R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Gestart door R, februari 29, 2004, 23:45:43

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

royal d

Citaat van: willem_tdi op juni 11, 2009, 15:53:50
Buitenkant is niet belangrijk het gaat om het innerlijk.... :pompom: maaruh mooie upgrade  :)

joh ;D

R

Morgen gaat ie aan de muur als het goed is O0

Davey

Citaat van: R op juni 11, 2009, 21:09:52
Morgen gaat ie aan de muur als het goed is O0

Het wachten beloond. Ik ben ook heel benieuwd naar de foto's R. Van harte in ieder geval  :thumbs-up:

R

Even geduld, ik zal een mooie plaat schieten. Net al even de steun gemonteerd, morgen 4 gaten, hangen en aansluiten.

Daklem

Ik ben erg benieuwd hoe het scherm er uit ziet. Panasonic plasma is in ieder geval een goede keuze :)

R

Hij hangt... zo gaaf!!!!!!!!!!

foto's volgen.

Zelden zoiets moois gezien qua beeld, alle verwachtingen overtroffen, en dat out-of-the-box.

Davey

Citaat van: R op juni 12, 2009, 19:50:39
Hij hangt... zo gaaf!!!!!!!!!!

foto's volgen.

Zelden zoiets moois gezien qua beeld, alle verwachtingen overtroffen, en dat out-of-the-box.

Hmmmmm, ik wacht nog effe op de foto's maar denk dat ik al om ben door jouw enthousiasme. Is het design in werkelijkheid ook zo mooi R? Waar heb je 'm eigenlijk vandaan? Was dat niet Smits?

R

Design is prachtig!!

En het was idd smits.

Davey

Citaat van: R op juni 12, 2009, 20:23:15
Design is prachtig!!

En het was idd smits.

Heb je ook nog naar de Samsung plasma's gekeken en vergeleken met de Pana?

R

Wel gezien, niet vergeleken.

R

Wat diverse foto's

R

.

Mooie shoot volgt als het af is.

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

royal d

Mooie tv!

Was je van plan het meubel weer te veranderen?? misschien wat mooier als net iets breder is dan het scherm, niet dat je veel ruimte hebt daar :)

R

Geen plannen om het aan te passen.

Davey

Citaat van: LexiconLogan op juni 12, 2009, 22:01:14
ppppprachtig!!

Hetzelfde woord in mijn hoofd. Heel erg mooi R!!!

Davey

Citaat van: R op juni 12, 2009, 21:44:42
Wel gezien, niet vergeleken.

Het design van de Pana is voor mij een absolute pre t.o.v. de Samsung. Hoe vond je het plaatje wat de Samsung liet zien?

MLCinema

Prachtige tv inderdaad! Mooie opstelling ook zo. Zeer fraai en rustig geheel.
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

R

Ik heb niet echt serieus gekeken naar de samsung, dus ik kan er geen gegronde uitspraken over doen.

Btw, matrix in 1080P@24P aan het kijken in THX modus, wat een genot O0 O0

Citaat van: Davey op juni 12, 2009, 22:30:09
Het design van de Pana is voor mij een absolute pre t.o.v. de Samsung. Hoe vond je het plaatje wat de Samsung liet zien?

TheSpeedSkater

Gaaf! Mooi plaatje.
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Starred

Citaat van: R op juni 12, 2009, 19:50:39
Zelden zoiets moois gezien qua beeld, alle verwachtingen overtroffen, en dat out-of-the-box.

Ik zeg alleen maar Kuro  ::)

R


Davey


FrankB

Te gekke tv R! Bij mij wordt het het thuisfront overhalen om ook naar Panasonic over te stappen  :clapping:
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

M

LG G2 83
Sony X800m2
Apple 4K 2022
JBL Bar 1300