo leuk om te gaan werken
Voor mij ook hoor. Maar vind het enthousiasme wel erg leuk.
Morgen lekker laatste dagje en dan weekend! Haha, dat is echt fijn om weer te hebben. Hoewel ik zaterdag weer om 7.00u opsta om te gaan trainen. :nowink:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

Citaat van: Bas Akkerman op augustus 29, 2013, 21:42:00
Voor mij ook hoor. Maar vind het enthousiasme wel erg leuk.
Morgen lekker laatste dagje en dan weekend! Haha, dat is echt fijn om weer te hebben. Hoewel ik zaterdag weer om 7.00u opsta om te gaan trainen. :nowink:
Leuk dat je weer kan roepen: "HET IS WEEKEND!!!"
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

weust

Het is weekend! Laat ik mij vooral helemaal uit de naad trainen zodat ik nog niet het gevoel heb te kunnen rusten! ;-)

Ik ga zaterdag gewoon mijn dood tegemoet. Veel spannender (abseilen van de Euromast).
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

MaLa

Citaat van: Bas Akkerman op augustus 29, 2013, 21:42:00
Voor mij ook hoor. Maar vind het enthousiasme wel erg leuk.
Morgen lekker laatste dagje en dan weekend! Haha, dat is echt fijn om weer te hebben. Hoewel ik zaterdag weer om 7.00u opsta om te gaan trainen. :nowink:

Vroeg opstaan op je vrije dag is veel beter dan uitslapen, dan heb je veel meer van je dan! Al kan uitslapen soms ook deugd doen  ::)
Voor mij kan na maandag eindelijk mijn zomervakantie beginnen, heb maandag mijn laatste herexamen
XTZ - BK - Marantz

weust

Gezeur over meer uit je dag kunnen halen.
Ga werken, dan merk je hoe hard je je weekend nodig kunt hebben om bij te slapen/komen.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

MaLa

Ik werk al 4 jaar als student zo goed als elk weekend, soms ook enkele avonden in de week, dus ik weet wat werken is ;)
XTZ - BK - Marantz

Bas Akkerman

Citaat van: Eddye op augustus 29, 2013, 21:45:22
Leuk dat je weer kan roepen: "HET IS WEEKEND!!!"
Haha, precies!

Citaat van: weust op augustus 29, 2013, 21:57:18
Het is weekend! Laat ik mij vooral helemaal uit de naad trainen zodat ik nog niet het gevoel heb te kunnen rusten! ;-)

Ik ga zaterdag gewoon mijn dood tegemoet. Veel spannender (abseilen van de Euromast).

Gaaf man! Veel plezier!

Citaat van: MaLa op augustus 29, 2013, 22:04:56
Vroeg opstaan op je vrije dag is veel beter dan uitslapen, dan heb je veel meer van je dan! Al kan uitslapen soms ook deugd doen  ::)
Voor mij kan na maandag eindelijk mijn zomervakantie beginnen, heb maandag mijn laatste herexamen
Soms is het wel lekker om vroeg op te staan. Maar als ik al elke dag om 6.00u opstaat (wat op zich niet vroeg is) is het wel lekker om in het weekend niet op de tijd te hoeven letten. Dan vind ik het wel weer grappig dat ik bij de eerste gelegenheid weer om 7.00u mijn bed uit ga. :bigsmile:

Citaat van: weust op augustus 29, 2013, 22:18:30
Gezeur over meer uit je dag kunnen halen.
Ga werken, dan merk je hoe hard je je weekend nodig kunt hebben om bij te slapen/komen.

Citaat van: MaLa op augustus 29, 2013, 22:23:30
Ik werk al 4 jaar als student zo goed als elk weekend, soms ook enkele avonden in de week, dus ik weet wat werken is ;)
Het is voor mij vooral de combinatie van 6.00u op en 18.00u thuis dat maakt dat ik uitslapen/niets hoeven wel lekker vind. De tijd van opstaan zal bij jou wel iets later zijn, maar evengoed petje af voor je arbeid. :thumbs-up:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

Citaat van: weust op augustus 29, 2013, 21:57:18
Het is weekend! Laat ik mij vooral helemaal uit de naad trainen zodat ik nog niet het gevoel heb te kunnen rusten! ;-)

Ik ga zaterdag gewoon mijn dood tegemoet. Veel spannender (abseilen van de Euromast).
Als die stemmen in je hoofd/om je heen zeggen dat het moet, hoef je niet te luisteren, hoor :D

Veel plezier!
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

weust

Citaat van: Eddye op augustus 30, 2013, 09:33:44
Als die stemmen in je hoofd/om je heen zeggen dat het moet, hoef je niet te luisteren, hoor :D

Veel plezier!

We hebben gestemd, en de meerderheid won...
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

MaLa

Citaat van: Bas Akkerman op augustus 30, 2013, 07:21:00

Soms is het wel lekker om vroeg op te staan. Maar als ik al elke dag om 6.00u opstaat (wat op zich niet vroeg is) is het wel lekker om in het weekend niet op de tijd te hoeven letten. Dan vind ik het wel weer grappig dat ik bij de eerste gelegenheid weer om 7.00u mijn bed uit ga. :bigsmile:
Het is voor mij vooral de combinatie van 6.00u op en 18.00u thuis dat maakt dat ik uitslapen/niets hoeven wel lekker vind. De tijd van opstaan zal bij jou wel iets later zijn, maar evengoed petje af voor je arbeid. :thumbs-up:

Met op tijd op bedoelde ik : niet tot 's middags in je bed blijven liggen want dan is de dag om voordat je het door hebt. En ik sta meestal op rond 8u, dus later dan jou, maar nog altijd vroeger dan veel leeftijdsgenoten die gemakkelijk tot 's middags (en later) in hun bed blijven liggen :)
XTZ - BK - Marantz

Bas Akkerman

Citaat van: weust op augustus 30, 2013, 11:12:26
We hebben gestemd, en de meerderheid won...
;D

Citaat van: MaLa op augustus 30, 2013, 11:21:37
Met op tijd op bedoelde ik : niet tot 's middags in je bed blijven liggen want dan is de dag om voordat je het door hebt. En ik sta meestal op rond 8u, dus later dan jou, maar nog altijd vroeger dan veel leeftijdsgenoten die gemakkelijk tot 's middags (en later) in hun bed blijven liggen :)
Klopt. Daar word ik eigenlijk alleen maar moeier van. Maar heel soms is het wel eens lekker...
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

RubenV.

Citaat van: MaLa op augustus 29, 2013, 22:23:30
Ik werk al 4 jaar als student zo goed als elk weekend, soms ook enkele avonden in de week, dus ik weet wat werken is ;)

Goed bezig  :thumbs-up: Straks lekker afstuderen zonder studieschuld en je toekomstige werkgever kan ook meteen zien dat je wel van aanpakken weet. Dat heeft mij uiteindelijk ook aan een baan geholpen.

@Bas: van waar het afstand nemen van het forum als ik vragen mag?  :eh:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

MaLa

Citaat van: RubenV. op september  2, 2013, 20:22:39
Goed bezig  :thumbs-up: Straks lekker afstuderen zonder studieschuld en je toekomstige werkgever kan ook meteen zien dat je wel van aanpakken weet. Dat heeft mij uiteindelijk ook aan een baan geholpen.


Studieschuld ga ik niet hebben, ik heb het grote geluk dat mijn ouders instaan voor mijn studies. En ik hoop dat die jaren studentenjobs gaan helpen bij de zoektocht naar een job, ik hoor in ieder geval wel vaker dat dat mooi staat op je CV :)
Maar goed, dit is Bas zijn topic, laten we het daar maar terug over hebben :D
XTZ - BK - Marantz

Bas Akkerman

Ruben en anderen, als het forum voor mij geen middel maar een doel is geworden en dat doel mij minder plezier geeft dan eerst, is het tijd dat ik even afstand neem. Niets ernstigs, maar daar laat ik het even bij.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

RubenV.

Citaat van: Bas Akkerman op september  2, 2013, 22:11:44
Ruben en anderen, als het forum voor mij geen middel maar een doel is geworden en dat doel mij minder plezier geeft dan eerst, is het tijd dat ik even afstand neem. Niets ernstigs, maar daar laat ik het even bij.

Helder, hopelijk zien we je snel weer terug  ;)
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie


weust

Ik heb de post gemist over het afstand nemen volgens mij.
Kan het ook helemaal niet terug vinden hier.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Deleted member

Euhm... hopelijk is dit weer een van zijn experimentjes?

Al klonk het op een of andere manier toch wel serieus...
Stereo-fan for life!

Bas Akkerman

Ben ik weer. Een audiofiele rustpauze doet goed.

Zondag naar de Xi-fi-beurs in Veldhoven, ik ben benieuwd naar mijn eerste show (op deze schaal).
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Eddye

Citaat van: HTip op september 11, 2013, 18:04:59
Welkom terug! :pompom:

Ik hoop dat je pauze niet je geheugen heeft gewist ;D
Totale reboot... Alles weg.

Welkom terug, Bas!
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Bas Akkerman

Citaat van: HTip op september 11, 2013, 18:04:59
Welkom terug! :pompom:

Ik hoop dat je pauze niet je geheugen heeft gewist ;D
Alle details weet ik niet meer, maar een verslag komt er hoor! ;)

Citaat van: Eddye op september 11, 2013, 18:29:09
Totale reboot... Alles weg.

Welkom terug, Bas!
Eternal sunshine of the spotless mind. :angel:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Martin!!!

Hey Bas, welkom terug. Zelf ga ik zaterdag naar de X-fi  :D
mainly British stuff

Eddye

Citaat van: Martin!!! op september 11, 2013, 19:53:04
Hey Bas, welkom terug. Zelf ga ik zaterdag naar de Xi-fi  :D
Kan je zondag niet? dan gaan Bas, weust, quattronl, misschien Xander32 en ikzelf.... (kan me ook voorstellen dat je dan niet wil ;))
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Martin!!!

Citaat van: Eddye op september 11, 2013, 19:54:53
Kan je zondag niet? dan gaan Bas, weust, quattronl, misschien Xander32 en ikzelf.... (kan me ook voorstellen dat je dan niet wil ;))

Hahaha, zondag heb ik iets anders......  ::)  zaterdag ga ik met Jan (Yamaha RXV) :coffee:
mainly British stuff