Oppo BDP-95 High-End speler

Gestart door Madhouse, december 15, 2010, 20:46:01

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ajbeefde

Citaat van: HTip op december 31, 2010, 08:38:41
Bedankt voor de update. Als de 95 TUC nog duurder wordt, dan denk ik dat ik dat dat teveel van het goede is. De standaard 95 ziet er al heel goed uit, dezelfde audio-DAC's als de 83SE, dedicated stereo-outputs, etc. Het lijkt erop dat de 95 eigenlijk de 93SE is.

Welke upadte?  Weten we nu meer dan gisteren?

Zover heeft nog niemand prijzen gezien, maar als je de prijzen van de standaard 93 neemt ziet het er juist niet naar uit dat de 95 duurder zal uitpakken dan de 83 met alle Harry Potter toevoegingen....  ;)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

HTip

Citaat van: ajbeefde op december 31, 2010, 08:44:04
Welke upadte?  Weten we nu meer dan gisteren?

Zover heeft nog niemand prijzen gezien, maar als je de prijzen van de standaard 93 neemt ziet het er juist niet naar uit dat de 95 duurder zal uitpakken dan de 83 met alle Harry Potter toevoegingen....  ;)
Ik wel ;) Maar je hebt gelijk dat het allemaal indicaties zijn en zo lang de werkelijke prijzen niet bekend zijn is het koffiedik kijken...

Heb voor mezelf wel de beslissing genomen om voor de standaard 95 te gaan. Kan altijd later (na test in mijn set) nog de upgrades toevoegen ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

ajbeefde

Citaat van: HTip op december 31, 2010, 08:49:18
Ik wel ;) Maar je hebt gelijk dat het allemaal indicaties zijn en zo lang de werkelijke prijzen niet bekend zijn is het koffiedik kijken...

Heb voor mezelf wel de beslissing genomen om voor de standaard 95 te gaan. Kan altijd later (na test in mijn set) nog de upgrades toevoegen ;)

Denk dat ik ook voor de 95 ga...... en voor de prijzen en specs volg ik de website van de fabrikant wel.
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

HTip

Citaat van: ajbeefde op december 31, 2010, 08:52:54
Denk dat ik ook voor de 95 ga...... en voor de prijzen en specs volg ik de website van de fabrikant wel.
Of je abonneren op de 95 bij die niet-forumsponsor. Heb ik gedaan en ik krijg direct een mail als er iets te melden valt. Ook over de prijs ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

frank2

Citaat van: Teejoo op december 31, 2010, 08:35:55
Ik vind het niet normaal hoe jij hier opnieuw W&W loopt te pluggen. Je begrijpt dat je geloofwaardigheid inmiddels tot 0 is gereduceerd omdat alles wat je roept alleen maar tot doel lijkt te hebben meer klanten voor W&W. Jammer.

Jammer dat je dat denkt, want nav. een mail van htip heb ik dit bericht geplaatst wat alleen gaat over nuforce upgrades (wat niet door wenw wordt geimporteerd) en tuc upgrades wat alleen door wenw wordt geimporteerd. Ik plug dus geheel niets en of mijn geloofwaardigheid 0 is zal mij een zorg zijn, (wordt wel vaker betwist door sommigen) de mensen die mij een beetje kennen weten gelukkig wel beter.

De mail die ik ontving kwam van nuforce en was gericht aan dealers in de usa.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

frank2

#105
Citaat van: HTip op december 31, 2010, 08:38:41
Bedankt voor de update. Als de 95 TUC nog duurder wordt, dan denk ik dat ik dat dat teveel van het goede is. De standaard 95 ziet er al heel goed uit, dezelfde audio-DAC's als de 83SE, dedicated stereo-outputs, etc. Het lijkt erop dat de 95 eigenlijk de 93SE is.

als ik jou was zou ik voor een 2e hands gaan: oppo 83+nuforce+tuc, ik denk/weet wel bijna zeker dat er veel inruilers gaan komen, de 95+nuforce+tuc zal aanmerkelijk beter zijn, vlgs de email van nuforce is ook de nuforce versie al beter dan de 83se van oppo, ik denk dat de 95 met alle upgrades wezenlijk beter zal zijn dan de huidige 83 met alle upgrades.
Zo'n inruiler is aanmerkelijk goedkoper schatting 1300 euro?  en kan nog steeds met gemak cd spelers overtroeven die het 4 voudige kosten.

Op dit moment heb ik totaal geen behoefte aan de 95 met upgrades, mijn huidige speler doet het zo goed...
(en kijk dan even niet naar reacties van altijd dezelfde persoon die reageert als ik weer iets geschreven heb, ik heb die persoon al 4x gevraagd om bij mij thuis te komen in pm's voor bewijs, maar daar durft hij niet op te antwoorden of te komen)
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

James T. Kirk©

Ik zou al zeer te spreken zijn over een 83 SE voor een (Living Cinema) 83 prijs  :smile: (Mits niet afgeragd)
take care,
____________________________Jim©

ajbeefde

Citaat van: HTip op december 31, 2010, 08:56:46
Of je abonneren op de 95 bij die niet-forumsponsor. Heb ik gedaan en ik krijg direct een mail als er iets te melden valt. Ook over de prijs ;)

Kan ook....  ;)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

ajbeefde

Citaat van: James T. Kirk© op december 31, 2010, 09:10:24
Ik zou al zeer te spreken zijn over een 83 SE voor een (Living Cinema) 83 prijs  :smile: (Mits niet afgeragd)

Ik zou dan lekker wachten op de 95, wie weet wat voor verrassende prijssteling deze krijgt....

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

James T. Kirk©

Ik had mijn BDP 83 vorig jaar voor zo'n € 539,00, daar krijg ik vást geen 95 voor  ;)
take care,
____________________________Jim©

ajbeefde

Citaat van: James T. Kirk© op december 31, 2010, 09:53:35
Ik had mijn BDP 83 vorig jaar voor zo'n € 539,00, daar krijg ik vást geen 95 voor  ;)

Oke, dat zal niet lukken....  ;D

Maar waarom de 83 niet leuk verkopen en voor een nwe 95 gaan?
Heb je ook niet "andermans ellende"  ;)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

James T. Kirk©

Citaat van: ajbeefde op december 31, 2010, 09:56:02
Oke, dat zal niet lukken....  ;D

Maar waarom de 83 niet leuk verkopen en voor een nwe 95 gaan?
Heb je ook niet "andermans ellende"  ;)

Heel eerlijk? 'k Vind hem niet mooi!  :(
take care,
____________________________Jim©

ddejonge

frank2: "...ik neem dan maar aan dat wenw ze weer gaat importeren..."

Citaat van: Teejoo op december 31, 2010, 08:35:55
Ik vind het niet normaal hoe jij hier opnieuw W&W loopt te pluggen. Je begrijpt dat je geloofwaardigheid inmiddels tot 0 is gereduceerd omdat alles wat je roept alleen maar tot doel lijkt te hebben meer klanten voor W&W. Jammer.

Ik wordt een beetje moe van dit soort ge-flame.  :yawnee: Als je de bovenstaande zin leest als: "niet normaal pluggen van WenW", ligt dat toch echt aan je vooroordeel t.o.v. Frank2...

Kom op mannen, laat dit soort reacties toch achterwege er wordt hier al genoeg gezeurd de laatste tijd!!


Sorry voor de 'yet another off topic reply'.

Dennis

Stereo:- HTPC + Roon - Mytek Brooklyn+ DAC/Pre- NuForce R9V3SE - Nordost Valkyrja
           - Wilson Audio Sophia I

HT      :- OPPO 93 - TAG McLaren AV32R bp192 - JVC DLA-X5900 - 3x JOB 150
           - Wilson Audio CUB II surround
           - Wilson Audio Watch center

Stroom:- Aparte audiogroep - Electra Glide Ultra Kahn II kabels - HiFi tuning zekeringen

Teejoo

#113
Citaat van: ddejonge op december 31, 2010, 15:34:32
frank2: "...ik neem dan maar aan dat wenw ze weer gaat importeren..."

Ik wordt een beetje moe van dit soort ge-flame.  :yawnee: Als je de bovenstaande zin leest als: "niet normaal pluggen van WenW", ligt dat toch echt aan je vooroordeel t.o.v. Frank2...

Kom op mannen, laat dit soort reacties toch achterwege er wordt hier al genoeg gezeurd de laatste tijd!!

Sorry voor de 'yet another off topic reply'.

Dennis

Je hebt gelijk qua bewoording: ik bedoelde eigenlijk dat ik het niet normaal vind hoe hij telkens opnieuw W&W audio loopt te pluggen. Want dat doet hij veel te vaak waardoor zijn meningen, hoe onterecht dit wellicht kan zijn, altijd gerelateerd worden aan commerciele belangen. Of dat nou daadwerkelijk zo is of alleen maar zo overkomt.
Hij kan dat zinnetje met W&W toch ook gewoon eruit laten.

celerontje

*Bla bla bla bla bla, bèhhhhhh, mekker mekker*
Kunnen we weer on-topic? DANK U! :)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Teejoo

Citaat van: celerontje op december 31, 2010, 15:43:40
*Bla bla bla bla bla, bèhhhhhh, mekker mekker*
Kunnen we weer on-topic? DANK U! :)
Ja, wie gaat hem kopen en zijn er al foto's die schuin van de zijkant zijn genomen. Ik vraag me nog steeds af hoe het front er nu echt uitziet.

James T. Kirk©

#116
Citaat van: Teejoo op december 31, 2010, 15:45:27
Ja, wie gaat hem kopen en zijn er al foto's die schuin van de zijkant zijn genomen. Ik vraag me nog steeds af hoe het front er nu echt uitziet.

Duidelijk genoeg?

take care,
____________________________Jim©

Etiennevh

Hij verdient niet de schoonheidsprijs, als je het mij vraagt. Wat een onkunde op gebied van buitenkant t.o.v. de 93.. daar is iets meer aandacht aan besteed.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Teejoo

Citaat van: James T. Kirk© op december 31, 2010, 17:39:00
Duidelijk genoeg?


Nee, ik zie nog steeds niet hoe de glooing van het front is. Ik vind hem op deze foto niet mooi.

James T. Kirk©

take care,
____________________________Jim©

LittleNinja

Ik vind de 83 ook nog steeds mooier... Ieder zijn ding. ;)

Overigens verwacht ik geen wereld van verschil tussen de 83SE en de 95. Niet wat betreft de kwaliteit en ook niet wat betreft de prijs.

We zullen het wel zien.. 8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

frank2

ik verwacht een behoorlijk verschil, zeer duidelijk waarneembaar,maar ook een hogere prijs
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

ajbeefde

Citaat van: frank2 op december 31, 2010, 21:01:13
ik verwacht een behoorlijk verschil, zeer duidelijk waarneembaar,maar ook een hogere prijs

Vanmorgen gaf je de mededeling de prijzen te weten en nu heb je een verwachting.

Zit je nu alleen maar uit je nek te kletsen?

En nee je hoeft me niet uit te nodigen voor een luistersessie, ik weet hoe een oppo kan klinken op een goede set.
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

James T. Kirk©

Citaat van: LittleNinja op december 31, 2010, 20:57:30
Ik vind de 83 ook nog steeds mooier... Ieder zijn ding. ;)

Overigens verwacht ik geen wereld van verschil tussen de 83SE en de 95. Niet wat betreft de kwaliteit en ook niet wat betreft de prijs.

We zullen het wel zien.. 8)

Als je dit nou eens bekijkt, zo kan het ook:
take care,
____________________________Jim©

ajbeefde

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI