R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Gestart door R, februari 29, 2004, 23:45:43

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

R

Net even wat plaatjes geschoten. Eerste Tweede indrukken zijn erg goed! Mooi spul dit.





Robbert54

mooie kabel bij een hele mooie speaker
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

R

Inmiddels is vanavond ook de CD 33 verkocht. Geen enkele arcam meer in huis!

advr

Citaat van: R op juli  2, 2012, 22:27:15
Inmiddels is vanavond ook de CD 33 verkocht. Geen enkele arcam meer in huis!

goed zo ;D ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

garmtz

Citaat van: denoontje op juni 19, 2012, 18:55:08
Ben benieuw if je verschil hoort met de kastjes aan en uit

Over het algemeen iets meer rust met DBS aan en een wat compacter, maar preciezer beeld. Met DBS uit iets meer levendigheid, rommeliger en groter beeld. Eerder opgedane ervaringen in het verleden geven geen garantie voor de toekomst... ;)

Joris1971

Citaat van: garmtz op juli  4, 2012, 16:35:20
Over het algemeen iets meer rust met DBS aan en een wat compacter, maar preciezer beeld. Met DBS uit iets meer levendigheid, rommeliger en groter beeld. Eerder opgedane ervaringen in het verleden geven geen garantie voor de toekomst... ;)

Ik vernam van Kees-Jan van Audio Excellence (jullie wel bekend) dat zij altijd ZONDER DBS spelen, ze halen dus alle stekkertjes los uit het DBS systeem, volgens Kees-Jan speelt het namelijk beter zonder DBS

kippekop

Citaat van: Joris1971 op juli  4, 2012, 16:53:15
Ik vernam van Kees-Jan van Audio Excellence (jullie wel bekend) dat zij altijd ZONDER DBS spelen, ze halen dus alle stekkertjes los uit het DBS systeem, volgens Kees-Jan speelt het namelijk beter zonder DBS

Dan zou ik lekker een modelletje lager nemen zonder DBS, sorry hoor, maar dit vind ik een beetje als interessant doenerij klinken...
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

bmateijsen

Citaat van: kippekop op juli  6, 2012, 12:50:33
Dan zou ik lekker een modelletje lager nemen zonder DBS, sorry hoor, maar dit vind ik een beetje als interessant doenerij klinken...

Er zit natuurlijk ook verschil in de kwaliteit van de kabels ;)

Joris1971

Citaat van: kippekop op juli  6, 2012, 12:50:33
Dan zou ik lekker een modelletje lager nemen zonder DBS, sorry hoor, maar dit vind ik een beetje als interessant doenerij klinken...

ik vertel alleen wat mij verteld is, don't shoot the messenger.

kippekop

Citaat van: Joris1971 op juli  6, 2012, 18:51:04
ik vertel alleen wat mij verteld is, don't shoot the messenger.

Haha, sorry, ik bedoelde het ook puur naar de winkel.

Bjorn: ok, maar dat is niet het "echt" interessante aan deze kabel natuurlijk
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

garmtz

Ben het er gewoon niet mee eens dat het altijd beter speelt zonder DBS... 1 Zwaluw maakt nog geen zomer... ;)  Er zijn situaties waar ik DBS juist uitstekend vind werken.

R

Verschillen zijn er, doch minimaal. Verschilt ook een beetje van soort muziek wat je er van meekrijgt. Als het nieuwe aanschaf betrof had ik ook 2 keer nagedacht om DBS erbij te kopen, nu zat het er gewoon op. Verder is het een erg goede kabel! Hij blend heerlijk weg in het systeem.

R

#4012
Kreeg de melding dat ik mijn linn kan updaten, Konfig opgestart, die verwijst me door naar http://products.linn.co.uk/VersionInfo/Downloads/

Hoe moet dat proces verder, welke sources moet ik hebben, en hoe installeer ik? Lijkt zeer handmatig dit.

edit: al gevonden: http://docs.linn.co.uk/wiki/index.php/How_to_Upgrade_DS_Software

Moest hem handmatig opstarten in konfig, pakte hem niet goed.

Joris1971

In konfig, kun je je Linn DSm aanklikken en bij software versie update klikken, hij gaat dan vanzelf updaten.
Daarna reboot doen en klaar.

R

Thanks, konfig deed bij opstarten een update check, maar dan kwam het pakket niet verder. Na dat te annuleren kon het handmatig wel. Nu inmiddels uitgevoerd.

R

Vanmiddag deze geschoten, de SF'en staan er nog steeds prachtig bij!


neptune

#4016
Citaat van: R op juli 24, 2012, 21:16:44
Vanmiddag deze geschoten, de SF'en staan er nog steeds prachtig bij!


Ziet er super uit!
Prachtig stukje design die monitoren, vooral die mooie voet doet het hem imo...
Hoge WAF schat ik zo in, of is het een mannending? :D
zet hier iets neer

Alco

Wow, wat een prachtige foto van een eveneens mooie speaker. :)
Rega IO, Bluesound Node N130, Dali Oberon 1's op Solidsteel SS-6 stands. (kabels: Chord Clearway rca + De Groef Audio)

R

Thanks, WAF is akkoord, niet super enthousiast. Wat haar betreft staat er volgens mij een vloerstaander ;)

Citaat van: neptune op juli 24, 2012, 21:29:19
Ziet er super uit!
Prachtig stukje design die monitoren, vooral die mooie voet doet het hem imo...
Hoge WAF schat ik zo in, of is het een mannending? :D

R

Dank.

Citaat van: Alco op juli 24, 2012, 21:33:21
Wow, wat een prachtige foto van een eveneens mooie speaker. :)

Fré

Mooie setup!   ;)  Ben eigenlijk wel benieuwd naar het verschil in klank tov de Audio Research... 

Later maar eens testen...  :ph34r:
Sonus Faber -- McIntosh -- Lampizator -- Aurender -- Tellurium Q -- Technics -- Aurorasound -- Nagaoka

Maximus_Aurelius

Citaat van: R op juli 24, 2012, 21:16:44
Vanmiddag deze geschoten, de SF'en staan er nog steeds prachtig bij!



Prachtige foto met mooie luidspreker als model. :D. De kleur vind ik ook mooi.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

R

#4022
Morgen wordt (eindelijk na 15 weken oid) het kleed bezorgd, ben zeer benieuwd hoe het staat en wat het voor het geluid doet.

Jean Sibelius

Citaat van: R op augustus 17, 2012, 00:19:12
Morgen wordt (eindelijk na 15 weken oid) het kleed bezorgd, ben zeer benieuwd hoe het staat en wat het voor het geluid doet.
Goed om te horen! :) (hier komt volgende week eindelijk de bank binnen).
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

R

Goed werk!

Citaat van: Jean Sibelius op augustus 17, 2012, 06:08:50
Goed om te horen! :) (hier komt volgende week eindelijk de bank binnen).