elektrisch schema KEF PSW2000

Started by Matje62, February 4, 2010, 11:58:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Matje62

Beste heren,

Kan iemand mij helpen aan een elektrisch schema voor een KEF PSW2000 subwoofer?
Had al een mail naar Transtec gestuurd maar is overgedragen aan GPA Acoustics.

Vast bedankt.

Gr, Martin

MdB

Beter duur dan niet te koop.

sphere

Hij heeft zeker een brom in de sub die je zelf kan fixen door wat meuk te vervangen voor een paar eurie.
"For those who believe, no proof is necessary. For those who don't believe, no proof is possible."

Dirk666

Hey Martin,

Ik heb de service manual van de kef PSW2000 naar je op de mail gezet...
Als het goed is staan er hier op het forum al een paar draadjes over de mankementen van deze sub.  >:D

Groet,
Dirk.
Goedgelovigheid is altijd een gevolg van onkunde.
www.breem.nl

Matje62

Dirk, Bedankt!!

Jazeker,

Ik heb al de genoemde elco's al vervangen.
Na het vervangen van C52 ploft deze nog steeds. Moet ik dan een zwaardere nemen?
Dus nu even verder kijken.

Gr,

Martin

MdB

Quote from: Matje62 on February  4, 2010, 22:08:39
Ik heb al de genoemde elco's al vervangen.
Welke vervang je?

Quote from: Matje62 on February  4, 2010, 22:08:39
Na het vervangen van C52 ploft deze nog steeds. Moet ik dan een zwaardere nemen?
Volgens servicemanual 47uF, 63V. Indien je de 63V uitvoering gebruikt hebt dan is of de + en - van de condensator verwisselt of er is iets mis met de voedingspanning bijvoorbeeld kortsluiting van D10 waardoor er een wisselspanning op de condensator komt.
Beter duur dan niet te koop.

Matje62

C52 is de kleine 47uf-63V met dezelfde waarden heb ik vervangen, naast de 2 grootste. De 2 grote heb ik ecxact als de oude teruggeplaatst.

Gr, Martin

eholsteijn

#7
Ik heb pas geleden ook de c52 elco vervangen. Heb er in plaats van de originele een 100volt, 47uF, 105 degrees in gezet. Deze schijnen langer mee te gaan dan de 63volt elco's. Meer info over problemen met de 2010 versie van deze sub en reparatie vindt je hier: http://www.avforums.com/forums/subwoofers-tactile-transducers/424577-kef-psw-2010-subwoofer-faulty-24.html