Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

« vorige - volgende »

mr.crash

...Naam luisterruimte / HT..
.........TAKE FIVE...............

reza

Ik heb : the Tender bar gezien. Mooie film 6.9
En vandaag: Kandahar, was best oké. 6.2
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

pameijer

Aardig wat filmpjes weer gekeken de laatste tijd. Gisteravond The Northman, niet helemaal mijn straatje maar stond nog op de NAS, en die moet weer wat ruimte krijgen dus maar opgezet. Eigenlijk best toffe film, beetje donker, beetje Mad Max achtig. En een hele mooie transfer! De hoofdrolspeler kwam me steeds al zo bekend voor, blijkt ook in Succession te zitten.

Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

reza

Babylon gezien. Je moet er van houden,  7.0 van mij.

mel

Citaat van: reza op november 18, 2023, 10:12:02Babylon gezien. Je moet er van houden,  7.0 van mij.

Babylon vond ik best leuk, the northman vond ik pulp
Lyngdorf MP 40 / M&K : 3xS150 - 2xS150T - Atmos : 2xLCR 850 - 2x X12 / JVC N5 / Panasonic DPU B 820

Shadowfox

Citaat van: pameijer op november 18, 2023, 09:44:39Aardig wat filmpjes weer gekeken de laatste tijd. Gisteravond The Northman, niet helemaal mijn straatje maar stond nog op de NAS, en die moet weer wat ruimte krijgen dus maar opgezet. Eigenlijk best toffe film, beetje donker, beetje Mad Max achtig. En een hele mooie transfer! De hoofdrolspeler kwam me steeds al zo bekend voor, blijkt ook in Succession te zitten.

Deze had ik ook eens opgezet. ik blijf het jammer vinden dat het niet in de native taal gesproken word bij dit soort producties. En nicole kidman kan je ook niet meer serieus nemen als actrice. Daar is echt alle emotie glad getrokken...

haythijs

Geen film, maar gisteren een concert op dvd gekeken.
Omdat het deze week ook 4 jaar geleden was dat dit ( naar achteraf bleek) hun allerlaatste optreden ooit was. Golden Earring in Ahoy. Niet hun beste show, wat roestiger en in 2019 ook al voorbij de 70 inmiddels.
Maar wat wisten ze nog bij tijd en wijle gas te geven. Rinus zijn bassolo of Cesar zijn drumsolo zijn fijne earcandy's voor de buren. 😁

Link naar het optreden met het door George gezongen Hold me now, met de wetenschap van zijn huidige situatie...pijnlijk mooi.
Samsung 55ks7000/Yamaha rx a2070/Sony ubp 800/Cambridge CXU/Kef Q150 + 3005SE/Svs Sb1000/Audioquest+ Inakustik reference+Canare

Raymond187

Saw X

Leuk om te kijken en beter dan de afgelopen tig delen.

Einde vind ik wel  :nopompom:

Shadowfox

Gran turismo

wel aardig. leuk voor de bass liefhebbers

LittleNinja

Citaat van: Shadowfox op november 20, 2023, 17:17:19Gran turismo

wel aardig. leuk voor de bass liefhebbers

Tenenkrommend... Maar blij dat ik hem gezien heb. :D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

buckler

Citaat van: Raymond187 op oktober  7, 2023, 19:44:15Straks The equalizer 3 kijken, ben benieuwd de eerste 2 waren ook erg vermakkelijk.

Chippie, popcorn potje bruin biertje erbij. Mwahhh zal toch prima avondje zijn zo  :popcorn:

ahhh dan ga je een mooie avond tegemoet... vond hem leuk en met absoluut referentie beeld overgens.

Heb zelf de uhd van Oppenheimer gekeken, nou daar kan ik korter over zijn... ik vond het een enorme rukfilm. Het enige wat ik er goed aan vond was het geluid ,wat dan ook echt enorm goed is, maar de film zelf vond ik drie keer niks. Hij duurt drie uur maar kon het niet verder opbrengen tot 2,5 uur te blijven kijken.
Niks voor mij
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek , Crowson actuators (2X)

buckler

Citaat van: LittleNinja op november 20, 2023, 17:31:48Tenenkrommend... Maar blij dat ik hem gezien heb. :D

Kijk dat lijkt mij nu wel wat voor mij  ;D
Ik heb hem overgens op uhd klaar liggen...
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek , Crowson actuators (2X)

ppeter

JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

LittleNinja

"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."

reza

VTEC_genieter

Citaat van: Raymond187 op november 20, 2023, 12:38:42Saw X

Leuk om te kijken en beter dan de afgelopen tig delen.

Einde vind ik wel  :nopompom:

Heb deze film in de bios gezien, in 4DX variant.
Mijn bril werd nad gespoten en mijn haren werden geföhnd  :D
Mijn popcorn viel door de bewegende stoel op de grond 🤦🏻�♂️

Maar de film vond ik niet zo luguber als de voorgaande delen.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

ppeter

JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

LittleNinja

skank1

Emancipation

https://www.youtube.com/watch?v=wafyhTpWpUs

Knappe film !!
8/10 Had ik dus gemist
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

LittleNinja

pameijer

Gisteravond Godzilla: King of Monsters gekeken. Lekker hoor, en wat een bas in deze film! LFE is freakin' hot. Eerder al Godzilla (2014), Kong: Skull Island En King Kong (samen met mijn dochter) gekeken. Leuke franchise, vond King Kong met afstand de beste; mooie thematiek, grappig, lief en gave actie. 

Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

pameijer

De afsluiter net af:

Was weer vermakelijk. Volume wel flink naar beneden geschroefd met deze bashoeveelheid. Buren gun ik ook wat slaap  :devil:

mel

Naar deze was ik al een tijd benieuwd. Vreemde film, knappe acteerprestaties.voor mij een film die toch blijft hangen.
Lyngdorf MP 40 / M&K : 3xS150 - 2xS150T - Atmos : 2xLCR 850 - 2x X12 / JVC N5 / Panasonic DPU B 820

reza

Vanochtend op oorlog sterkte de nieuwste MI gekeken.
 :pompom: 7.7 van mij!
Ik vond het een goede film, waarbij ik meerdere malen op het puntje van mijn stoel heb gezeten.

pameijer

Pig (2021), mooie film, over dat wat er echt toe doet en daar op focussen.