R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Gestart door R, februari 29, 2004, 23:45:43

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

R

Ha ha, wat geeft het, ik vind het prima! Niet alle architecten hoeven/mogen hier wonen, alleen deze ;) :P

Citaat van: roeleken op november 24, 2008, 23:39:15
goh, wat een binnenhuisarchitecten hier op dit forum. Ik mis nog een flesje rode wijn en wat gedimd licht

R

Thanks, komt helemaal goed!

Citaat van: DV79 op november 25, 2008, 09:54:08
Ziet er goed uit R. Lekker genieten op je nieuwe stek O0

Stefan S.

#2852
Citaat van: R op november 22, 2008, 23:45:27
@DE. Klopt wel een beetje ja, maar nog steeds erg mooi! Hoewel vrij groot.

Erg mooi hoor, echter vraagt dit interieur wel om een set Audio Physic Sitara  in zwart hoogglans  ;)  ;D

R

Hmm, niet mijn ding :( Het interieur op de foto is ook totaal anders ;) :P

Citaat van: Stefan S. op november 25, 2008, 22:30:24
Erg mooi hoor, echter vraagt dit interieur wel om een set Audio Physic Sitara  in zwart hoogglans  ;)  ;D

Starred

Citaat van: Stefan S. op november 25, 2008, 22:30:24
Erg mooi hoor, echter vraagt dit interieur wel om een set Audio Physic Sitara  in zwart hoogglans  ;)  ;D

Welnee joh, veeleer een set Sonus Faber Concerto Domus   8)
;D

Stefan S.

Citaat van: Starred op november 25, 2008, 23:15:57
Welnee joh, veeleer een set Sonus Faber Concerto Domus   8)
;D


Ook een optie  :D

Maximus_Aurelius

Dat ziet er mooi uit R  O0.
De LS vind ik juist wel mooi staan in combi met de vloer. De vloer is het Laminaat of parketvloer?
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

R

Parket, die vloer was echt een cadeautje dat hij er al in lag!!

R

Vandaag stof gekocht voor op de B22's panels. Mooi zacht stof, beetje fleece achtig. Binnenkort maar eens bekleden. Overigens gaan er 2 B22's in de verkoop. Interesse, let me know.

R

Vanavond heb ik het eerste paneel bekleed. Hoop werk, maar het is erg strak geworden. Ik heb in de stof een roede gemaakt van een platte strip aluminium. Daarna de stof opgespannen aan de achterkant. Het geheel is iets dikker geworden, maar erg strak!! wel een uur of 2 bezig geweest.

R

 ..

HTip

Hele mooie set 8) Dat ik deze niet eerder heb gezien :-X

Wordt het effect van die Auralex panelen door de stof versterkt? Ik ga nl. ongeveer hetzelfde doen met minerale steenwolplaten, molton en transparante stof. Zowel extra absorptie als maatregel tegen flutterecho.

Het je nog een foto van de voorkant? Of moeten we wachten totdat het hangt ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

R

Ik vermoed dat de panelen het beste werken originele staat. Dit is echter een esthetische consessie. Overzichtfoto komt als het af is.

R


R

Tevens een Furutech Schuko Rhodium wcd gekocht om een mooi stopcontact in de kamer te maken, mooi klusje voor rond de kerst.

Starred

Citaat van: R op oktober 15, 2008, 14:32:07
Het is de bloq geworden. Tevens maar een poef erbij gekocht. Ik wil geen chaise longue, maar wel mijn voeten kwijt :)

En zit ie lekker?

R

Zit echt top!

Ben ook bezig met de eetkamerstoelen uit de serie in 4 verschillende kleuren. 3 grijstinten + 1 knalrode.


molle

Citaat van: R op december 17, 2008, 00:21:34
Zit echt top!

Ben ook bezig met de eetkamerstoelen uit de serie in 4 verschillende kleuren. 3 grijstinten + 1 knalrode.



Verschillende kleuren in huis is altijd wel strak en speels. Nice O0
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Starred

Citaat van: R op december 17, 2008, 00:21:34
Zit echt top!


Mooi. Ter vervanging van ons lederen bankstel en stoel is dat andere model van Design on Stock al een tijdje een optie

B.J.

Citaat van: R op december 17, 2008, 00:21:34
Zit echt top!

Ben ook bezig met de eetkamerstoelen uit de serie in 4 verschillende kleuren. 3 grijstinten + 1 knalrode.



Die ene grijstint is best wel blauw  ;D  :tongue2: :tongue2: :tongue2:

R


R

Er zijn net weer wat nieuwe stoffen + kleuren.

Citaat van: Starred op december 17, 2008, 06:44:50

Mooi. Ter vervanging van ons lederen bankstel en stoel is dat andere model van Design on Stock al een tijdje een optie

Rielplayer

Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

R

Dit weekend de auralex panelen afgerond, door een kleine aanpassing zijn ze minder dik geworden aan de achterkant en zit het strakker op de muur!

Tevens deze week iets nieuws... later meer ;)

TheSpeedSkater

Hmmmmm, wat zou dat zijn.

Heb je een foto van je paneeltjes?
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog