R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Gestart door R, februari 29, 2004, 23:45:43

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

scrutinizer

#4300
Citaat van: YamahaRXV op februari 13, 2016, 16:32:12
Vindt je ?   ???

Wat ik wel weet is dat ik absoluut bewondering heb voor de tijd, energie, en de getoonde kunde welke de TS in dit project heeft gestoken.
Staat overigens los van de keuze dat ik persoonlijk gekozen zou hebben voor de optie om het meubel te (laten) spuiten  ;)

Ik denk dat we elkaar wel begrijpen. Toch?

:)




Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

YamahaRXV

Citaat van: scrutinizer op februari 13, 2016, 17:09:20
Ik denk dat we elkaar wel begrijpen. Toch?

:)

De meeste tautologieën van je begrijp ik wel  :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

R

#4302
Zo, ben eerst maar even koffie gaan halen voordat ik begon met lezen 😉. TS kan wel wat hebben hoor, en tuurlijk kan het strakker, maar ik ben blij met het niveau van afwerking. Heb namelijk een afweging gemaakt in effort, kwaliteit, prijs en zelf doen.

Qua sinasappel valt het wel mee, dit is vlak na rollen, en met het licht zo extreem mogelijk op de structuur gezet.  Eea droogt nog een stuk strakker op, maar wordt inderdaad geen spuitkwaliteit.

Ps vandaag de nodige voorbereidingen getroffen zodat we morgen het meubel kunnen ophangen.

R





Gisteren al eea voorbereid. Meubel hangt straks aan 4 M12 keilbouten.

BuSpu

Citaat van: R op februari 14, 2016, 08:52:30
Gisteren al eea voorbereid. Meubel hangt straks aan 4 M12 keilbouten.

Gaaf! Mooi kleed en tafel.

R


mijkie

erg netjes zo !!!

de oldskool keukenkast manier van ophangen zie ik, werkt altijd  ;D
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Joris1971

Waar heb je dat kleed vandaag R?
Mag ook via Pm svp met wat het koste.

R



Vandaag geen fut meer voor aansluiten en deurtjes, die volgen snel. Eerste indruk: staat erg mooi, maar de kleur is nog even wennen. En wellicht had ik het meubel iets dieper moeten maken qua aansluitingen. Andere kant, wilde het zo compact mogelijk.

@joris, is van FM janssen en prijs weet ik niet exact meer, wel de range 1800€-2200€ (in 2,5-3,0)

R

Citaat van: mijkie op februari 14, 2016, 16:07:33
erg netjes zo !!!

de oldskool keukenkast manier van ophangen zie ik, werkt altijd  ;D

Inderdaad, hangt op 4 keilbouten (1200kg max ps) en 2 x 6mm schroef om het te zekeren. Hij hing ook in 1 keer en 0,1 graden waterpas. Mooi is dat!

mijkie

0.1 graad scheef, ik zou het nog een keer proberen  ;D

altijd een mooi gezicht, een zwevend meubel !!
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

erik s.

Mooi geheel al.
Lekker knoepert dik kleed.
Erg fraaie tafel, welke is dat?
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

royal d

Is van "design on stock" mooie tafel (heb em zelf ook :D) alleen kindjes kruipen er gemakkelijk op...

R

Citaat van: D.E. op februari 14, 2016, 17:32:28
Is van "design on stock" mooie tafel (heb em zelf ook :D) alleen kindjes kruipen er gemakkelijk op...

Maar ze leren zich ook op optrekken en opstaan ;).

Joris1971

#4314
Citaat van: R op februari 14, 2016, 16:40:45


Vandaag geen fut meer voor aansluiten en deurtjes, die volgen snel. Eerste indruk: staat erg mooi, maar de kleur is nog even wennen. En wellicht had ik het meubel iets dieper moeten maken qua aansluitingen. Andere kant, wilde het zo compact mogelijk.

@joris, is van FM janssen en prijs weet ik niet exact meer, wel de range 1800€-2200€ (in 2,5-3,0)

Holy Moly 2K voor een kleed.  :omg:

Erg mooi dat meubel, went snel denk ik.

R



Toch maar even de deurtjes geinstalleerd.

R

Citaat van: Joris1971 op februari 14, 2016, 19:03:00
Holy Moly 2K voor een kleed.  :omg:

Erg mooi dat meubel, went snel denk ik.

2k is veel geld, maar mooie kleden kosten veel geld.

Mitch--

Ziet er mooi uit zeg! Knap werk! :)

Kleed is idd prachtig, en ja een mooi kleed kost serieuze knaken!
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Magura

Arcam AVR450 - Audiophonics LPA-S400ET - Arcam CD23T - Auralic Aries Mini - B&W N804 - B&W CMC/M1- Dali sub E9F - Vero 4K+ - Atlas Hyper 3.5 - Audioquest

R


blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

R

Citaat van: Blue-Eyes op februari 15, 2016, 07:10:51
0,1 graad............... Overnieuw!


Heb er al een bierviltje tussen geschoven 😁

gilles0181

Ik zeg nu een nieuwe TV (die hangt) en dan ben je klaar ;)

heb je je zwevend meubel met keilbouten gemonteerd?
AVR: Denon X7200WA | AMP: Rotel RB-1582 mkII | Fronts: B&W CM10 S2 | Center: B&W CMC S2 | Sub: Rel T9 | Surround + Back: 4x KEF T101 | Atmos: 4x Q-acoustics QI65CW
Extra: Nvidia Shield TV 2k17 - Sonos Connect - Chromecast 1

R

Citaat van: gilles0181 op februari 15, 2016, 12:48:10
Ik zeg nu een nieuwe TV (die hangt) en dan ben je klaar ;)

heb je je zwevend meubel met keilbouten gemonteerd?

Inderdaad, nog even wachten tot het nieuwe spul uitkomt.

Meubel hangt inderdaad aan 4 M12 keilbouten.

blue-eyes

Citaat van: R op februari 15, 2016, 08:48:36
Heb er al een bierviltje tussen geschoven 😁

Er zit een miniem verschil tussen Grosch en La Chouffe viltjes :P
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey