Hoeveel Elac luisteraars in dit Forum.

Gestart door eip, september 6, 2009, 17:52:47

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Deleted member

Stereo-fan for life!

vik

Citaat van: technative op april  1, 2013, 10:31:27
En bedankt he!  :D

Je hebt geluk ik was je bijna voor.

Ik had ook al contact gezocht voor een vriend van mij maar die had het geld niet op het moment. Consider yourself lucky  :D

De verkoper gaat zelf upgraden naar de 400 serie.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

erik s.

waarom de 2de set 247 niet als rears?
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

frank2

Zou ik ook doen nadat ik het eerst getest zou hebben of het een significante meerwaarde heeft. Zou het zeker uitproberen.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Deleted member

Yep, een setje witte 407s gaat het worden. Leuk hoe ze over de luidsprekers kon praten. Ze was er echt helemaal gek van. Ze had alles netjes bewaard: de dozen, handschoentjes, boekjes... alles in tiptop conditie!

Tijdens het inpakken riep ze steeds 'kijk uit voor dit.... pas op voor dat... ze was er echt heel voorzichtig mee.
Terwijl we een 247 in de doos legden, zei ze 'zo... lekker liggen jongen...'. Ik moest ook echt beloven dat ik er heeeeel netjes en liefdevol mee om zou gaan. :D

Dat gaat wel lukken hoor! Ze hebben een mooi nieuw huisje gevonden!

IK heb idd ook maar snel de knoop doorgehakt. Verwachtte dat iemand anders al snel toe zou happen.

Is een mooi setje CL330 niets voor die vriend van jou trouwens?
Stereo-fan for life!

Deleted member

Citaat van: erik s. op april  1, 2013, 10:47:51
waarom de 2de set 247 niet als rears?

Daar kwam m'n vader ook mee... maar ik hou het toch op de monitoren achter, denk ik. Het gaat me om stereo. In surround doen de 203s of 243s het ook goed.

Ik ga het wel proberen, maar verwacht niet dat dat 'm gaat worden. Heb ook nog een WAF waaraan ik onderhevig ben... :nopompom:
Stereo-fan for life!

frank2

Heb ik gelukkig geen last van, mijn vrouw accepteert bijna alles, behalve de D2 van Usher die komen hier niet in huis, vind ze iets te groot.  ;D

http://www.wenwaudio.nl/content/artikelen/artikelendetail.aspx?A_ID=9661&merk=Usher&type=D-2%20mkII
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Deleted member

Ik mag uitzoeken wat ik wil. Doen en laten wat ik wil. Maar als de grens bereikt is, dan laat ze dat wel weten.

Dus de grens ligt bij het kopen van een set FS247, een set BS243, een set FS247SE, een SUB2060D en een PS Audio AC3 in een weekend.

Denk dat ik ook niet mag klagen! :D
Stereo-fan for life!

frank2

Denk het ook niet, is eigenlijk best wel veel in 1 weekend.

Mijn vrouw begint dan meestal ik wil ook wel een tas e.d.   
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Deleted member

Schoenen... ze draagt ze nooit, maar moet ze wel hebben. Heel veel ook! Hoge, lage, witte, lederen, plastic, met strikje, zonder strikje, instappers, laarzen, ...

Maar zo ben ik ook met audio... Nog een interlinkje, een andere spike, netsnoer, enz... we zijn een mooi stelletje hoor!
Stereo-fan for life!

vik

Citaat van: technative op april  1, 2013, 10:51:47
Yep, een setje witte 407s gaat het worden. Leuk hoe ze over de luidsprekers kon praten. Ze was er echt helemaal gek van. Ze had alles netjes bewaard: de dozen, handschoentjes, boekjes... alles in tiptop conditie!

Tijdens het inpakken riep ze steeds 'kijk uit voor dit.... pas op voor dat... ze was er echt heel voorzichtig mee.
Terwijl we een 247 in de doos legden, zei ze 'zo... lekker liggen jongen...'. Ik moest ook echt beloven dat ik er heeeeel netjes en liefdevol mee om zou gaan. :D

Dat gaat wel lukken hoor! Ze hebben een mooi nieuw huisje gevonden!

IK heb idd ook maar snel de knoop doorgehakt. Verwachtte dat iemand anders al snel toe zou happen.

Is een mooi setje CL330 niets voor die vriend van jou trouwens?

Hahaha kijk die mensen moet je koesteren.  ;D 

Ze kwam inderdaad over als een die hard Elac fan.


Wat betreft die vriend van mij, hij heeft zelf de FS 248 als fronts en een CC 241 center.  Ik vind persoonlijk dat die in zijn ruimte overkill zijn en kwalitatief gezien zou hij er denk ik op vooruit gaan met de 247 SE versie als fronts.  Maar wat ik al zei zo en zo had hij het geld niet op het moment.

Zijn toekomstige upgrade plannen zijn onder andere de BS 243.

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Deleted member

Ik heb een mooie set 247 te koop! Kan in de kleur die hij zelf wil en bekabeling en filter zijn te upgraden. Wat wil je nog meer?  :D
Stereo-fan for life!

Deleted member

Is het ook een bescheiden investering, en als hij dan weer wat centjes heeft kan de bekabeling en het filter geupgrade worden. Topdeal toch?
Stereo-fan for life!

vik

Citaat van: technative op april  1, 2013, 11:15:54
Is het ook een bescheiden investering, en als hij dan weer wat centjes heeft kan de bekabeling en het filter geupgrade worden. Topdeal toch?


Ik ben ook nog een beetje een probleem voor hem in dit geval.

Hij moet mij namelijk ook nog betalen. Een AV 7005 en Sherwood versterker.  ;D Vriendendienst en betalingsregeling.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Deleted member

Ah, ik snap het... ik wacht rustig af!
Stereo-fan for life!

vik

Citaat van: technative op april  1, 2013, 11:21:29
Ah, ik snap het... ik wacht rustig af!

Gaat helemaal goed komen met de verkoop. 100%.

Anders kan je hem altijd nog op Audiomarkt.de zetten.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Deleted Member 2

#241
Citaat van: frank2 op april  1, 2013, 10:58:39
Heb ik gelukkig geen last van, mijn vrouw accepteert bijna alles, behalve de D2 van Usher die komen hier niet in huis, vind ze iets te groot.  ;D

http://www.wenwaudio.nl/content/artikelen/artikelendetail.aspx?A_ID=9661&merk=Usher&type=D-2%20mkII

Als achter-luidprekers? :wacko:

Lol ;D

Deleted member

Citaat van: vik op april  1, 2013, 11:23:15
Gaat helemaal goed komen met de verkoop. 100%.

Anders kan je hem altijd nog op Audiomarkt.de zetten.

Daar twijfel ik niet aan!
Stereo-fan for life!

vik

Citaat van: Onder013 op april  1, 2013, 11:34:12
Als achter-luidprekers? :wacko:

Lol ;D

;D Maar hij heeft wel van die grote Aliens als front speakers staan hahahaha
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Deleted Member 2


Deleted member

Nou, kom op Frank! Ik heb het ook voor elkaar gekregen. Nu ben jij aan de beurt!  :D
Stereo-fan for life!

Deleted Member 2

Je hebt al 3 minuten kunnen nadenken. Al een mail gestuurd voor de starlight's? ;D

Deleted member

Citaat van: Onder013 op april  1, 2013, 11:40:19
Je hebt al 3 minuten kunnen nadenken. Al een mail gestuurd voor de starlight's? ;D

IK denk dat 'ie al aan het bellen is...  :D
Stereo-fan for life!

Deleted member

Hierbij de beloofde foto's!
Stereo-fan for life!

Deleted member

Stereo-fan for life!