stackable banaanstekkers van goeie kwaliteit gezocht

Gestart door muug, november 17, 2023, 23:59:10

« vorige - volgende »

muug

Hoi,
woensdag bij ik bij Versnel in Apeldoorn een setje Dali Grand luidsprekers gaan halen. Deze speakers hebben vier aansluitingen voor een banaanstekker. Er zitten dus gewoon vier "gaten" achteraan. Ik beschik helaas niet over een dubbele set luidsprekerkabels. Bi-wiring is dus momenteel geen optie; Ik probeer nu te bedenken hoe ik een "bridge" zou kunnen maken.
Eén optie die het minste geklooi zou zijn, is de toepassing van stackable banaanpluggen. Ik zou dan een setje jumpers maken met die stackable banaanpluggen, plus natuurlijk ook mijn speakerkabels daarvan voorzien. En dan kan ik die jumpers gewoon hop aansluiten.
Nu heb ik al wat gezocht op internet, maar dat blijkt moeilijk te vinden zijn.
Weten jullie waar ik zulke banaanstekkers zou kunnen kopen? Goed materiaal, aan een eerlijke prijs.
Dank,
Paul

John Wx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Cyreg

setup:    Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE;  >> BlackCable Donau Interlinks >> 
             Exposure 3010S2D INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > MWay 2DW Gold > Furutech e-TP60E > BlackCable Ruhr47 (3010), BC Ruhr18 (PSU1), BC Ruhr18 (8SE)

John Wx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

zwabber

LG 65cx6la. Onkyo tx-nr 5010.  Quadral aumun orkan Vlll. Audio monitor LCR GS. GSFX . Rel R505. Dune hd duo. Advance acoustic mcd 204.

muug

Rowdy

Het zijn gewoon 4 mm gaten. De aansluitterminals zijn breder dan wat meestal gebruikt wordt, daardoor lijkt het gat kleiner.

Misschien een idee om 1 kant van de jumper en 1 kant van de luidsprekerkabel samen onder 1 banaanstekker te monteren.

Christof_G

Zoek eens op 45 graden banaan stekker, daar kan je achteraan nog een andere banaan stekker insteken en met een draad naar de andere aansluiting gaan (waar je dan een gewone banaan stekker opzet).
Speakers: 3 x M&K Sound S150 | 2 x M&K S150T | 2  x M&K MP150 | 4 x B&W CCM663RD | 2 x A*BNB 10PP sub | 2 x JL Audio E112
Elektronica: Arcam AV860 + PA720 + PA410 | miniDSP 2x4 HD | Bluesound Node 2i
Video: JVC N7 | Vero V | Panasonic UB424