Electrickery | Appletje, maar geen eitje

Gestart door Bas Akkerman, september 24, 2012, 20:17:47

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bas Akkerman

Citaat van: botsen op augustus  5, 2013, 18:29:22
Wat hem kunstmatig maakt is dat de lichtbron linksboven lijkt te zitten, terwijl het licht in het gezicht juist van rechts komt.
Verder een mooie foto.
Yep.

Net voor de laatste keer 'Violator' geluisterd voordat ik naar Enschede en morgen naar Praag ga. Moet ik Linda, mijn katten en de set een weekje missen. :dontgetit:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted Member 2

Ga je ons ook een beetje missen? :sneaky2: :-[

Maak er een mooie trip van en hak ze in de pan.

Gr
Henk

Eddye

Veel plezier, Bas. Show them who's Bas! ;)
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Martin!!!

mainly British stuff

Bas Akkerman

Citaat van: Onder013 op augustus  5, 2013, 19:55:07
Ga je ons ook een beetje missen? :sneaky2: :-[

Maak er een mooie trip van en hak ze in de pan.

Gr
Henk
Linda spreek ik wel op WA en jullie hier, maar met Linda ben ik toch wat lijflijker zeg maar... ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

manta

Hey Bas, proficiat met het baantje!  :headbanging:

@skyfox - leuk je nog es te zien  ;)

Bas Akkerman

Finale gespeeld! Helaas verloren van een beter team, maar we hebben het ze lastig weten te maken.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

Citaat van: Bas Akkerman op augustus 12, 2013, 11:02:29
Finale gespeeld! Helaas verloren van een beter team, maar we hebben het ze lastig weten te maken.
Jammer... Wel met je knijter op de foto :D

Hopelijk veel plezier gehad?
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Martijn M

Dutch & Dutch

Bas Akkerman

Citaat van: Eddye op augustus 12, 2013, 11:03:59
Jammer... Wel met je knijter op de foto :D

Hopelijk veel plezier gehad?
Ja, heel erg. Was heel leuk en leerzaam!

Citaat van: keyser op augustus 12, 2013, 11:06:56
Mooie actiefoto :) .

Ik vond de link eigenlijk wel genoeg zelfverering. ;) :blush:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

AbZ


Bas Akkerman

Citaat van: AbZ op augustus 12, 2013, 11:10:29
Nogal harde akoestiek, zo te zien.
Een galmbak was het! Heb nog geprobeerd te vragen of de PA-speakers wat verder ingedraaid konden worden, maar mijn Tsjechisch was helaas ontoereikend. :( En het kleedje voor het goal was ook niet erg handig. :plain:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted Member 2

Citaat van: Bas Akkerman op augustus 12, 2013, 11:50:36
Een galmbak was het! Heb nog geprobeerd te vragen of de PA-speakers wat verder ingedraaid konden worden, maar mijn Tsjechisch was helaas ontoereikend. :( En het kleedje voor het goal was ook niet erg handig. :plain:

Schone taak voor garmt: harbeth's, Naim en Linn. Niet bij het ijshockey doen: klinkt te warm.

Bas Akkerman

Citaat van: Onder013 op augustus 12, 2013, 12:00:02
Schone taak voor garmt: harbeth's, Naim en Linn. Niet bij het ijshockey doen: klinkt te warm.
Het was de eerste speeldag zo'n 35 graden in de hal, dus veel warmer moest het niet worden. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted Member 2

Citaat van: Bas Akkerman op augustus 12, 2013, 15:28:52
Het was de eerste speeldag zo'n 35 graden in de hal, dus veel warmer moest het niet worden. ;)

Goeie prestatie Bas en een prima tijd gehad als ik dat zo lees.


HTip

Welkom terug Bas! Goed hoor dat jullie zover gekomen zijn :worship: Heb je al die trainingsuren niet voor niets gedaan...

Erg mooie foto. Goede weergave van de spanning...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Bas Akkerman

Citaat van: Onder013 op augustus 12, 2013, 15:59:50
Goeie prestatie Bas en een prima tijd gehad als ik dat zo lees.
We hebben zeker een leuke tijd gehad! Een paar spelers willen volgend jaar elders spelen, dus we moeten op zoek naar nieuwen. Wel leuk om ook daar weer over na te denken en te polsen.

Citaat van: HTip op augustus 12, 2013, 17:43:57
Welkom terug Bas! Goed hoor dat jullie zover gekomen zijn :worship: Heb je al die trainingsuren niet voor niets gedaan...

Erg mooie foto. Goede weergave van de spanning...
Dank je! De trainingsuren hebben zeker geholpen. De assistent-bondscoach was verbaasd over mijn uithoudingsvermogen. Heb op 10 minuten na alles gespeeld (5 uur in 3 dagen) en kon nog gemakkelijk in de finale een paar sprints maken. :smile:

Op de site van die link komen nog veel meer foto's te staan. Kunnen ze erg goed!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Alhoewel ik helemaal niets met "mannetjes" heb ben je in het echt best nog een knappe vent Bas :clapping:

Doen jullie ook nog iets aan de "Camber/Caster" afstelling van de wielen van de rolstoel?

Anders gezegd, staan de wielen bij eenieder net zo "negatief" of wordt dit afhankelijk van de voorkeuren van de "player" afgesteld?

Hoe meer negatief hoe makkelijker de stoel ínstuurt (wendbaar is)denk ik zo.....

AbZ

Leuke vraag.  Heb jij toevalig iets met rollend materieel, twani? 
Is het hier niet vooral om zwaartepunt te doen?  (Ik gok.)
Lijkt me lager en stabieler met brede wielbasis.

DofN

In de beginpost zag ik de Harbeth Monitor 30 staan. Mooi hoor! Die staan nog op mijn verlanglijstje van te beluisteren luidsprekers :)

Ik ben nieuw op dit forum (minder nieuw op het groene forum) en zal mezelf zo dadelijk ook nog even keurig voorstellen.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Bas Akkerman

Citaat van: twani op augustus 12, 2013, 22:17:17
Alhoewel ik helemaal niets met "mannetjes" heb ben je in het echt best nog een knappe vent Bas :clapping:

Doen jullie ook nog iets aan de "Camber/Caster" afstelling van de wielen van de rolstoel?

Anders gezegd, staan de wielen bij eenieder net zo "negatief" of wordt dit afhankelijk van de voorkeuren van de "player" afgesteld?

Hoe meer negatief hoe makkelijker de stoel ínstuurt (wendbaar is)denk ik zo.....
Citaat van: AbZ op augustus 12, 2013, 23:48:38
Leuke vraag.  Heb jij toevalig iets met rollend materieel, twani? 
Is het hier niet vooral om zwaartepunt te doen?  (Ik gok.)
Lijkt me lager en stabieler met brede wielbasis.
Het is, zoals Theo zegt, vooral voor de wendbaarheid. Misschien dat dat indirect ook te maken heeft met zwaartekracht (zwaartepunt vooral boven de assen van de wielen), maar hoe schuiner de wielen hoe sneller je kunt draaien. Ik zelf heb ze nog niet eens zo schuin staan, volgens mij is het nadeel namelijk dat je ook minder snel kan.

Citaat van: doorofnight op augustus 13, 2013, 20:44:42
In de beginpost zag ik de Harbeth Monitor 30 staan. Mooi hoor! Die staan nog op mijn verlanglijstje van te beluisteren luidsprekers :)

Ik ben nieuw op dit forum (minder nieuw op het groene forum) en zal mezelf zo dadelijk ook nog even keurig voorstellen.
Klopt, ik speel nu met de 30.1 Anniversary Edition. Die mag je gerust eens komen beluisteren, maar ik heb nog wat afspraken in te plannen. Beloof te veel en maak te weinig afspraken. :blush:

Ik las al dat je vrij nieuw bent, maar wees welkom. Het groene forum ken ik alleen van het even rondstruinen, maar de sfeer was niet helemaal de mijne. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

Citaat van: Bas Akkerman op augustus 13, 2013, 20:56:02
Het is, zoals Theo zegt, vooral voor de wendbaarheid. Misschien dat dat indirect ook te maken heeft met zwaartekracht (zwaartepunt vooral boven de assen van de wielen), maar hoe schuiner de wielen hoe sneller je kunt draaien. Ik zelf heb ze nog niet eens zo schuin staan, volgens mij is het nadeel namelijk dat je ook minder snel kan.

Heeft dat te maken met persoonlijke voorkeur, of met de positie die je speelt?
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

MaLa

Knap dat je ondanks je beperking nog steeds zo fanatiek aan sport doet. Kunnen veel mensen nog een voorbeeld aan nemen, chapeau!
(mocht ik een gevoelige snaar geraakt hebben, dan verwijder ik dit wel)

Zeer mooie set ook, mooi in het midden van de kamer maar toch niet in de weg. Harbeth is natuurlijk helemaal mooi, zou die graag eens willen beluisteren
XTZ - BK - Marantz

DofN

Citaat van: Bas Akkerman op augustus 13, 2013, 20:56:02
Het is, zoals Theo zegt, vooral voor de wendbaarheid. Misschien dat dat indirect ook te maken heeft met zwaartekracht (zwaartepunt vooral boven de assen van de wielen), maar hoe schuiner de wielen hoe sneller je kunt draaien. Ik zelf heb ze nog niet eens zo schuin staan, volgens mij is het nadeel namelijk dat je ook minder snel kan.
Klopt, ik speel nu met de 30.1 Anniversary Edition. Die mag je gerust eens komen beluisteren, maar ik heb nog wat afspraken in te plannen. Beloof te veel en maak te weinig afspraken. :blush:

Ik las al dat je vrij nieuw bent, maar wees welkom. Het groene forum ken ik alleen van het even rondstruinen, maar de sfeer was niet helemaal de mijne. ;)

Dank u, is geen probleem. Ik heb zelf ook nog wat afspraken staan. Ik ben iig erg benieuwd. Je woont niet ver weg dus het is makkelijk te regelen.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Bas Akkerman

Citaat van: Eddye op augustus 13, 2013, 20:57:17
Heeft dat te maken met persoonlijke voorkeur, of met de positie die je speelt?
Persoonlijke voorkeur in combinatie met de beperkingen van mijn handicap. Als ik nog sneller zou draaien, zou ik zijwaarts mijn balans verliezen. Overigens ben ik behoorlijk snel, de snelste in de verdediging in ieder geval. Dat is wel handig. Binnenkort ga ik wel een nieuwe stoel aanvragen en uitzoeken. Eens zien hoe die wordt.

Citaat van: MaLa op augustus 13, 2013, 21:24:29
Knap dat je ondanks je beperking nog steeds zo fanatiek aan sport doet. Kunnen veel mensen nog een voorbeeld aan nemen, chapeau!
(mocht ik een gevoelige snaar geraakt hebben, dan verwijder ik dit wel)

Zeer mooie set ook, mooi in het midden van de kamer maar toch niet in de weg. Harbeth is natuurlijk helemaal mooi, zou die graag eens willen beluisteren
Ach, ik vind het leuk en heb er talent voor. Daarbij, je speelt sneller in het Nederlands Team. ;D

Ja, dat komt de ruimtelijkheid wel ten goede en ben ik erg blij mee. Ook jij bent natuurlijk welkom.

Nu ik weer werk heb en dus minder tijd, is een M&G met meerdere mensen misschien wel weer een goed idee... :sarcasm:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten