Dreambox 7020si

Started by chris00, March 9, 2010, 16:21:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

chris00

Hallo,het is al weer een paar jaar geleden dat ik mijn tv een calibratie heb laten doen bij jou,maar tot nu toe altijd met plezier naar de tv gekeken,maar nu heb ik er een dreambox 7020si sat ontvanger op aan gesloten,tot mijn verbazing was het beeld niet meer zou als met kabel tv,het is nu meer groen,en niet zulke mooie kleuren meer,als ik een nieuwe calibratie laat doen bij jou doe je de dreambox ook of doe ik iets verkeer,of heb jij een oplossing voor mij om het mooie beeld weer tereug te krijgen........


M.v.gr  chris

J.A.F._Doorhof

Even terug gaan met de dreambox, heb 2 klanten gehad die verschillende DB-en gehad hebben met allemaal andere kleuren.
Als je de settings gewoon over zet mag je in geen geval groen beeld krijgen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

chris00

Ok bedankt voor de info,en heb nog een vraag ik wil straks een led tv kopen hd full maar zie de bomen niet meer door het bos,mag jij mij vertellen welke merk ik het best kan kopen of is het nog te vroeg voor een led tv en over gaan op lcd en ik hou ook rekening mee dat goed te calibreren is want wil wel graag prefect beeld en dat ik geen bril nodig heb......

J.A.F._Doorhof

Oempf, er zijn zoveel soorten en merken.
Ben zelf wel te spreken over de Samsung series om eerlijk te zijn.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

chris00

Deze had ik op het oog Samsung UE40B8000 LED LCD TV,zou dit kunnen naar jou smaak weg,en kan je hier een mooi plaatje van maken waar ik dan ook weer jaren lang plezier aan heb,heb altijd al philips van daar dat ik je vraag of ik er dan ook op achter uit ga of er juist op voor uit...........

J.A.F._Doorhof

Ik ken al dit type nummers niet zo uit mijn hoofd sorry.
Kan geen waarde oordeel daarover geven.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Delirium

Heb nu drie philips lcd schermen gehad alle drie weer tereug en doos echt bager,en heb je raad maar op gevolg en nu de samsung led genomen ue40c6700us en moet zeggen wat een toestel prefect,maar de vraag die ik heb,zou het zaterdag uit komen om een calibratie te laten uit voeren op de toestel dat is 8mei,en heb nog een kleine philips die ook moet lcd,hoor het wel als het uit komt......


Chris.

J.A.F._Doorhof

Je moet sowieso 200 uur wachten qua inspelen dus dat zou ik niet zo snel doen.
En even mailen voor een afspraak werkt vaak wat handiger dan via het forum :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

chris00

ok,maar hoe kan ik dat zien weet de code van het servers menu niet die van philips wel,maar dan mail ik je wel even als het zou ver is voor de 200 uur.



Chris.

J.A.F._Doorhof

Ga meestal uit van 3-4 weken normaal gebruik.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Onze vlag is blauw, wit en:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview