iPad topic

Gestart door Staaled, januari 19, 2010, 17:09:21

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

danielo

Citaat van: Teejoo op september 10, 2010, 16:01:18
Kreeg vandaag te horen dat ik voor m'n werk ook met een iPad pilot ga meedraaien.... :D En een iPhone 4 (ook weer als test).

@ danielo: ik ga je dus lastig vallen  ;)

Kan ik ook stalkers melden bij de mods ?

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

peterrr

Ben ik de enige die nu de " report to mod." op de verkeerde plaats vind zitten sinds ik een iPad heb?
Met naar beneden scrollen heb ik hem al meerdere keren opgeroepen  ;D

Grt peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Rielplayer

Citaat van: peterrr op september 14, 2010, 18:43:26
Ben ik de enige die nu de " report to mod." op de verkeerde plaats vind zitten sinds ik een iPad heb?
Met naar beneden scrollen heb ik hem al meerdere keren opgeroepen  ;D

Grt peterr

Geen last van hier. Vinger dus ergens ander neerzetten :P
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Nosoforos

En VLC is nu te downloaden! Ik zou zeggen, testen (zal vast nog buggy zijn)

hifi | Roderick

Hier op iOS 4.2 crashed hij helaas bij het afspelen van een mkv...

Nooff

Citaat van: hifi123.nl | Roderick op september 20, 2010, 22:30:51
Hier op iOS 4.2 crashed hij helaas bij het afspelen van een mkv...
mkv werkt ook niet, daarvoor is de hardware niet krachtig genoeg.

celerontje

Ehhhh, MKV is puur een container, meer niet!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Nosoforos

MKV werkt wel, alleen als je bijv. een 1080p op je iPad zet zal dat niet lukken omdat er (nog) geen hardwarematige decode kan plaatsvinden, en de iPad is nog niet krachtig genoeg om het softwarematig op te kunnen lossen. Je kunt wel het videobestand uit de mkv container halen, kans dat je hem dan gewoon met de standaard videoplayer wel kunt afspelen.

Freud

iPad bestelt voor mijn vrouw. Zou vandaag binnen moeten komen. Ik ben benieuwd!

Nooff

Citaat van: celerontje op september 21, 2010, 01:28:11
Ehhhh, MKV is puur een container, meer niet!
Daarom moet alles nog wel gedecodeerd worden. Gewoon mpeg4 werkt wel, de mkv's lopen bijna allemaal vast.

Teejoo

@ Danielo: Ytrack: ik heb nu de iPad, en zie dat de ytrack versie nog steeds die van 20-7-2010 is. Wanneer wordt de versie geüpload waaraan jij hebt meegewerkt?

peterrr

 :unhappy:
Citaat van: Teejoo op september 21, 2010, 22:06:13
@ Danielo: Ytrack: ik heb nu de iPad, en zie dat de ytrack versie nog steeds die van 20-7-2010 is. Wanneer wordt de versie geüpload waaraan jij hebt meegewerkt?

De nieuwe versie staat "under" review bij Apple dus kan ieder moment "losgelaten " worden

Stond op zijn website ongeveer een week.....en hij heeft hem 13-09 aangemeld

Grt Peter.......die even zo vrij is om voor Daniel te antwoorden  ;D
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Former member 78

Heb er eergisteren even mee kunnen spelen voor het eerst.

Mijn schoonouders waren naar Amerika geweest op vakantie.
Koopt mijn schoonvader daar een iPad 64g, hij is de grootste digibeet die ik ken ;D

Ik zei iets over iTunes, huh, wat is dat??? Ghehehe

Maar wat een ontzettend gaaf ding is dat zeg!
Denk dat er hier toch ook wel een gaat komen.

danielo

Citaat van: peterrr op september 22, 2010, 15:13:17
:unhappy:
De nieuwe versie staat "under" review bij Apple dus kan ieder moment "losgelaten " worden

Stond op zijn website ongeveer een week.....en hij heeft hem 13-09 aangemeld

Grt Peter.......die even zo vrij is om voor Daniel te antwoorden  ;D

Ehmmm ja klopt inderdaad, zal eens gaan checken maar helaas is apple's manier nogal vreemd als het om updates van apps gaat. Het ergste wat ons kan overkomen dat apple nu toch zal besluiten de app niet mer toe te staan ivm overlap met hun eigen applicatie/interface.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Teejoo

Wat vind jij verder goede alternatieven? ( Teejoo vanaf de iPad :D)

danielo

Citaat van: Teejoo op september 23, 2010, 19:43:19
Wat vind jij verder goede alternatieven? ( Teejoo vanaf de iPad :D)

Nee maar als het nog langer dan een week duurt kan ik vragen jullie op te nemen in het beta programma
van de volgende release en daarmee kan je dan hem gelijk installeren :). Je moet natuurlijk wel eerst even uit netheid de orginele versie kopen.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Teejoo

Citaat van: danielo op september 23, 2010, 20:38:11
Nee maar als het nog langer dan een week duurt kan ik vragen jullie op te nemen in het beta programma
van de volgende release en daarmee kan je dan hem gelijk installeren :). Je moet natuurlijk wel eerst even uit netheid de orginele versie kopen.

Daniel.
Dat is natuurlijk geen probleem. Ik heb nu ook even remote HD erop gezet. Dit wordt ook ondersteund door ATVflash. Eens kijken hoe dat werkt.

Teejoo

Vraag: moet je voor elke update app weer gewoon betalen? Ik kreeg gisteren een signaal (een 1 bij het icoon van de app store) dat een 'weer' app een update had, dus gewoon aangeklikt. Zie ik nu dat ik het gewoon weer afgerekend krijg.

Rielplayer

Citaat van: Teejoo op september 24, 2010, 07:50:54
Vraag: moet je voor elke update app weer gewoon betalen? Ik kreeg gisteren een signaal (een 1 bij het icoon van de app store) dat een 'weer' app een update had, dus gewoon aangeklikt. Zie ik nu dat ik het gewoon weer afgerekend krijg.

als het goed is niet. alle updates die ik ooit gedaan heb, iphone en ipad, zijn altijd gratis.
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

egraaf

app updates kunnen wel geld kosten, de meeste apps zullen bij een major update wel wat geld kosten, maar kleinere updates zijn dan wel gratis

peterrr

#1420
Update Ytrack is er......
Even proberen.. ;D

updatje..

Werkt goed tot zover met de Apple Tv....
Leest natuurlijk beter en navigeert beter dan de remote app die natuurlijk niet gemaakt is voor de Ipad.
Goed sommige albumcovers die ik er zelf bij gezocht heb, die zal ik moeten vervangen voor een betere,  ( resolutie) die via Itunes erbij gehaald worden zijn O.K.
Het aan tikken van een cover brengt je naar het album en de tracks zijn dan perfect te bekijken of te tikken ( geen gepriegel meer voor mijn toch niet al te dikke kluiven).
Mijn dank aan Daniel en Patrick ( de ontwerper).  :clapping: :clapping:

Voor wat deze app mij tot nu brengt ism met de ATV en Ipad een ( hele) goede bediening.
De Mac mini/en pc users zullen hun eigen oordeel moeten vellen..



Grt peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

peterrr

Zo de ontwikkelingen volgen elkaar snel op.......

De "Apple" remote app is er en doet het (errug) goed, zonde aan de ene kant voor de ytrack app.
Voor het werk dat in die app was gestoken, door de betrokkenen.

Grt peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

danielo

Citaat van: peterrr op september 28, 2010, 21:40:45
Zo de ontwikkelingen volgen elkaar snel op.......

De "Apple" remote app is er en doet het (errug) goed, zonde aan de ene kant voor de ytrack app.
Voor het werk dat in die app was gestoken, door de betrokkenen.

Grt peterr

Wat vind je vooral beter, ik zie nl een aantal zwakheden (vooral snelheid) waar ik denk dat ytrack veel beter kan worden en ik denk niet dat Apple het gaat doen. Maar het is natuurlijk niet aan mij of die verder gaat ja of nee.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

peterrr

Hoi, Daniel

ik heb hem nu maar even gebruikt, maar bij mij laden de albums ( grafisch )ietsje sneller.
Voor de rest vind ik hem niet beter of zo, maar vind ik het mooi hoe bij de artiesten als je er meerdere albums van heb naar boven glijden als je scrollt.
Het is wel sneu dat, Patrick er nu geen heil in ziet om hem verder te ontwikkelen ( twitter )
Op wat kleine dingen na zat hij best wel op de zelfde lijn als de nu Apple app.

ik had eigelijk de Apple remote niet meer verwacht, nieuws erover zag er niet voor langskomen op fora.
Toch hoop ik dat hij op zijn  beslissing terug komt, en dat het een schrik reactie is.
Ik denk dat hij door zijn interactie met de gebruikers er een betere van kan maken dan dat de Apple versie nu is.

Groet peter
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

danielo

Citaat van: peterrr op september 29, 2010, 00:01:36
Hoi, Daniel

ik heb hem nu maar even gebruikt, maar bij mij laden de albums ( grafisch )ietsje sneller.
Voor de rest vind ik hem niet beter of zo, maar vind ik het mooi hoe bij de artiesten als je er meerdere albums van heb naar boven glijden als je scrollt.
Het is wel sneu dat, Patrick er nu geen heil in ziet om hem verder te ontwikkelen ( twitter )
Op wat kleine dingen na zat hij best wel op de zelfde lijn als de nu Apple app.

ik had eigelijk de Apple remote niet meer verwacht, nieuws erover zag er niet voor langskomen op fora.
Toch hoop ik dat hij op zijn  beslissing terug komt, en dat het een schrik reactie is.
Ik denk dat hij door zijn interactie met de gebruikers er een betere van kan maken dan dat de Apple versie nu is.

Groet peter

Heb hem nu wat meer gebruikt en er zitten wel veel nieuwe dingen in, om ytrack op het zelfde level te krijgen kost denk ik veel werk. Het is ook heel lastig om in te schatten wat apple nu gaat doen want de nieuwe appletv, airplay, en de 3e party api moeten allemaal nog komen. Gezien het voor Patrick geen geld was wat hem ytrack liet maken en als de apple app voor hem nu voldoet kan ik mij goed voorstellen dat die er mee stopt.

Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van de 'itunes' look (dus ook niet van ytrack) ik zou liever een meer beeldvullende beelden willen zien die de artisten/albums centraal zet. Dit kan misschien zelfs als een veel kleinere app die 'samenwerkt' met de app van apple immers met multitasking kan je snel switchen straks.

Het is geen ramp, kost mij 1.59 euro en wat avonden met hem knutselen. Patrick zal een beslissing moeten maken of die een markt ziet voor een hele andere aanpak en of daar een markt voor is maar ik zou dan zeker de prijs flink omhoog trekken naar de 5 a 7 euro minimaal.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.