Prijsvraag ITC 2x een ISF calibratie in Emmeloord nieuwe sluitdatum 28 feb.

Started by J.A.F._Doorhof, February 1, 2010, 14:15:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Alleen voor de donateurs van het HTFORUM.nl
Wil je ook donateur worden ?
Kijk dan rechts bovenin naar het paypal logo en steun ons forum.
Van de donaties die binnen komen worden de prijsvragen oa gedaan.

Voor deze maand, sluit datum 28 februari.

2 x een ISF Calibratie in Emmeloord voor projector of TV (2 winnaars dus)

De prijsvraag :

1. ITC hanteert de regels van een bepaalde organisatie, welke is dit ?
2. Hoe kun je ITC volgen op twitter ?
3. Hoe heet de serie servers die ITC voor het Home Theater gebruikt ?
4. Waarvoor staan de letters ITC ?

Je mag de antwoorden mailen naar info@itccomp.nl

Veel succes.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

gjjoosten

mvg,

Gert Jan

JeKa

Frank, ik heb een vraag. Het is geen aanval, maar gewoon iets wat ik me afvraag. Inkomsten uit donaties worden gebruikt om prijsvragen te bekostigen toch? Wordt deze prijs ook uit deze "pot" betaald? Ofwel, schrijf je een prijsvraag uit met een prijs waarmee jijzelf geld verdient? Indien dit zo is, ben je hier natuurlijk helemaal vrij in, maar is het gewoon een omweg om de donaties in eigen zak te steken. Het zou het denk ik leuker zijn om een tastbaar product als prijs te geven, want daar hebben veel meer mensen wat aan.

Nogmaals, je bent vrij het te doen aangezien het om donaties gaat en het is al mooi dat dit veelal terug in het forum gaat, maar dan zou ik het niet zo brengen alsof dit geld in prijzen wordt gestoken!  :)

J.A.F._Doorhof

Maak je geen zorgen, zo werkt dat niet.
We krijgen alleen te weinig donaties de laatste tijd om echte prijzen van te kunnen bekostigen, en dit is een beetje om het aan te zwengelen :D
Als ik iets doe met prijzen die uit de pot gaan dan is het of Eichmann kabels of andere hardware, dus tast baar.

De calibraties is puur en alleen uit vrije wil.

ALLES wat via donaties binnen komt gaat via de ene of andere kant weer terug het forum in.
Ik ga echt niet met 100.00 aan donaties rennen, don't worry :D
Daarvoor is het forum me te lief, en ik denk ook dat we daar altijd zeer open in zijn.

Op dit moment zit er rond de 150.00 in de pot voor prijzen, als die rond de 200.00 komt dan komt er weer een hardware prijs.

@Gjjoosten,
Heb nu zeggen en schrijven 2 reacties dus ik was van plan nog heel even te wachten.
Zal zo de eindtermijn even opschuiven.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

celerontje

2 is inderdaad weinig, dat verklaart dus ook je enthousiasme toen je mijn inzending binnen kreeg! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ro

Dan zal ik die andere inzender geweest zijn ;D. Twee is inderdaad niet veel. Veel mensen hebben blijkbaar geen calibratie meer nodig...........
Classe SSP-800 + CA-5300, Phonar, Velodyne DD15, Dune D1, Humax 5050c, Sony KLD55HX920

celerontje

Of de vragen zijn alleen te beantwoorden nadat je bij Annewiek op de koffie bent geweest? :D :P
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ro

Classe SSP-800 + CA-5300, Phonar, Velodyne DD15, Dune D1, Humax 5050c, Sony KLD55HX920

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

JeKa

Quote from: J.A.F._Doorhof on February 17, 2010, 17:59:12
Maak je geen zorgen, zo werkt dat niet.
We krijgen alleen te weinig donaties de laatste tijd om echte prijzen van te kunnen bekostigen, en dit is een beetje om het aan te zwengelen :D
Als ik iets doe met prijzen die uit de pot gaan dan is het of Eichmann kabels of andere hardware, dus tast baar.

De calibraties is puur en alleen uit vrije wil.

ALLES wat via donaties binnen komt gaat via de ene of andere kant weer terug het forum in.
Ik ga echt niet met 100.00 aan donaties rennen, don't worry :D
Daarvoor is het forum me te lief, en ik denk ook dat we daar altijd zeer open in zijn.

Op dit moment zit er rond de 150.00 in de pot voor prijzen, als die rond de 200.00 komt dan komt er weer een hardware prijs.


Duidelijk verhaal!  :)

maxtrash


Vincent P

Ik wist het antwoord op vraag 4 dus ook niet, de andere denk ik wel te weten, daarom nog niet ingestuurd.
Komende week nog maar is goed rondsnuffelen, of gewoon naar de zaak bellen als geintereseerde en dan tussen neus en lippen door vragen waar de letters voor staan  :D

Grtz. Vincent
Denon, B&W, Philips, Ixos

maxtrash


J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

maxtrash

Quote from: J.A.F._Doorhof on February 20, 2010, 07:49:35
En dat is nodig ?
Geintje. zal het weghalen, had kunnen weten dat jji het niet kan waarderen.

J.A.F._Doorhof

Ach laten we het zo zeggen als je jeuiterstebest doet een zo goed mogelijk service en klantvriendelijkheid op te bouwen dan is het msschien begrijpbaar dat zo een opmerkingniet gewaardeerd word ?
Met smiley of niet het is gewoon een opmerking die me toch raakt inderdaad.


www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

XtrmB

Zo even gedoneerd, wat allang had moeten gebeuren. Heb ik meteen maar even deze prijsvraag ingevuld.

De laatste vraag was erg moeilijk maar wel gevonden.
HT: Samsung HW-N950

"Technological progress is like an axe in the hands of a pathological criminal."

maxtrash

Quote from: XtrmB on February 23, 2010, 14:32:04
Zo even gedoneerd, wat allang had moeten gebeuren. Heb ik meteen maar even deze prijsvraag ingevuld.

De laatste vraag was erg moeilijk maar wel gevonden.
op het forum of elders?

XtrmB

HT: Samsung HW-N950

"Technological progress is like an axe in the hands of a pathological criminal."

maxtrash


Nahpets

Quote from: maxtrash on February 23, 2010, 23:41:01
het viel te proberen  ;D

Waarom is het zo interessant om te weten waar hij gedoneerd heeft? Maakt het wat uit? Op het forum, aan de deur, op de zaak, bij de spermabank?

;)
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

JeKa

Quote from: XtrmB on February 23, 2010, 14:32:04
De laatste vraag was erg moeilijk maar wel gevonden.
Quote from: maxtrash on February 23, 2010, 16:31:09
op het forum of elders?
Quote from: XtrmB on February 23, 2010, 17:26:54
Dat ga ik niet zeggen...  :nowink:
Quote from: Nahpets on February 24, 2010, 07:17:14
Waarom is het zo interessant om te weten waar hij gedoneerd heeft? Maakt het wat uit? Op het forum, aan de deur, op de zaak, bij de spermabank?
;)

XtrmB

Quote from: Nahpets on February 24, 2010, 07:17:14
Waarom is het zo interessant om te weten waar hij gedoneerd heeft? Maakt het wat uit? Op het forum, aan de deur, op de zaak, bij de spermabank?

;)

Net wakker maar lees ik dit goed?  :clapping:
HT: Samsung HW-N950

"Technological progress is like an axe in the hands of a pathological criminal."

XtrmB

HT: Samsung HW-N950

"Technological progress is like an axe in the hands of a pathological criminal."