Attitude en gedrag....

Gestart door J.A.F._Doorhof, januari 26, 2020, 12:21:59

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

blue-eyes

Citaat van: beunky op januari 28, 2020, 18:27:01
Zo te zien hebben we elkaar al heel wat kilo's geleden voor het laatst gezien ;D
Respect! :headbanging: :headbanging:

Idd :)

Thx
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

J.A.F._Doorhof

Is dat die foto die ik voor je moest bewerken?
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

BJF

Citaat van: chansig op januari 29, 2020, 07:20:44
Likje voor Twani en duimpje voor simsatit. Dus kom maar op met dat bouwsel.

Gr. Hans
Virtueel neem ik aan? Maar ook dan weet ik niet of ie daar nou op zit te wachten  :tongue2:
NAD M10 V2
Elac FS247

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

simsatit

Dit topic heeft iig voor gezorgd dat ik wel weer eens een project hier wil posten.
(edit: zojuist gepost in diy sectie)
De maatschappij is idd veranderd, toen ik hier lid werd hadden we nog geen smartphones om maar iets te noemen.
Maar de maatschappij ben je ook zelf, dus om mij te verbergen helpt ook niet mee, typt ie met zn smartphone 😂😉


>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

audiofly

Vreemde topic titel. "attitude" is "gedrag". Er wordt misschien houding en gedrag bedoeld? Potatoes, tomatoes, ik weet het. Maar toch.
https://www.vandale.nl/gratis-woordenboek/nederlands/betekenis/attitude

Perfectionist

#306
Kan dat dat woordenboek het zo zegt maar attitude is toch echt hetgeen vooraf gaat aan gedrag en betekent letterlijk, ook vanuit het Engels vertaalt, houding....

Prima titel dus!

https://www.cultureelwoordenboek.nl/psychologie-en-sociologie/attitude

http://www.etymologiebank.nl/trefwoord/attitude
Een beter forum begint bij jezelf.

audiofly

Jouw attitude bevalt me niet. Sorry, maar dat klinkt totaal niet. Niemand zegt het zo.

Perfectionist

#308
Citaat van: Blue-Eyes op januari 29, 2020, 08:05:06
Idd :)

Thx

Nog meer dan toen ik het koffie apparaat bracht ... netjes.

Dacht dat het iemand anders was, wel best mager nu.
Een beter forum begint bij jezelf.

Perfectionist

Citaat van: audiofly op januari 29, 2020, 15:52:26
Jouw attitude bevalt me niet. Sorry, maar dat klinkt totaal niet. Niemand zegt het zo.

Dat wordt vaak genoeg gebruikt zo. In organisatieverandering is bv attitude onderzoek gebruikelijk, dan ga je de houding van groepen of individuen in kaart brengen.
Een beter forum begint bij jezelf.

blue-eyes

Dat was in de zomer, 40, 50 km hardlopen per week. Ben nu wel iets voller :D :D Na de zomer wat minder gelopen, na november zelfs gestopt, en sinds deze week weer aan het hardlopen (5 en 8 km deze week tot nu toe).
Er zit al weer 5 kg bij ;)

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Perfectionist

Oke dat is ook wel goed te horen, te mager is ook weer niet goed.

Maar ben zelf ook behoorlijk afgevallen, met name door ander eetpatroon en 2 x keer per week sporten.
Voel me echt beter nu.

Een verhuizing doet ook wonderen voor je gewicht.  :D
Een beter forum begint bij jezelf.

Kjelt


addesmo

Dit topic verandert langzaam van normen en waarden naar kabels naar zelfbouw naar engelse taal en nu naar hardlopen ;D
Wel humor ansich vindt ik :)

blue-eyes

Citaat van: Perfectionist op januari 29, 2020, 16:04:04
Oke dat is ook wel goed te horen, te mager is ook weer niet goed.

Maar ben zelf ook behoorlijk afgevallen, met name door ander eetpatroon en 2 x keer per week sporten.
Voel me echt beter nu.

Een verhuizing doet ook wonderen voor je gewicht.  :D

Belangrijkste is dat je lekker in je vel zit, if so... TOP!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

beunky

Citaat van: Perfectionist op januari 29, 2020, 16:04:04
Oke dat is ook wel goed te horen, te mager is ook weer niet goed.

Maar ben zelf ook behoorlijk afgevallen, met name door ander eetpatroon en 2 x keer per week sporten.
Voel me echt beter nu.

Een verhuizing doet ook wonderen voor je gewicht.  :D

Goed bezig!
Ben er ook volop mee bezig sinds eind november (behalve met verhuizen dan ;D).
2 tot 3 keer per week sporten en ander eetpatroon.
Doet wonderen, ben in 10 weken (waarvan 6 weken sporten) 14 kilo kwijt.
Ik wil er nog 39 af en dan even herijken.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

beunky

Citaat van: Blue-Eyes op januari 29, 2020, 17:24:24
Belangrijkste is dat je lekker in je vel zit, if so... TOP!

Helemaal eens, absoluut het belangrijkste.
Maar inderdaad wel erg off-topic ;D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

RalphH

#317
Citaat van: Kjelt op januari 29, 2020, 16:57:29
Blijft denglish

Oorsprong van attitude is Frans (via latijn), dat zegt goegel tenminste.


;D
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Kjelt


chansig

Gewoon normaal doen jonguh en regop zitte...is je houwding ook goei.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

minplus

Citaat van: addesmo op januari 29, 2020, 17:22:50
Dit topic verandert langzaam van normen en waarden naar kabels naar zelfbouw naar engelse taal en nu naar hardlopen ;D
Wel humor ansich vindt ik :)

Het gaat idd. al langer gigantisch off-topic. En verwatert daardoor naar een algemeen iets over wat dan ook. Kan niet de bedoeling zijn geweest.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

J.A.F._Doorhof

Zolang het netjes blijft
En tussen de offtopic posts worden wel nieuwe banden gelegd :)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Perfectionist

Citaat van: beunky op januari 29, 2020, 17:55:01
Goed bezig!
Ben er ook volop mee bezig sinds eind november (behalve met verhuizen dan ;D).
2 tot 3 keer per week sporten en ander eetpatroon.
Doet wonderen, ben in 10 weken (waarvan 6 weken sporten) 14 kilo kwijt.
Ik wil er nog 39 af en dan even herijken.

Ook heel goed bezig! Genieten en gezond leven kan ook best samen gaan.
ik sta ook graag in de keuken, maar kook tegenwoordig heel gezond.
Een beter forum begint bij jezelf.

jaco

Gewoon afterhours sectie deleten, probleem opgelost.

Hoeven we allleen nog over kabels gemaakt door elven te discussieren.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Erik

#324
Van mij mag er nog wel een regeltje bij. Mensen die openbaar om een ban voor een ander vragen krijgen er in ieder geval zelf eentje van één week.
Mods kunnen dat zelf wel uitmaken. Hebben ze geen zelfbenoemde mods bij nodig en anders is er de RTM knop nog voor ze.
Stokers kunnen we missen als kiespijn imo.

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill