R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Gestart door R, februari 29, 2004, 23:45:43

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

S@m

Citaat van: R op juni 23, 2009, 10:33:13
Mwoah, stoor ik met niet zo aan.

Ik wel, als ik je prachtige set zie... ;D

Btw, heb je al eens geëxperimenteerd met hard steen onder je stands...?

Starred

Zijn je speakers op die spikes met onderzetters eenvoudig te verschuiven over de vloer?
Welke onderzetters zijn dat eigenlijk?

R

Ja, is redelijk makkelijk te doen. Iets duwen vanwege het gewicht, maar het is te doen. De onderzetters zijn van sonus faber, ze zijn origineel en er zit een vilt achtig materiaal onder.

Citaat van: Starred op juni 23, 2009, 12:12:51
Zijn je speakers op die spikes met onderzetters eenvoudig te verschuiven over de vloer?
Welke onderzetters zijn dat eigenlijk?

R

Wellicht regel ik het nog wel een keer.

Stenen ooit getest op oude speakers in oude ruimte. Nu geen behoefte aan.

Citaat van: S@m op juni 23, 2009, 11:52:32
Ik wel, als ik je prachtige set zie... ;D

Btw, heb je al eens geëxperimenteerd met hard steen onder je stands...?

Starred

Citaat van: R op juni 23, 2009, 12:50:13
Ja, is redelijk makkelijk te doen. Iets duwen vanwege het gewicht, maar het is te doen. De onderzetters zijn van sonus faber, ze zijn origineel en er zit een vilt achtig materiaal onder.

Weet je toevallig of deze los te bestellen zijn?

R

#3330
Nee(dat weet ik niet).

p.s. benader durob of bbg even.

S@m

Citaat van: Starred op juni 23, 2009, 13:28:46
Weet je toevallig of deze los te bestellen zijn?

www.hifisupply.nl verkoopt overigens wel losse onderlegschijfjes  ;)

Starred

Citaat van: S@m op juni 23, 2009, 14:02:26
www.hifisupply.nl verkoopt overigens wel losse onderlegschijfjes  ;)

Ik heb op dit moment al wel onderlegschijfjes, maar die van R zijn mooi dik

frank2

verdomt mooie tv. Wil ik ook wel hebben..........
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

S@m

Citaat van: Starred op juni 23, 2009, 14:20:03
Ik heb op dit moment al wel onderlegschijfjes, maar die van R zijn mooi dik
Ze zijn inderdaad mooi.

Vakantiegeld >> Harmonix, ook prachtig... ;)

R

Ja he.. Goed plan van je ;)

Overigens nog even een daglichtfoto geschoten, die volgt.

Citaat van: frank2 op juni 23, 2009, 15:02:26
verdomt mooie tv. Wil ik ook wel hebben..........

R

Voorlopig de laatste.

bmateijsen

Citaat van: Starred op juni 23, 2009, 14:20:03
Ik heb op dit moment al wel onderlegschijfjes, maar die van R zijn mooi dik

Gewoon Cremona Auditors kopen, daar zitten ze bij ;)

R


JeKa

Hé R, ziet er goed uit zo!

Ik weet niet of je veel tv kijkt, maar een HDMI decoder zal flink wat beeldverbetering geven tav de Samsung!

R

Ja, thanks voor de tip. Ik ben al voorzichtig aan het rondkijken.

JeKa

Hang een beetje van je wensen af. Met opnamefunctie voor zowel HD als SD is de Humax 5050c een mooie optie. Wanneer je niet zo nodig hoeft op te nemen kan je ook "gewoon" een Samsung H360R kopen. Qua beeld doet deze zeker niet onder voor de Humax (qua gebruiksgemak wel). De Nieuwste Samsung heb ik nog niet gezien, maar is geloof ik geen schokkende vooruitgang.

R

Ik neem niet op, dan is de samsung het best?

Is deze ook wat?

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=89160.0

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

bmateijsen

Qua build quality heb ik liever de Humax, die is probleemlozer dan de Samsung die toch vaak kapot gaat...

Citaat van: R op juni 23, 2009, 22:32:10
Ik neem niet op, dan is de samsung het best?

Is deze ook wat?

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=89160.0

JeKa

Citaat van: R op juni 23, 2009, 22:32:10
Ik neem niet op, dan is de samsung het best?

Is deze ook wat?

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=89160.0
Citaat van: bmateijsen op juni 24, 2009, 08:19:13
Qua build quality heb ik liever de Humax, die is probleemlozer dan de Samsung die toch vaak kapot gaat...


Mijn Humax heb ik nog nooit hoeven resetten omdat hij traag werd. Met de Samsung h360r was dit wel geregeld het geval, maar qua beeld was deze wel weer zeer goed.

Het is dus moeilijk om een eenduidig antwoord te geven betreft een keus tussen Humax en Samsung. Ik zou denk ik toch weer voor een Humax gaan. De Humax die te koop staat ken ik niet.

Starred

Citaat van: R op juni 23, 2009, 13:51:00
Nee(dat weet ik niet).

p.s. benader durob of bbg even.

Durob: Van Sonus Faber zelf zijn er momenteel helaas geen onderlegschijfjes los verkrijgbaar.  :dry:
Balen. Ik heb wel schijfjes nu, maar die lekker dikke dingen staan veel stoerder. 8)

Bovendien, als ik nu schuif met de speakers, floepen de spikes steeds uit de schijfjes waardoor de kans op krassen erg groot is  :sneaky2:

S@m

#3347
Citaat van: Starred op juni 24, 2009, 09:10:43
Durob: Van Sonus Faber zelf zijn er momenteel helaas geen onderlegschijfjes los verkrijgbaar.  :dry:
Balen. Ik heb wel schijfjes nu, maar die lekker dikke dingen staan veel stoerder. 8)

Bovendien, als ik nu schuif met de speakers, floepen de spikes steeds uit de schijfjes waardoor de kans op krassen erg groot is  :sneaky2:


Ik heb zonet van www.hifisupply.nl onderlegschijfjes ontvangen van VLS, kost geen dr*l en zijn netjes en niet klein (had RVS van Music Tools!).

Voor een paar knaken zeker de moeite waard... ;)


R

Misschien SF zelf aanschrijven?

Citaat van: Starred op juni 24, 2009, 09:10:43
Durob: Van Sonus Faber zelf zijn er momenteel helaas geen onderlegschijfjes los verkrijgbaar.  :dry:
Balen. Ik heb wel schijfjes nu, maar die lekker dikke dingen staan veel stoerder. 8)

Bovendien, als ik nu schuif met de speakers, floepen de spikes steeds uit de schijfjes waardoor de kans op krassen erg groot is  :sneaky2:


Starred

Vanaf september verwelkomt Designonstock.com een nieuwe ontwerper: Gerard van den Berg.

8)