Blu-Ray review Zwartboek op Highdefdigest

Gestart door baltar, september 18, 2007, 18:40:11

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

baltar

Zie hier een review van de Blu Ray versie van Zwartboek. De reviewer is gematigd positief over de film zelf maar de beeldkwaliteit en geluidskwaliteit zijn zeer goed. Ik volg alle reviews op Highdefdigest en een film krijgt maar zelden 5 uit 5 sterren voor de beeldkwaliteit. Zwarboek dus ook.

http://bluray.highdefdigest.com/985/blackbook.html


Grample

Damn, vind het echt belachelijk hoor.

Nederlandse film wordt eerst in US uitgebracht, wij moeten wachten tot weet ik veel wanneer of importeren als het regio vrij is.

Heeft ook nog eens geen NL ondertitels (zitten veel duits gesproken scenes tussen).

Raimond

Citaat van: Grample op september 21, 2007, 11:57:38
Damn, vind het echt belachelijk hoor.

Nederlandse film wordt eerst in US uitgebracht, wij moeten wachten tot weet ik veel wanneer of importeren als het regio vrij is.

Heeft ook nog eens geen NL ondertitels (zitten veel duits gesproken scenes tussen).

Een beetje de omgekeerde wereld :o
Meridian 506.24 /Denon AVR 2310 /Mission 750LE /panasonic 42v20 /PS3/Samsung 380 decoder/PS3/Xbox360/wii

Marcel_T.

Soldaat van Oranje was in Amerika ook eerder op dvd uit.
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

RRK

De US-versie van Zwartboek (aka Black Book) kan in alle regio's afgespeeld worden. Heb hem net binnen en ga er waarschijnlijk morgen naar kijken. Ben benieuwd.