Mini meet&greet Rotterdam?

Gestart door Kerstmanno, juli 13, 2004, 14:22:55

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kerstmanno

Citaat van: Christiaan Sauer op augustus 12, 2004, 23:47:43
Is er een instapniveau? :)

Ha, geen instapniveau hoor ;) Maar als iedereen een zooi kabels meeneemt, dan hebben we te weinig tijd om het echt goed te luisteren. Dat heeft dus niet heel erg veel zin denk ik...?

Kerstmanno

Citaat van: garmtz op augustus 13, 2004, 08:58:19
menno, kun je single-wiren? Wil ik wel mijn Blue Heaven luidsprekerkabel meenemen. En evt mijn MIT MI-330 Shotgun interlinks. Ik zie wel...

Single-wiren is geen probleem, ik ben heel benieuwd naar de BH speakerkabel! Interlink is ook welkom! :)

Kerstmanno

Hee Harry, ik wist niet dat jij ook kwam joh!  ??? Maar je bent welkom hoor  ;D

Kerstmanno

#78
Citaat van: Spacebass op augustus 12, 2004, 22:32:39
Ok wat wordt de datum mensen???

en er moet ook een lijstje gemaakt worden met wie wat meeneemt.

Ik neem alleen wat kabels mee:
2 x 2 meter vdh Magnum Hybrid (brandweerslang heel dik, dus ik hoop dat hij past  ;D )
1 setje KS-1011


Prima Space, hij hoeft toch niet in mn kabelgootjes ;)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DATUM DATUM DATUM DATUM DATUM DATUM DATUM DATUM DATUM DATUM DATUM DATUM


Zouden jullie graag nog even willen kijken naar de post van Boubou of het de week erna misschien mogelijk is? Dan kan hij ook komen. Anders houden we het op donderdag 26. Bedankt!

DATUM DATUM DATUM DATUM DATUM DATUM DATUM DATUM DATUM DATUM DATUM DATUM
------------------------------------------------------------------------------------------------------------



garmtz

Week erna kan, maar niet op maandag (ga ik naar een concert) en liever niet dinsdag of donderdag avond (dan doe ik ook fitness).

Kerstmanno

Dinsdag/donderdag zijn ook mijn fitnessdagen ;)
Vrijdag zou mij prima uitkomen, hopelijk de rest ook dan!

garmtz

Citaat van: Menno op augustus 13, 2004, 10:40:55
Dinsdag/donderdag zijn ook mijn fitnessdagen ;)

Grappig... :)

CitaatVrijdag zou mij prima uitkomen, hopelijk de rest ook dan!

Mij komt het ook wel uit, scr*w the rest! ;D

FrankB

Citaat van: garmtz op augustus 13, 2004, 10:50:48
Mij komt het ook wel uit, scr*w the rest! ;D

Pfff bedankt he  >:( ;)

Ga ik wel een keertje niet golfen  :-X
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

patrick_vdb

LOL ;D Ik zal maar niet verklappen welke dagen voor mij de reguliere bezoek-het-fitnesscentrum-dagen zijn ;D

Komen de tijden ook nog overheen toevallig? :D

mvrg

Patrick

Harry HT

Citaat van: Menno op augustus 13, 2004, 09:50:03
Hee Harry, ik wist niet dat jij ook kwam joh!  ???
Want anders ? ja...... zeg het maar  >:D :)

Menno in post # 27 was ik lekker vaag, maar wanneer je geen plek meer hebt op de "reserve bank" dan gaat het over.

p.s. ik kan zelf ook een stoel meenemen  :)
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Kerstmanno

Citaat van: patrick_vdb op augustus 13, 2004, 10:54:10
LOL ;D Ik zal maar niet verklappen welke dagen voor mij de reguliere bezoek-het-fitnesscentrum-dagen zijn ;D

Komen de tijden ook nog overheen toevallig? :D

mvrg

Patrick

;D

Of direct na mn werk, om half 6, of rond een uurtje of half 10. :)

Kerstmanno

Citaat van: Harry HT op augustus 13, 2004, 11:01:40

Want anders ? ja...... zeg het maar  >:D :)

Menno in post # 27 was ik lekker vaag, maar wanneer je geen plek meer hebt op de "reserve bank" dan gaat het over.

p.s. ik kan zelf ook een stoel meenemen  :)

Da's een goed plan, want ik heb maar weinig stoelen ;) Maar je bent uiteraard welkom.
Chris trouwens ook uiteraard.

patrick_vdb

Hi Menno,

Ha, gelukkig zijn we dan niet geheel uniform ;D Ik ben er meestal te vinden op dinsdag/donderdag (maar dat had je al begrepen ;D ) tussen ongeveer 19:00 - 21:30

mvrg

Patrick

Charly

Als er nog plek is wil ik ook wel komen, ik kan evt mijn para meenemen
Primare I15 / Audio Physic Tempo 25 / Bluesound Node / LG55C9PLA

VlisChris

Citaat van: Menno op augustus 13, 2004, 11:04:31


Da's een goed plan, want ik heb maar weinig stoelen ;) Maar je bent uiteraard welkom.
Chris trouwens ook uiteraard.

Zeg het maar.
Je hebt gelijk met je vorige post :) Als er nog ruimte vrij is en er is niemand anders met andere kabeltjes lijkt het me leuk. Anders heel simpel: dan gaat het over :)
ps: kleine verandering: de Royal Jaed is van single wire naar bi-wire gegaan :) En zit er over te denken om WBT's te kopen. (gaat anders slecht passen :P)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

BOUBOU

#90
Citaat van: garmtz op augustus 13, 2004, 08:58:19
menno, kun je single-wiren? Wil ik wel mijn Blue Heaven luidsprekerkabel meenemen. En evt mijn MIT MI-330 Shotgun interlinks. Ik zie wel...

En niet te vergeten de MiT digital reference he....  ;D

Ik zelf neem mee:
Meridian 565.2 Z3 DSP wel bekend al bij Space  ::)
Ik zat nog te denken aan "Zong ye wang" speaker kabel uit China, maar helaas was mijn geld op  :-[  ;)
Ook mischien interessant voor Menno is de Kemp powersourcestrip  :-[.
Dit wordt echter wel lastig als ik alles met het openbaar vervoer mee moet slepen.
Mocht Menno het interssant vinden, mischien dat een van de anderen (meer mobiele) zich dan geroepen voeld (Garmt?)

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Harry HT

Hoi,
Citaat van: patrick_vdb op augustus 13, 2004, 11:05:36
Ha, gelukkig zijn we dan niet geheel uniform ;D Ik ben er meestal te vinden op dinsdag/donderdag (maar dat had je al begrepen ;D ) tussen ongeveer 19:00 - 21:30
Ja, ja, zeker 140 minuten sauna en de overige tijd lekker trainen aan de toestellen  ;D

Gegroet,

Harry   
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

jeroenskie

ben het even zoek ? wanneer gaan we nu afspreken ?

mijn fitness avonden zijn maandag. woesdag en vrijdag , maar als altijd pas ik me volledig aan aan de andere hun wensen . :P

vr gr jeroen

BOUBOU

Ik geloof ergens de eerste week van september.

Ik heb al een aantal stemmen voor de vrijdag gehoord geloof ik  ;)

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Spacebass

Ik rij geloof ik mee met de pausmobiel  ;D

Kerstmanno

Ok, vrijdag 3 september! Everybody agree?

En Jeroen, jij kan wel 1 avondje fitness missen, je bent al bijna net zo breed als ik! ;D

Harry HT

Citaat van: Menno op augustus 17, 2004, 00:13:09
Ok, vrijdag 3 september! Everybody agree?

En Jeroen, jij kan wel 1 avondje fitness missen, je bent al bijna net zo breed als ik! ;D
Is goed, ik hoef niet te midget golven die avond :)
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

BOUBOU

#97
Mijn maandelijkse bridge avond is ook verschoven, dus ik kan ook  ;D

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

BOUBOU

Heb je al een concrete tijd?

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

FrankB

Citaat van: Harry HT op augustus 17, 2004, 00:17:36
Is goed, ik hoef niet te midget golven die avond :)

Skip ik het echte mannengolf ook ;)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12