Mitch's set - New definition of music :)

Gestart door Mitch--, oktober 3, 2012, 00:45:43

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mitch--

Citaat van: remco320 op juni  2, 2014, 11:32:04
Wat voor materiaal moet dat zijn?

maakt me niet zo veel uit eigenlijk, als het maar niet van dat witte plastic is. Zag gister alu kabelgoten maar die zijn meteen weer 60 euro de meter, vind ik ook een btje teveel van het goede
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

lynch1979

Citaat van: Mitch-- op juni  2, 2014, 11:56:35
maakt me niet zo veel uit eigenlijk, als het maar niet van dat witte plastic is. Zag gister alu kabelgoten maar die zijn meteen weer 60 euro de meter, vind ik ook een btje teveel van het goede

Kan je ook verven, spuiten.


Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

lynch1979

Citaat van: Mitch-- op juni  2, 2014, 12:39:34
tsja das ook weer zo hmmm

Zelfde kleur als je muur en je bent klaar  ;D

Mitch--

Citaat van: lynch1979 op juni  2, 2014, 12:49:42
Zelfde kleur als je muur en je bent klaar  ;D

helemaal gelijk frank! vanmiddag bij de Ikea overschilderbare kabelgoten gehaald, ziet er top uit! (en dat voor een tientje ;) ) :)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

lynch1979

Citaat van: Mitch-- op juni  2, 2014, 22:54:04
helemaal gelijk frank! vanmiddag bij de Ikea overschilderbare kabelgoten gehaald, ziet er top uit! (en dat voor een tientje ;) ) :)

Foto?

Soms niet te moeilijk denken  ;)

Mitch--

Citaat van: lynch1979 op juni  3, 2014, 08:23:23
Foto?

Soms niet te moeilijk denken  ;)

U vraagt, wij schieten  ;)

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Joris1971

Citaat van: Mitch-- op juni  2, 2014, 22:54:04
helemaal gelijk frank! vanmiddag bij de Ikea overschilderbare kabelgoten gehaald, ziet er top uit! (en dat voor een tientje ;) ) :)

Mooi, maare waarom heb je dat gootje niet in dezelfde kleur als de muur geschilderd?
Nu valt het des te meer op

Mitch--

Citaat van: Joris1971 op juni  3, 2014, 09:00:39
Mooi, maare waarom heb je dat gootje niet in dezelfde kleur als de muur geschilderd?
Nu valt het des te meer op

Gaat nog gebeuren, alleen dat beetje muurverf dat ik nog had is volledig ingedroogd :( probleem is met zo'n leuke custom made kleur die hier op de muur zit, dat ik meteen 10 liter ervan moet halen, voor een paar gootjes een beetje teveel van het goede :P
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

garmtz

Een Devialet 120 kan prima onder die tv hangen nog... ;D

Mitch--

Citaat van: garmtz op juni  3, 2014, 09:33:25
Een Devialet 120 kan prima onder die tv hangen nog... ;D

Jij snapt hem ;)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Joris1971

Citaat van: Mitch-- op juni  3, 2014, 09:06:43
Gaat nog gebeuren, alleen dat beetje muurverf dat ik nog had is volledig ingedroogd :( probleem is met zo'n leuke custom made kleur die hier op de muur zit, dat ik meteen 10 liter ervan moet halen, voor een paar gootjes een beetje teveel van het goede :P

10 liter?? In wat voor rare speciaalzaak heb je dat gekocht?

Mitch--

Citaat van: Joris1971 op juni  3, 2014, 10:28:53
10 liter?? In wat voor rare speciaalzaak heb je dat gekocht?

bij een verffabriek, was een idee van mijn makelaar in me vorige huis om een onmogelijke kleur op de muur te smeren die ik wel heel mooi vind, had na een schilderpartij nog genoeg over om in dit huis ook die kleur te gebruiken, maar nu is ie dus op ;)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Joris1971

Citaat van: Mitch-- op juni  3, 2014, 11:46:04
bij een verffabriek, was een idee van mijn makelaar in me vorige huis om een onmogelijke kleur op de muur te smeren die ik wel heel mooi vind, had na een schilderpartij nog genoeg over om in dit huis ook die kleur te gebruiken, maar nu is ie dus op ;)

die kleur heeft een bepaalde code neem ik aan?

Dan kun je hem miz laten bijmengen in iedere verfspeciaalzaak

garmtz

Of smeer een restje op een stukje hout of papier en ga hiermee naar Bierens ofzo... Die kunnen die kleur dan namaken.

Mitch--

Citaat van: Joris1971 op juni  3, 2014, 12:45:57
die kleur heeft een bepaalde code neem ik aan?

Dan kun je hem miz laten bijmengen in iedere verfspeciaalzaak

jaa dat dacht ik ook ;) MAAR die kleurcode komt in de database van kleuren voor als zijnde 'bordeaux rood met een kleine paarse toevoeging', en dat is toch echt niet de kleur die ik heb :P hehe

Citaat van: garmtz op juni  3, 2014, 12:52:09
Of smeer een restje op een stukje hout of papier en ga hiermee naar Bierens ofzo... Die kunnen die kleur dan namaken.

kan ik wel doen inderdaad, heb maar een mini potje nodig, zij kunnen natuurlijk met een 'kleur meter' de kleur namaken.
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani

Nou dames, genoeg over de kleur :tounge:   Merk je nog iets van het wéghalen van het meubel tússen de speakers?  Ademt het klankbeeld wat beter nu?

Speciaal daarvoor bouw ik mijn dressoirs zo laag mogelijk, om de speakers zoveel mogelijk ruimte om zich heen te geven ;)

Mitch--

Citaat van: twani op juni  3, 2014, 14:16:16
Nou dames, genoeg over de kleur :tounge:   Merk je nog iets van het wéghalen van het meubel tússen de speakers?  Ademt het klankbeeld wat beter nu?

Speciaal daarvoor bouw ik mijn dressoirs zo laag mogelijk, om de speakers zoveel mogelijk ruimte om zich heen te geven ;)

hehe  ;)

het geluidsbeeld is zeker opgeknapt, veel groter en wijder, speakers vallen totaal weg in het beeld nu!
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani

Citaat van: Mitch-- op juni  3, 2014, 14:24:47
hehe  ;)

het geluidsbeeld is zeker opgeknapt, veel groter en wijder, speakers vallen totaal weg in het beeld nu!
Tja, dat doet een stuk meer dan een paar andere kabeltjes ;D

Mitch--

Citaat van: twani op juni  3, 2014, 15:11:12
Tja, dat doet een stuk meer dan een paar andere kabeltjes ;D

Kan je wel zeggen ja  :D
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Mitch--

Na een kleine twee weken met de Harbeth's te hebben samengeleefd, me huis totaal te hebben veranderd (jaa de dames zijn veeleisend) ;), kan ik nu stellen dat voor mij deze speakers een eindstation zijn. Ik ken op het moment geen andere speaker die voor mijn smaak en verwachtingspatroon beter presteert dan deze, ik zou niet weten wat dit mogelijkerwijs zou moeten vervangen. Mocht ik de staatsloterij ooit winnen zou een Linn Klimax Exakt systeem er zeker komen maar voor nu ben ik meer dan dik tevreden :)

Wat ook opvalt, deze speakers geven een echte live ervaring, gister een coldplay concert opgezet en de bass drum was echt tonaal zoals een live bassdrum, erg lekker :) degene die ook beweren dat Harbeth's geen laag hebben nodig ik van harte uit om het tegendeel te bewijzen!

Ooit in de toekomst zou ik nog wel eens een Devialet willen proberen, wat een prachtig systeem is dat  :wub: wel totaal anders dan Linn natuurlijk, dus een toekomstig upgrade pad binnen Linn ligt ook voor de hand, majaa we zien wel, eerst maar eens zwaar genieten en mijn totale muziek collectie herontdekken :)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

lynch1979

Citaat van: Mitch-- op juni  3, 2014, 08:41:04
U vraagt, wij schieten  ;)

Beetje late reactie  :blush:

Maar het ziet prima uit zo, inderdaad nog dezelfde kleur als de muur maar het zelfde als de plint zou in mijn ogen ook prima kunnen.

twani

#322
Citaat van: Mitch-- op juni  6, 2014, 09:12:08

Wat ook opvalt, deze speakers geven een echte live ervaring, gister een coldplay concert opgezet en de bass drum was echt tonaal zoals een live bassdrum, erg lekker :) degene die ook beweren dat Harbeth's geen laag hebben nodig ik van harte uit om het tegendeel te bewijzen!


Een Harbeth bezitter voelt normaliter geen drang om z`n keuze te verdedigen Mitch, die weet wel beter :tounge2:

En vwb dat eindstation? tja...laat de rest maar doorploeteren :D

Mitch--

Citaat van: twani op juni  6, 2014, 11:13:38
Een Harbeth bezitter voelt normaliter geen drang om z`n keuze te verdedigen Mitch, die weet wel beter :tounge2:

En vwb dat eindstation? tja...laat de rest maar doorploeteren :D

Ik weet ook wel beter ;) maar je kan het maar even duidelijk gemaakt hebben  :devil:

Croft's al binnen theo?
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani

Citaat van: Mitch-- op juni  6, 2014, 11:16:52
Ik weet ook wel beter ;) maar je kan het maar even duidelijk gemaakt hebben  :devil:

Croft's al binnen theo?

Aber nein, "Scheisse" :devil: