iPad topic

Started by Staaled, January 19, 2010, 17:09:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

danielo

Quote from: LittleNinja on April 15, 2015, 11:11:37
Nog niet tegengekomen, maar goed irritant, kan ik me voorstellen.

Het is op te lossen door touchid uit en aan te zetten en je iphone/ipad even te herstarten. Genoeg how-to's hiervoor online. Het is zeker niet handig maar het maken en blijkbaar testen (nogal veel mensen hebben de beta's gehad) van software is niet zo makkelijk blijkt ook nu weer. Je kan hier mensen voor ontslaan maar welk signaal stuur je dan de wereld in dat je beter maar geen software updates kan doen en je alleen de functies krijgt van moment van aanschaf ? Zo was de meeste electronica vroeger en daar wordt je ook niet echt blij van. In dit geval houd het in dat je een wachtwoord moet ingeven als je iets koopt wat normaal was tot een jaar geleden.

Het is goed dat we kritisch zijn op een aantal merken als apple, google en microsoft maar soms wordt er wel met 2 maten gemeten als ik bv kijk naar de problemen die ik elke keer heb met hdmi en hdcp wat we maar voor lief nemen en bedrijven als sony, jvc, samsung, denon etc etc daar niet een stuk minder over aangevallen waarom is dat ? Hebben we daar al opgegeven of is het minder persoonlijk ?

Anyway om mij heen zie ik 'weinig' problemen met iOS op het moment mensen zijn redelijk tevreden maar weinig is wel een gevaarlijke uitspraak omdat er simpelweg zoveel gebruikers zijn en je bij elke bug al duizenden en duizenden mensen raakt die het soms heel persoonlijk nemen. Dat laatste is geen waarde oordeel maar meer een observatie.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Raphie

#2201
Store werkt touch betaling nog steeds niet hoor......werkte in 8.2 prima, nu broken
JBL PRX Power!

danielo

Quote from: Raphie on April 16, 2015, 13:46:40
Store werkt touch betaling nog steeds niet hoor......werkte in 8.2 prima, nu broken

Ben er zelf geen last van maar volgens 1 van de vele how-to-fix it.

http://letsunlockiphone.guru/fix-touch-id-working-ios-8-3-update-iphone/

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Perfectionist

Toch een Air 2 64 G Wifi gekocht.

Vind de vingerafdruk erg handig, en hij is serieus sneller dan de Air, en dunner.

Geen cellular, gebruik ik toch nooit, anders koppel ik hem aan mijn iPhone 6.
Een beter forum begint bij jezelf.

VTEC_genieter

#2204
Vraag:
Hoe kan ik het geluid uit de Youtube app op de achtergrond laten afspelen op m'n iPad Mini 2?
Zeg maar ik luister muziek in de Youtube app, maar ik wil tegelijkertijd met de Safari app op internet surfen.
Het geluid/Youtube wordt dan onderbroken als ik van app switch.

Zit het probleem in de iPad of is het de app Youtube?
Wie kan me helpen?
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

LittleNinja

Quote from: VTEC_genieter on May 19, 2015, 23:21:18
Vraag:
Hoe kan ik het geluid uit de Youtube app op de achtergrond laten afspelen op m'n iPad Mini 2?
Zeg maar ik luister muziek in de Youtube app, maar ik wil tegelijkertijd met de Safari app op internet surfen.
Het geluid/Youtube wordt dan onderbroken als ik van app switch.

Zit het probleem in de iPad of is het de app Youtube?
Wie kan me helpen?

Voor zover mij bekend heeft hij niet een dergelijke multitasking functie..
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Kjelt

Quote from: Perfectionist on April 25, 2015, 12:07:11
Toch een Air 2 64 G Wifi gekocht. 
Mooi ding, gefeliciteerd. Ik wil ook wel weer een nieuwe maar wacht even op de nieuwe lichting, ik heb geen haast.

mradem

Met de App lukt dit niet. Kan je dan niet gewoon YouTube via safari ook laten spelen?

VTEC_genieter

Geen multitasking?
Thanks!
Dan ga ik Youtube vanuit Safari proberen.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

sam1909

Quote from: VTEC_genieter on May 20, 2015, 19:33:41
Geen multitasking?
Thanks!
Dan ga ik Youtube vanuit Safari proberen.

Wellicht een app opzoeken iTube werkte prima maar doet het nu dus niet meer...
Maar er zijn genoeg andere apps waarmee je YouTube op de achtergrond kan laten afspelen

VTEC_genieter

#2210
Hebben jullie het ook gemerkt?
Nu ik de laatste update hebt op m'n iPad Mini 2 valt de muziek uit van Spotify als het scherm uitgaat. (Airplay streaming vanaf iPad naar AppleTV)
Vroeger toen het scherm op m'n iPad uitging, bleef de muziek wel doorgaan hoor.

Is de energiebezuiniging nu met de laatste update zo overdreven economisch voor de iPad?
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

_ MarcelloW _

Heb je spotify gewhitelist als achtergrond app?
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

VTEC_genieter

Ik heb dat nog nooit ingesteld.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

LittleNinja

Ik heb al een tijd last dat mijn wifi niet automatisch meer verbind wanneer mijn iPad mini 2 "uit is geweest". Ik moet dan wifi uit- en inschakelen zodat hij weer internet heeft. Wellicht hetzelfde euvel?

Op mijn oude iPad 1 had/heb ik hier nooit last van.  Mijn vrouw heeft hetzelfde met haar iPad Mini 1 maar onze kinderen hebben het allebei niet (ook allebei een iPad Mini 1).

iOS versies zijn allemaal gelijk.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Dday

Heb op de iPad mini retina iOS 8.4 draaien en heb het probleem niet. Ken het wel van eerdere versies.

BJF

Quote from: VTEC_genieter on August  5, 2015, 13:49:27
Hebben jullie het ook gemerkt?
Nu ik de laatste update hebt op m'n iPad Mini 2 valt de muziek uit van Spotify als het scherm uitgaat. (Airplay streaming vanaf iPad naar AppleTV)
Vroeger toen het scherm op m'n iPad uitging, bleef de muziek wel doorgaan hoor.

Is de energiebezuiniging nu met de laatste update zo overdreven economisch voor de iPad?
Ik heb het net getest, mijn iPad speelt door als het scherm uitgaat. Ook als ik met de homeknop Spotify 'sluit' speelt de muziek gewoon door.

Quote from: _ MarcelloW _ on August  5, 2015, 14:07:46
Heb je spotify gewhitelist als achtergrond app?

Dit begrijp ik niet, waar zou dat moeten gebeuren?
NAD M10 V2
Elac FS247

VTEC_genieter

Quote from: _ MarcelloW _ on August  5, 2015, 14:07:46
Heb je spotify gewhitelist als achtergrond app?

Zou wel handig zijn voor de YouTube app  ;) :)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Erik

Quote from: LittleNinja on August  5, 2015, 16:25:27
Ik heb al een tijd last dat mijn wifi niet automatisch meer verbind wanneer mijn iPad mini 2 "uit is geweest". Ik moet dan wifi uit- en inschakelen zodat hij weer internet heeft. Wellicht hetzelfde euvel?
Ook al minstens 4 tot 6 maanden last van echt waardeloos.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

VTEC_genieter

Heb nu al een paar dagen de nieuwste OS op m'n iPad Mini 2 en mijn probleem met de Airplay stream vanuit Spotify is nu opgelost.
*klop klop*
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

VTEC_genieter

Heb nu IOS 9,
het scrollen gaat nu niet meer vloeiend, het hapert.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Xander32

... herkenbaar (Air2).

Quote from: VTEC_genieter on September 20, 2015, 23:03:35
Heb nu IOS 9,
het scrollen gaat nu niet meer vloeiend, het hapert.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

mradem

Is mij nog niet opgevallen eigenlijk (ook een Air2).

Starred

Het scherm van m'n ipad air2 reageert de laatste tijd erg slecht. Toch is het scherm volgens mij brandschoon.
Wat kan hier aan de hand zijn?

mijkie

Ik denk dat t software-matig is, sinds IOS 9 doen mijn air 1&2 en mijn iPhone t ook ...
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Raphie

Ja, alles staat veels te "gevoelig" afgesteld, durf geen eens meer mail te sluiten met een prop maken, bang dat er mail gedelete wordt.
En idd woorden die niet willen selecteren en zo.
JBL PRX Power!