Aansluiten hoe en wat

Gestart door reiner, december 9, 2003, 14:10:11

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

reiner

hallo allemaal

ik krijg over morgen mijn spulletjes binnen dit zijn Onkyo TX-SR 601 E en de Onkyo DV-SP 501. Maar ik was ben zo dom geweest om me nog helemaal niet in de kabels te verdiepen mijn speakers zijn b&w DM601 ik moet moet hier ok nog een bij passende center voor kopen welke raden daarvoor aan. maar mijn vraag was eigenlijk wat voor speaker skabels wel beetje betaalbaar en scart kabel en welke optice kabel of coaxiaal aansluiten wats ut best de dvd speler gaat ook worden gebruikt voor cd dus al vast bedankt

reiner

Jinsu

Receiver <---> DVD-speler "surround", 1 digitaal kabel, dit kan zowel optisch of coaxiaal, ik raad je aan om coaxiaal te nemen.

Receiver <---> DVD-speler "audio-cd", dit kan ook via het digitaal kabel, of je koopt een set interconnects, in plaats van digitaal stuur je hem dan analoog aan.

DVD-speler <---> TV, sluit ze gewoon met een scartkabel aan ik zelf had ooit Monitor, maar ook QED maakt goede scart verbindingen. Het hangt af van je budget dat je eraan uit wilt geven.

Receiver <---> speakers, ook een vraag van het budget, je krijgt 1m "stereo" voor 1 Euro maar ook voor 16000 Euro de keuze ligt aan jou. Oehlbach heeft een hele reeks instapkabels.

MvGr,

Whistler



Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.