Algemeen NETFLIX ervaringen etc.

Gestart door Etiennevh, september 11, 2013, 08:43:00

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Erik

Is toch logisch? Zolang je lid blijft oude prijs zodra je opzegt en weer lid wordt nieuwe prijs.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

KillerbeeNL

Citaat van: Erik op mei 11, 2014, 18:39:25
Is toch logisch? Zolang je lid blijft oude prijs zodra je opzegt en weer lid wordt nieuwe prijs.

als ik de duurdere variant neem dan de huidige van 7.99 dan zeg ik niets op en blijf ik klant.

toch?
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Erik

Dan wel. Ik wist niet eens dat ze meerdere varianten hadden.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Cage

#453
Er staat niet dat je de oude prijs behoud zoalng je lid blijft maar bij behoud van je abonnement. Als je overstapt naar een hoger abonnement staat nergens dat je dan ook de oude prijs krijgt. Ik denk dat je dan gewoon de nieuwe prijs gaat betalen. Je behoudt immers niet je huidige abonnement.
Maar wellicht wel. gewoon ff bellen dan weet je het
:shaun: Arcam avr300 | Oppo BDP-103 | Epson TW-7200 | SqueezeBox Reciever + BOTWS| QNAP TS-119 NAS | Phonar Veritas P6 Edma, C4 Edma, M4 Edma :shaun:

Erik

Ook maar eens lid geworden voor die paar euro ga ik niet moeilijk doen. Eerst eens een maandje proberen.

Ik heb wel meteen een vraagje. Maakt het uit of ik full HD films selecteer en kijk via mijn Apple tv3 of dat ik via de iphone5 kijk en beeld dan airplay naar atv?

Vind de iPhone lekkerder werken en alle plaatjes worden daar getoond op mijn ATV zie ik wel heel veel grijze rechthoeken met de naam vd film eronder. 
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

Ok ik geef het op hoe zet ik de ondertitels aan, niks heeft ondertitels  :nopompom:
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

raindog

Even uit het hoofd: tijdens het afspelen met Netflix, de middelste knop indrukken en daarna de cursor naar boven. Dan kom je in een soort van optiemenu waarin je de ondertiteling kunt selecteren. Kleur en lettertype kun je wijzigen in het voorkeurmenu van de ATV zelf.
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

M:iNdO

Is de beeldkwaliteit al op een hoger niveau? Ik vond de super HD versies niet te vergelijken met een echte full HD blu-ray versie. Vond het een beetje "soft" en ik miste de definitie, scherpte en diepte in vergelijking met een full HD blu-ray (rip). Ook nog steeds geen DTS soundtracks denk ik etc.?

Samsung Neo QLED QE65QN95A | Jamo S808 subwoofer | Dali Ikon 1 mk1 fronts | Bluesound Powernode N330 | Xbox Series S | Nvidia Shield | Intel NUC D34010WYK | Amino Aria 610

kevin1234

hoe is het geluid idd van netflix ? ik hoorde dat dit niet altijsd even goed is?

modde239

Citaat van: Erik op mei 16, 2014, 00:24:54
Ok ik geef het op hoe zet ik de ondertitels aan, niks heeft ondertitels  :nopompom:

Erik je gaat naar mijn account en bij "je profiel'' kan je alles instellen....kind kan de was doen.... ;)

Staaled

Mogelijk ben ik verwend, :D, maar ik vind het niet best. :-\
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

modde239

Citaat van: kevin1234 op mei 16, 2014, 16:36:47
hoe is het geluid idd van netflix ? ik hoorde dat dit niet altijsd even goed is?

Hier geen problemen altijd goed geluid....

Erik

Citaat van: modde239 op mei 16, 2014, 18:53:20
Erik je gaat naar mijn account en bij "je profiel'' kan je alles instellen....kind kan de was doen.... ;)
Thnx ondertussen werkend ze. Zat eerst alles op mn iphone te zoeken op pc ging stuk makkelijker.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

snopper

Hier is het net bekend geworden (zie Link op zijn Duits bendedn) dat Netflix hun Europese hoofdkantoor van Luxemburg naar Nederland gaat verleggen. Dit komt doordat op EU niveau de BTW over de geleverde dienst in het land moet worden afgerekend waar het wordt aangeboden. Dus de huidige Netflix prijs is inkl 15% BTW (die in Luxemburg geldt). Met de nieuwe wetgeving wordt dit de Nederlandse BTW... van 21%

Vraag tbv diskussie: Betekent dit dat er nu overal verschillende prijzen in Europa gaan komen, aangezien er in Nederland 21% BTW is? Ik kan mij niet voorstellen dat Netflix 6% BTW verschil gaat slikken en de maandelijkse prijzen hetzelfde laat ....

Bron:
http://www.wort.lu/de/business/ende-der-steuerverguenstigungen-netflix-zieht-weg-bald-dienst-fuer-luxemburg-537b485cb9b3988708027f57

Groet
Snopper

KillerbeeNL

Citaat van: snopper op mei 20, 2014, 15:40:59
Hier is het net bekend geworden (zie Link op zijn Duits bendedn) dat Netflix hun Europese hoofdkantoor van Luxemburg naar Nederland gaat verleggen. Dit komt doordat op EU niveau de BTW over de geleverde dienst in het land moet worden afgerekend waar het wordt aangeboden. Dus de huidige Netflix prijs is inkl 15% BTW (die in Luxemburg geldt). Met de nieuwe wetgeving wordt dit de Nederlandse BTW... van 21%

Vraag tbv diskussie: Betekent dit dat er nu overal verschillende prijzen in Europa gaan komen, aangezien er in Nederland 21% BTW is? Ik kan mij niet voorstellen dat Netflix 6% BTW verschil gaat slikken en de maandelijkse prijzen hetzelfde laat ....

Bron:
http://www.wort.lu/de/business/ende-der-steuerverguenstigungen-netflix-zieht-weg-bald-dienst-fuer-luxemburg-537b485cb9b3988708027f57

Groet
Snopper

Wij zijn toch allemaal 1 europa ?? 😈
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

alexander2

Citaat van: KillerbeeNL op mei 20, 2014, 15:46:41
Wij zijn toch allemaal 1 europa ?? 😈

Hoe naïef kan een mens zijn.

KillerbeeNL

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

alexander2


KillerbeeNL

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

alexander2

Citaat van: KillerbeeNL op mei 20, 2014, 20:44:54
Het is maar goed dat jij Alexander 2 bent

Alexander is 1 van mijn voornamen. :D

KillerbeeNL

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Erik

Wat me best tegenvalt is het aanbod in oude films. Das experiment niet te vinden alleen de amerikaanse remake. Even en paar oude Godzilla films niets zelfs de 1998 versie niet. Zo had ik er meer van de week elke keer niets gevonden maar wel allemaal onzinnige suggesties die niets met de zoekterm te maken hadden. Zo gaat de lol er wel snel vanaf.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

Citaat van: alexander2 op mei 20, 2014, 21:24:48
Alexander is 1 van mijn voornamen. :D

En zit je ook vol gebakken lucht :D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

alexander2

Das experiment van 2001, Oliver Hirschbiegel?
Indien ja dan zou ik proberen om lid te worden van een Russische tracker.
Godzilla idem allerlei varianten.

Gebakken lucht geen last van. ;)

Erik

Citaat van: alexander2 op mei 20, 2014, 21:52:34
Das experiment van 2001, Oliver Hirschbiegel?
Indien ja dan zou ik proberen om lid te worden van een Russische tracker.
Godzilla idem allerlei varianten.
Weet ik kan er zo aankomen via nieuwsgroepen alhoewel die steeds vaker vervuild worden met besmette exe files ipv films. Maar ik had juist Netflix om alles direct tot mijn beschikking te hebben zeker als het 2 jaar oud is of ouder.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill