Electrickery | Appletje, maar geen eitje

Gestart door Bas Akkerman, september 24, 2012, 20:17:47

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bas Akkerman

Citaat van: Joris1971 op augustus 18, 2013, 15:29:34
omdat je hem wilt kopen?
Haha, nee. Weust heeft op het moment geen versterker en luidsprekers om gebruik te maken van zijn draaitafel. Ik wil op den duur een eigen draaitafel gaan kopen, maar weet (wist) niet zeker of het gebruiksgemak me in de weg zou staan. Zodoende wilde weust wel zijn draaitafel aan mij uitlenen en nu ben ik dus lekker plaatjes aan het draaien.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

Citaat van: Bas Akkerman op augustus 18, 2013, 15:35:29
Haha, nee. Weust heeft op het moment geen versterker en luidsprekers om gebruik te maken van zijn draaitafel. Ik wil op den duur een eigen draaitafel gaan kopen, maar weet (wist) niet zeker of het gebruiksgemak me in de weg zou staan. Zodoende wilde weust wel zijn draaitafel aan mij uitlenen en nu ben ik dus lekker plaatjes aan het draaien.
Zijn z'n Millons verkocht?
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Joris1971

Was het niet Weust dan die zijn Tecnhnics te koop heeft staan? ik zie de adv ook niet meer namelijk

Bas Akkerman

Citaat van: Eddye op augustus 18, 2013, 15:36:43
Zijn z'n Millons verkocht?
Volgens mij wel, maar nu ga ik ook twijfelen. Weust, hoe zat de constructie nou ook alweer?

Citaat van: Joris1971 op augustus 18, 2013, 15:37:36
Was het niet Weust dan die zijn Tecnhnics te koop heeft staan? ik zie de adv ook niet meer namelijk
Volgens mij niet, maar ook nu weet ik het niet zeker.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

weust

De Technics zal ik nooit verkopen wegens sentimentele waarde.

De receiver is weg, de Millons zijn nog steeds te koop.
Squeezebox set is ook weg.

Heb dus alleen nog maar de luidsprekers, vicol bekabeling en de platenspeler.
En de voorversterker dan.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Bas Akkerman

Citaat van: weust op augustus 18, 2013, 15:44:27
De Technics zal ik nooit verkopen wegens sentimentele waarde.

De receiver is weg, de Millons zijn nog steeds te koop.
Squeezebox set is ook weg.

Heb dus alleen nog maar de luidsprekers, vicol bekabeling en de platenspeler.
En de voorversterker dan.
Ik heb een beetje met de videorecorder die in de kelder staat. Die had ik ook met een vakantiebaantje gespaard en trots dat ik was!!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

weust

Zou het met geen ander component meer hebben als deze platenspeler.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Bas Akkerman

Citaat van: weust op augustus 18, 2013, 16:01:49
Zou het met geen ander component meer hebben als deze platenspeler.
Gaaf toch!? Des te bijzonder dat hij nu bij mij mag staan.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

weust

Het uitlenen vind ik geen probleem. Ligt er aan bij wie natuurlijk.
Het is niet een unieke speler, maar fysiek is het wel het model waar ik hard voor gewerkt en gespaard heb.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Robiwan

Citaat van: weust op augustus 18, 2013, 21:52:49
Het uitlenen vind ik geen probleem. Ligt er aan bij wie natuurlijk.
Het is niet een unieke speler, maar fysiek is het wel het model waar ik hard voor gewerkt en gespaard heb.

en dan klinkt tie in je oren ook beter toch! :D
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

weust

Citaat van: LPlover op augustus 18, 2013, 22:06:13
en dan klinkt tie in je oren ook beter toch! :D

Dat is een heel andere discussie. Een die ik niet met iemand als jou aan ga ;-)
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Robiwan

Citaat van: weust op augustus 18, 2013, 22:32:52
Dat is een heel andere discussie. Een die ik niet met iemand als jou aan ga ;-)

hallo dat bedoel ik serieus hoor. Als ik voor iets lang heb gespaard geniet ik er meer van en zal het in mijn oren dan ook beter klinken.
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

weust

Citaat van: LPlover op augustus 18, 2013, 22:34:43
hallo dat bedoel ik serieus hoor. Als ik voor iets lang heb gespaard geniet ik er meer van en zal het in mijn oren dan ook beter klinken.

Ik bedoel het ook serieus. En laten we er serieus ook geen discussie over gaan starten ;-)
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Deleted Member 2

Succes en plezier morgen (als ik mij niet vergis) op je eerste werkdag bij je nieuwe werkgever Bas.

Gr
Henk

Bas Akkerman

Citaat van: Onder013 op augustus 25, 2013, 12:44:55
Succes en plezier morgen (als ik mij niet vergis) op je eerste werkdag bij je nieuwe werkgever Bas.

Gr
Henk
Dank je! Maandag is echter mijn vaste vrije dag, dus dinsdag begin ik echt. ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

Nog niet eens begonnen, en nu al een vrije dag.... De jeugd van tegenwoordig...  ;)

Veel plezier dinsdag!!
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Deleted Member 2

Citaat van: Bas Akkerman op augustus 25, 2013, 13:06:39
Dank je! Maandag is echter mijn vaste vrije dag, dus dinsdag begin ik echt. ;D

Veel plezier op je eerste vrije dag en tevens de laatste dag van je wat lang uitgevallen vakantie... ;)

Vanaf nu weer een zorg minder:
bij wie zal ik eens gaan luisteren op dinsdag
bij wie zal ik eens gaan luisteren op woensdag
bij wie zal ik eens gaan luisteren op donderdag
bij wie zal ik eens gaan luisteren op vrijdag

Gr
Henk

Bas Akkerman

Citaat van: Eddye op augustus 25, 2013, 13:10:58
Nog niet eens begonnen, en nu al een vrije dag.... De jeugd van tegenwoordig...  ;)

Veel plezier dinsdag!!
Erg he? Het is dan wel weer leuk dat je mij jeugd noemt. :D

Citaat van: Onder013 op augustus 25, 2013, 13:35:41
Veel plezier op je eerste vrije dag en tevens de laatste dag van je wat lang uitgevallen vakantie... ;)

Vanaf nu weer een zorg minder:
bij wie zal ik eens gaan luisteren op dinsdag
bij wie zal ik eens gaan luisteren op woensdag
bij wie zal ik eens gaan luisteren op donderdag
bij wie zal ik eens gaan luisteren op vrijdag

Gr
Henk
Haha, inderdaad. En sparen voor een mooi vloerkleed, gordijnen en plafondakoestiek. :pompom:

Maar dat luisteren gaat gewoon gebeuren op:
dinsdagavond (oh nee, rolstoelhockeytraining)
woensdagavond (oh nee, toneelles)
donderdagavond (oh nee, fitness)
vrijdagavond (oh nee, Linda laten zien dat ik haar man ben)
zaterdag (oh nee, training of wedstrijden)
zondag.....?? jaaaa!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Robiwan

Citaat van: Bas Akkerman op augustus 25, 2013, 14:04:15
Erg he? Het is dan wel weer leuk dat je mij jeugd noemt. :D
Haha, inderdaad. En sparen voor een mooi vloerkleed, gordijnen en plafondakoestiek. :pompom:

Maar dat luisteren gaat gewoon gebeuren op:
dinsdagavond (oh nee, rolstoelhockeytraining)
woensdagavond (oh nee, toneelles)
donderdagavond (oh nee, fitness)
vrijdagavond (oh nee, Linda laten zien dat ik haar man ben)
zaterdag (oh nee, training of wedstrijden)
zondag.....?? jaaaa!

Zo dus vrijdagavond is jullie vast s..avond :D
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

Bas Akkerman

Citaat van: LPlover op augustus 25, 2013, 15:23:29
Zo dus vrijdagavond is jullie vast s..avond :D
:clapping: Nee, dat plannen we niet. Maar als ik het zo teruglees... :satisfied:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Robiwan

Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Deleted member


Eddye

Citaat van: Antoine op augustus 27, 2013, 19:41:33
Hij heeft 'm in elk geval overleefd want hij is online!  :D
tussen de middag ook al, zag ik. Verslaafde ;)
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005