iPad topic

Started by Staaled, January 19, 2010, 17:09:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Kjelt

Ik wacht nog maar ff met "up"graden  :(

VTEC_genieter

Ik vind de nieuwe multitasking balk aan de rechterkant irritant. Soms doemt ie heel snel op.
En het geldt ook voor de onderkant, de balk met volume/wifi aan-uit/vliegtuigmodus etc.
Die komt ook soms snel naar boven.

Maar ze hebben nu al OS 9.0.1 en OS 9.0.2 uitgebracht.
Ik wacht ook even.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

The Guardian

Quote from: VTEC_genieter on October  2, 2015, 21:14:28
Ik vind de nieuwe multitasking balk aan de rechterkant irritant. Soms doemt ie heel snel op.
En het geldt ook voor de onderkant, de balk met volume/wifi aan-uit/vliegtuigmodus etc.
Die komt ook soms snel naar boven.

Maar ze hebben nu al OS 9.0.1 en OS 9.0.2 uitgebracht.
Ik wacht ook even.
Multitasking kan uitgezet worden.

Starred

Quote from: mijkie on October  2, 2015, 18:57:07
Ik denk dat t software-matig is, sinds IOS 9 doen mijn air 1&2 en mijn iPhone t ook ...

Ik heb ios9 nog niet op mn air2, dus het is niet softwarematig

Kjelt

Quote from: Kjelt on May 20, 2015, 12:11:03
Ik wil ook wel weer een nieuwe maar wacht even op de nieuwe lichting, ik heb geen haast.
Ik moet zeggen dat de prijs van de pro niet tegenvalt, toch maar eens tzt kijken of deze bruikbaar is of toch te groot/zwaar.
QuoteDe verkoopprijzen van de iPad Pro en de nieuwe Apple TV zijn te vinden op een Duitse webshop. Het televisieapparaat zou vanaf 179 euro te koop zijn, terwijl de goedkoopste iPad Pro 899 euro kost.

http://www.nu.nl/gadgets/4146822/duitse-webshop-toont-prijzen-ipad-pro-en-nieuwe-apple-tv.html

VTEC_genieter

Ik heb zojuist met een Canon all-in-one printer een document gescand en daarna op m'n iPad Mini opgeslagen als PDF.
Er werd niet om een locatie/pad gevraagd, dus mijn vragen zijn nu:

Waar precies heeft m'n iPad Mini het PDF bestand opgeslagen? En met welk app moet ik ernaar zoeken en openen?

Ik heb geen verkenner of de Finder op m'n iPad.
Bedankt!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Kjelt

Dat is altijd het probleem met de iPad, het staat ergens op het interne flash. Daar kom je via de USB verbinding niet bij (alleen de foto's zijn bereikbaar).
Ik gebruik zelf altijd mijn Synology NAS software (DSfile) om bestanden terug te vinden en heen en weer te kopieren naar de NAS waardoor ik er met een PC bij kan.

Richi

Staat het document niet in iBooks? Daar staan al mijn PDF bestanden.
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Raphie

Staat idd in iBooks
JBL PRX Power!

danielo

Quote from: Richi on January  7, 2016, 15:02:23
Staat het document niet in iBooks? Daar staan al mijn PDF bestanden.

Het is zelfs bijzonder handig om presentaties/documenten als pdf naar jezelf te mailen en dan op te slaan in ibooks op deze manier als backup tijdens presentaties. Ze komen in een speciale map dus geen probleem.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

VTEC_genieter

Heb al gekeken in iBooks. Daar staat geen één PDF.
Ik heb de app Canon Pixma Print gebruikt bij het scannen van een document, daarna met die app de scan opgeslagen als PDF.
Heb dus ook in deze Canon app gezocht naar lokale bestanden op de iPad, maar die optie is er niet.

Ik weet zeker dat die app het bestand op m'n iPad heeft opgeslagen, maar raar.......maar waar??
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Raphie

Heeft canon geen eigen clioud? De meeste van die print apps copieren naar hun eigen cloud
JBL PRX Power!

Kjelt

Zei het toch , met de DSfile app zie ik lokale bestanden en een folder inbox, in een van die twee zal die zitten. Je hebt allerlei file apps die er ook bij kunnen.

VTEC_genieter

Thanks Kjelt,
In DS File heb ik al gekeken........in de local, maar helaas geen PDF bestanden....

@Raphie,
In de Canon app heb ik gekozen voor opslaan op apparaat.
Dus op de iPad neem ik aan.
(Mijn Canon printer is wifi aangesloten en heb daarmee een aankoopfactuur gescand.
Ik ging met mijn iPad de Canon printer op afstand bedienen.)


Maar ik denk dat ik ga opgeven. Ik scan nogmaals en kies dan voor opslaan in Dropbox.
Weet ik waar het PDF naartoe gaat [emoji52]
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

BJF

Heb je de zoekfunctie van de iPad al geprobeerd? Die zit er altijd op: 'trek' met 2 vingers je scherm iets naar beneden, dan verschijnt bovenin een zoekmogelijkheid. Of swipe vanuit je eerste scherm naar links (1 vinger), dan verschijnt de zoekfunctie ook.
NAD M10 V2
Elac FS247

_ MarcelloW _

Quote from: Kjelt on January  7, 2016, 22:57:32
Zei het toch , met de DSfile app zie ik lokale bestanden en een folder inbox, in een van die twee zal die zitten. Je hebt allerlei file apps die er ook bij kunnen.

Gewoon een willekeurige PDF reader openen en je kunt het bestand zo selecteren.

Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

VTEC_genieter

Bij de zoekfunctie kan ik zoeken op web, op Appstore en op kaarten.
Niet op iPad????

@Marcellow,
Heb ik al met verschillende PDF readers geprobeerd. Wel andere PDF bestanden gevonden, maar niet die ene die ik wil.
Thanks!

Als er op mijn iPad gevraagd wordt of ik een bestand wil opslaan op apparaat, dan wordt er toch mee bedoeld.....op mijn iPad?

Anders op een cloud (Dropbox/GoogleDrive etc), maar een cloud is geen apparaat neem ik aan?
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Kjelt

Er schijnt in maart een nieuwe iPad air 3 uit te komen.
Ben benieuwd, hoorde eerder dat er alleen betere speakers, camera en een flitser extra bij kwamen.
Echter hieronder lees ik dat er maar liefst 4GB RAM in komt en.......... een full 4k scherm  :o
Laatste lijkt me vreemd want dan moeten alle app makers weer een nieuw formaat ondersteunen maar wie weet.

http://nl.hardware.info/nieuws/46758/ipad-air-3-met-4k-paneel-komt-samen-met-iphone-5se-in-maart

danielo

Quote from: Kjelt on January 29, 2016, 20:43:39
Er schijnt in maart een nieuwe iPad air 3 uit te komen.
Ben benieuwd, hoorde eerder dat er alleen betere speakers, camera en een flitser extra bij kwamen.
Echter hieronder lees ik dat er maar liefst 4GB RAM in komt en.......... een full 4k scherm  :o
Laatste lijkt me vreemd want dan moeten alle app makers weer een nieuw formaat ondersteunen maar wie weet.

http://nl.hardware.info/nieuws/46758/ipad-air-3-met-4k-paneel-komt-samen-met-iphone-5se-in-maart

Ik denk dat een eerdere vraag is of het ook een panel is dat de apple pen ondersteund. De 4Gig en andere cpu worden dan ook zinniger
omdat ze daar andere apps voor verwachten. 4k scherm ach geen idee denk dat er andere aspecten meer effect hebben op het scherm dan de resolutie op dit moment.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Hanky Panky

Heeft iemand in Chrome op de iPad nu ook dat je bij het doorklikken naar een nieuwe pagina (via een link) niet automatisch naar de bovenkant van de pagina gaat?

Bijzonder iri  :wacko:
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

VlisChris

Als je een nieuwe iPad koopt. Wat kun je allemaal wel, en wat allemaal niet overzetten van de oude iPad naar de nieuwe?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VTEC_genieter

Is het niet zo dat als je op je oude iPad alle apps/foto's/videos op de cloud hebt opgeslagen, dat je die automatisch meeneemt naar je nieuwe iPad??
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

VlisChris

Apps, foto's, video's volgens mij wel ja.
Maar ik vraag me af of er een manier is om een (in dit geval) @zeelandnet.nl account 1 op 1 over te zetten.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Raphie

Als je een icloud backup hebt gaat alles mee incl. Mailsettings. Als de mail,nog pop3 is ben je die wel kwijt met mapi ga je gewoon verder waar je gebleven bent
JBL PRX Power!