R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Gestart door R, februari 29, 2004, 23:45:43

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

R

Helemaal top weer BBG!!

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

garmtz

Citaat van: LexiconLogan op mei  6, 2009, 11:01:35
;)

Weet ik... Maar wil is beter op z'n Amsterdams, vind je niet? :)

TheSpeedSkater

Kijk.. Mooi! Klasse oplossing.
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

LexiconLogan

Citaat van: garmtz op mei  6, 2009, 11:47:32
Weet ik... Maar wil is beter op z'n Amsterdams, vind je niet? :)
Vink zeker! Leipe shit ouwe!
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

garmtz


HTip

Super service weer van BB&G! :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Guester

Top opgelost! Wanneer openen jullie in Zeeland?
Sonos - Spotify

TheSpeedSkater

Je hebt toch een TDI? ;)
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Guester

Sonos - Spotify

Tinus_

Citaat van: TheSpeedSkater op mei  6, 2009, 16:55:01
Je hebt toch een TDI? ;)

Zelfs dan is BBG nog een eind weg  ;D
Rebuilding my HT

garmtz

Citaat van: Tinus_ op mei  6, 2009, 18:16:38
Zelfs dan is BBG nog een eind weg  ;D

En we liggen juist zo centraal! ;D

R

#3162
Net even bij BBG geweest om mijn A32 weg te brengen en +6 naar mee naar huis te nemen. Ook nog even genoten van het prachtige nieuwe scherm in de bios, met Meridian + ML.. Oef, dat was gaaf zeg!

Alvast ontzettend bedankt mannen, dat is pas klantgericht!

Perfectionist

Citaat van: R op mei  9, 2009, 12:45:57
Net even bij BBG geweest om mijn A32 weg te brengen en +6 naar mee naar huis te nemen. Ook nog even genoten van het prachtige nieuwe scherm in de bios, met Meridian + ML.. Oef, dat was gaaf zeg!

Alvast ontzettend bedankt mannen, dat is pas klantgericht!

Je moet nog even je onderschrift tijdelijk veranderen.  ;D ;)

Nee, ben eigenlijk wel benieuwd of je de A38 anders vindt klinken dan de 32, welke laatste je door en door kent.
Een beter forum begint bij jezelf.

R

Ik zal tzt wel wat roepen over de A38.

blue-eyes

Goede service ;)

De 38, is dat de opvolger van de 32?
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

R

De A38 is up and running. De eerste BR zit er al op. Ik heb het zaterdag even met bjorn gehad over de downmix van het centerkanaal naar de fronts in 5.1 analoog uit. Die is toch niet optimaal. Nu in stereo klinkt het erg gaaf! Ik denk dat ik hem straks weer stereo ga aansluiten en de sub op het .1 kanaal van de 5.1 analoog uit. De DMP bd 80 doet 5.1 en 2.0 tegelijk uitsturen. Ben benieuwd naar deze test.

Golden compass, gave bluray!

TheSpeedSkater

Goed idee!  Welke interlinks gebruik je?
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

R


Guester

Al vorderingen? Of blijft deze staan ;)
Sonos - Spotify

R

Geen idee, maar hij blijft niet staan denk ik. Overigens is film kijken zonder sub met de CA M's echt geen straf!

R

De A38 klinkt zeker anders, overigens. Ik vind de verschillen vrij groot!

Starred

Positief of negatief?

R

#3174
Een stuk neutraler is wat ik vooral hoor. Ik denk eerlijk gezegd dat ik mijn A32 mis.