iPad topic

Started by Staaled, January 19, 2010, 17:09:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

Je merkt echt dat ze iemand als Steve Jobs missen die had visie, een eigen wil en een drammer dat zie ik nu niet meer bij Apple. Ze zitten een beetje op hun lauweren lijkt het wel alsof ze niet door hebben dat de markt om ze heen verandert.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

danielo

Quote from: Erik on April 11, 2014, 00:36:02
Je merkt echt dat ze iemand als Steve Jobs missen die had visie, een eigen wil en een drammer dat zie ik nu niet meer bij Apple. Ze zitten een beetje op hun lauweren lijkt het wel alsof ze niet door hebben dat de markt om ze heen verandert.

Het zou goed kunnen dat dit waar is maar de conclusie is wel een paar jaar te snel, zo snel was Steve nu ook weer niet het was geen mirakel elk jaar. Ik ben wel bang dat veel mensen willen dat het nu misgaat immers dat maakt het 'Steve Jobs' verhaal compleet het perfecte American Dream verhaal compleet met bewijs (als bij disney bijna is gebeurd) als die weg is gaat het mis...

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Kjelt

self fullfilling prophecy wordt het dan.
Ik ben zelf niet zo'n Steve believer. Apple heeft een heel mooi portfolio waar het denk ik mis gaat (als het mis gaat) is dat ze een verkoop inschat fout maken en met miljoenen bestelde producten blijven zitten die niet verkopen. Dat leek even het geval met de iPhone5c te gebeuren maar blijkt toch goed te gaan omdat op een andere markt de vraag er wel was.
Maar zo'n scenarion is denk ik vrij goed mogelijk alleen is de vraag bij welk product en wanneer en als iemand dat wist wordt die fout ook niet gemaakt.  ;)

Xstream

#2128
Ik hoop al jaren dat 't mis gaat met Apple. Om 't simpele feit dat ze de luxe hebben zich op te stellen zoals ze nu doen en dat iedereen 't maar blijft slikken als zoete koek.
Niet dat ik vind dat ze slechte spullen maken, maar het wordt zo verheerlijkt dat 't soms misselijkmakend is om die fanboys erover te horen praten. De dingen die ik met Apple de afgelopen 20 jaar niet heb meegemaakt, daar kan geen Windows of ander merk tegenop. Momenteel heb ik de LG G2 telefoon en ik kan me niet voorstellen waarom ik serieus 2x zoveel uit zou moeten geven voor bijna alles wat minder is. Bovendien vind ik iOS7 een enorme misser die nog steeds weleens voor (kleine wellicht) problemen zorgt hier.

Ik merk nu aan iedereen dat er meer kritiek op Apple komt (eindelijk!!) en dat maakt 't juist alleen maar interessanter. Dan moeten ze weer 's aan de bak om iets moois te maken, of wellicht 's wat aan die achterlijke prijzen te doen. Want het is ook nog zo opzichtig als wat. De prijs voor kabels, extra geheugen enzo, dat gaat gewoon nergens over. Hun goed recht en verder prima (ik koop 't dan ook gewoon niet), maar verbazingwekkend om te zien hoe 't gros 't maar gewoon accepteert door 't wel te kopen.

En dan nog hoe ze te werk gaan als je een kabeltje van een andere fabrikant koopt voor 1/10e van de Apple prijs, dat ondersteunen ze dan niet eens. Blugh, nee doe mij Android en Windows maar.

En dit zeg ik niet als consument die vind dat ik daar recht op heb, maar gewoon omdat 't wel een keer gezond zou zijn voor de markt en de consument :) Laat Apple 't maar weer 's even voelen. Want nog niet zo heel lang geleden stonden ze ook al aan de afgrond en toen maakten ze de mooiste dingen.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

danielo

#2129
Quote from: Xstream on April 11, 2014, 13:48:01
Ik hoop al jaren dat 't mis gaat met Apple. Om 't simpele feit dat ze de luxe hebben zich op te stellen zoals ze nu doen en dat iedereen 't maar blijft slikken als zoete koek.

Je bent boos omdat mensen vrijwillig dingen blijven kopen. En ze maakte tot de heropleving crap, hadden veel te veel producten en de kwaliteit was bagger (ok de 840av was ok). Het dwingende gedrag is wat je juist heeft gered of je dit nu leuk vind of niet veel mensen vinden het prima dat een bedrijf weinig keuzes geeft en zegt : Dit is goed, mee eens koop het !, niet mee eens ga ergens andere naar toe.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

danielo

Quote from: Kjelt on April 11, 2014, 10:23:14
self fullfilling prophecy wordt het dan.
Ik ben zelf niet zo'n Steve believer. Apple heeft een heel mooi portfolio waar het denk ik mis gaat (als het mis gaat) is dat ze een verkoop inschat fout maken en met miljoenen bestelde producten blijven zitten die niet verkopen. Dat leek even het geval met de iPhone5c te gebeuren maar blijkt toch goed te gaan omdat op een andere markt de vraag er wel was.
Maar zo'n scenarion is denk ik vrij goed mogelijk alleen is de vraag bij welk product en wanneer en als iemand dat wist wordt die fout ook niet gemaakt.  ;)

Punt hier is dat apple nu zoveel reserves heeft dat ze een mis gok kunnen maken en een paar miljoen devices zouden kunnen afschrijven zonder problemen. Ik persoonlijk geloof niet in een iwatch maar als ze er 20M van maken en ze niet verkopen is dat een PR ramp maar niet echt meer dan dat. Probleem is wel dat het image van apple hun grootste wapen is en als dat wegvalt het lastiger wordt. Je moet lastig wel in een context plaatsen apple kan 13 jaar op vakantie gaan iedereen betalen en dan hebben ze daarna nog meer cash dan blackberry.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Perfectionist

#2131
Quote from: Xstream on April 11, 2014, 13:48:01
Ik hoop al jaren dat 't mis gaat met Apple. Om 't simpele feit dat ze de luxe hebben zich op te stellen zoals ze nu doen en dat iedereen 't maar blijft slikken als zoete koek.
Niet dat ik vind dat ze slechte spullen maken, maar het wordt zo verheerlijkt dat 't soms misselijkmakend is om die fanboys erover te horen praten. De dingen die ik met Apple de afgelopen 20 jaar niet heb meegemaakt, daar kan geen Windows of ander merk tegenop. Momenteel heb ik de LG G2 telefoon en ik kan me niet voorstellen waarom ik serieus 2x zoveel uit zou moeten geven voor bijna alles wat minder is. Bovendien vind ik iOS7 een enorme misser die nog steeds weleens voor (kleine wellicht) problemen zorgt hier.

Ik merk nu aan iedereen dat er meer kritiek op Apple komt (eindelijk!!) en dat maakt 't juist alleen maar interessanter. Dan moeten ze weer 's aan de bak om iets moois te maken, of wellicht 's wat aan die achterlijke prijzen te doen. Want het is ook nog zo opzichtig als wat. De prijs voor kabels, extra geheugen enzo, dat gaat gewoon nergens over. Hun goed recht en verder prima (ik koop 't dan ook gewoon niet), maar verbazingwekkend om te zien hoe 't gros 't maar gewoon accepteert door 't wel te kopen.

En dan nog hoe ze te werk gaan als je een kabeltje van een andere fabrikant koopt voor 1/10e van de Apple prijs, dat ondersteunen ze dan niet eens. Blugh, nee doe mij Android en Windows maar.

En dit zeg ik niet als consument die vind dat ik daar recht op heb, maar gewoon omdat 't wel een keer gezond zou zijn voor de markt en de consument :) Laat Apple 't maar weer 's even voelen. Want nog niet zo heel lang geleden stonden ze ook al aan de afgrond en toen maakten ze de mooiste dingen.

Ik hoop eerlijk gezegd dat Apple weer echt een niche merk wordt, nog exclusiever design maakt, van mij mag het ook een stuk duurder worden. :D

Na 20 jaar Windows en 4 jaar Apple voor mij nooit meer wat anders in ieder geval. Dat het een stuk duurder is dan Samsung e.dl is het voor mij ten volle waard.
Een beter forum begint bij jezelf.

Erik

Duurder dan Samsung ???
De S3 was was bij uitkomen net zo duur als de iP5.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Perfectionist

Quote from: Erik on April 11, 2014, 20:12:21
Duurder dan Samsung ???
De S3 was was bij uitkomen net zo duur als de iP5.

Gemiddeld zijn merken als LG, Samsung etc, bij notebooks, tablets en desktops wel goedkoper. Dat is ook wat de poster beweerde. Maar het zal niet in alle gevallen opgaan.
Een beter forum begint bij jezelf.

danielo

Quote from: Perfectionist on April 11, 2014, 18:39:08
Ik hoop eerlijk gezegd dat Apple weer echt een niche merk wordt, nog exclusiever design maakt, van mij mag het ook een stuk duurder worden. :D

Na 20 jaar Windows en 4 jaar Apple voor mij nooit meer wat anders in ieder geval. Dat het een stuk duurder is dan Samsung e.dl is het voor mij ten volle waard.

Grappig genoeg wordt apple nog steeds gezien als een niche en luxe merk terwijl het zo mainstream is als de pest. Ik deel je mening dat het niet perse zo groot hoeft te zijn maar ik hoop wel groot genoeg om hun markt van het segment te blijven behouden. Het is niet perse dat ik zeg 2k wil uitgeven voor een 13" laptop maar ik wil wel dat er merken zijn die deze kwaliteit geven ben bang dat er anders alleen nog 500 tot 600 euro crap overblijft. Apple 'trekt' nu de markt aan de bovenkant net zoals een aantal andere merken 'trekken' aan de onderkant en zo is er voor iedereen wat.

Daniel.

denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Xstream

#2135
Quote from: danielo on April 11, 2014, 17:32:22
Je bent boos omdat mensen vrijwillig dingen blijven kopen. En ze maakte tot de heropleving crap, hadden veel te veel producten en de kwaliteit was bagger (ok de 840av was ok). Het dwingende gedrag is wat je juist heeft gered of je dit nu leuk vind of niet veel mensen vinden het prima dat een bedrijf weinig keuzes geeft en zegt : Dit is goed, mee eens koop het !, niet mee eens ga ergens andere naar toe.

Daniel.
Ik ben niet boos, alleen geïrriteerd. Ik zeg alleen wat ik hoop. En ik vertel volgens mij duidelijk genoeg waarom. Gaat me dan ook dus totaal niet om dat anderen 't kopen, maar inderdaad wel het vertrouwen in de gemiddelde consument (in z'n algemeen overigens, niet direct m.b.t. Apple). Neemt niet weg dat hoewel ik iedereen vrijheid in aankoop wens, ik me wel degelijk mag ergeren aan 't gedrag van zowel Apple als de consument. Iet kritischer zijn mag best. En ik doel juist op de heropleving waarbij 't beter werd. Nu maken ze imo ook steeds meer crap. Dus tijd voor een dal en een piek. Dat is alles wat ik zeg. Geen woorden in m'n mond leggen die ik niet zeg.

In al die jaren Apple, 9 vd 10 keer nog met 't totaal over de top nutteloze AppleCare, ben ik werkelijk als een kloothommel behandeld. Zal in jouw straatje allemaal wel normaal zijn dan, maar ik hoef dat niet te accepteren. Dat is namelijk niet waarom ik 't product kocht, of kon weten dat 't zo zat, want ze komen simpelweg hun beloften niet na en laten je er rijkelijk voor betalen.

Ik kan 't persoonlijk alleen maar toejuigen dat Apple 't aan 't verkloten is. Tijd voor nieuwe (en hopelijk betere) dingen. Al zie ik die gelukkig steeds meer bij Google. Die zijn tenminste aan 't innoveren. Iets wat Apple nooit veel gedaan heeft, behalve dingen die niet goed waren soort van heruitvinden op een manier die WEL werkt. Ik heb met Google nu al jaren meer een homogene ervaring dan in die 20 jaar met Apple.

Maargoed, zo heb je wel meer van die flut merken die vergeten waarom ze er in de 1e plaats mee begonnen zijn. Denk bijv. ook aan Bose. Die allang aan de functionaliteit en kwaliteit voorbij gaat en alleen nog maar met design bezig is.

Quote from: Erik on April 11, 2014, 20:12:21
Duurder dan Samsung ???
De S3 was was bij uitkomen net zo duur als de iP5.
Dat is volgens mij ook wel 1 van de weinige voorbeelden die je kunt noemen. Samsung daalt doorgaans ook vrij snel, waar Apple blijft hangen. En Samsung doet 't ook alleen omdat Apple 't doet natuurlijk. Die focussen zich dan ook op een stukje kwaliteit in de afwerking om dan meteen hoger in te kunnen zetten voor dezelfde meuk voor de halve prijs. Ook de reden dat ik na de S2 ben afgehaakt bij Samsung, ondanks dat ik een trouwe volger was nog in die tijd met de S1 en S2.
't is alleen maar goed dat er steeds meer andere merken aan de deur aan 't kloppen zijn voor veel normalere prijzen.
Overigens nog wel een essentieel verschil: als m'n Samsung stuk ging kreeg ik gewoon een nieuwe of werd die netjes gerepareerd. Bij de iPhone viel je meteen weer in 't "nee, dat valt niet onder de garantie" gezeik met weer 100 a 200 eu aan reparatiekosten. Waar betaal ik nou zoveel voor dan? Voor de service is 't in ieder geval niet.

Toegegeven:
- de iPad is nog steeds een fijn ding dankzij iOS die 't voor tablets beter voor elkaar heeft.
- de macbook pro's heb ik altijd fijn gevonden, hoewel prijzig. Er moet ook niks stuk gaan, want dan kun je dokken.

Dan wat minder positief:
- de iPod's (heb er 2 gehad) zijn dramatisch en compleet overpriced. Heb de V1 of 2 destijds gehad en hoewel ik dacht dat ze 't met de V6 wel 's een keer verbeterd zouden hebben kon die ook linea recta weer marktplaats op. M'n 20 EU Sandisk klinkt serieus veel beter.
- iTouch enzo, wat moet je ermee?
- De iPhone vind ik de laatste jaren gewoon ook geen goede deal gezien 't marktaanbod.

Maargoed, we laten de markt wel gewoon z'n werk doen. Ik focus me op andere dingen ;)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

danielo

Quote from: Xstream on April 12, 2014, 13:41:25
Ik kan 't persoonlijk alleen maar toejuigen dat Apple 't aan 't verkloten is. Tijd voor nieuwe (en hopelijk betere) dingen. Al zie ik die gelukkig steeds meer bij Google. Die zijn tenminste aan 't innoveren. Iets wat Apple nooit veel gedaan heeft, behalve dingen die niet goed waren soort van heruitvinden op een manier die WEL werkt. Ik heb met Google nu al jaren meer een homogene ervaring dan in die 20 jaar met Apple.

Nou dan wens ik je veel plezier als je nog jong genoeg bent ga je zeker de neergang van apple meemaken als het niet de komende 5 jaar is dan later immers dat is nu eenmaal wat er met bedrijven gebeurd of dat nu de VOC, GE, Ford, IBM, Nokia of andere sommige overleven in andere vormen sommige gaan in naam verder en soms komen ze terug. Ook Apple en ja zelfs google zal dit lot ondergaan ...

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Nooff

Verkloten of neergang is een wezenlijk verschil. Ik vind het ook totaal niet erg als Apple een keer gigantisch op z'n muil gaat, dat inspireert ze wellicht tot het verbeteren of ontwikkelen van nieuwe producten. Wel grappig om te zien hoe zeer mensen Apple trachten te verdedigen alsof het bedrijf door hen op poten is gezet. Ik zie het als een middel om een doel te bereiken, of dat door Apple of Samsung of wie dan ook is dat maakt helemaal niet uit. Vrijwel elke tablet of smartphone doet tegenwoordig het zelfde, alleen ontwikkelaars lijken nog een grotere voorkeur te hebben voor iOS en dus draaien de apps vaker beter. Als daar geen verschil in zou zitten kocht ik net zo graag een Galaxy tab bijv.

danielo

Quote from: Nooff on April 13, 2014, 10:31:39
Verkloten of neergang is een wezenlijk verschil. Ik vind het ook totaal niet erg als Apple een keer gigantisch op z'n muil gaat, dat inspireert ze wellicht tot het verbeteren of ontwikkelen van nieuwe producten. Wel grappig om te zien hoe zeer mensen Apple trachten te verdedigen alsof het bedrijf door hen op poten is gezet. Ik zie het als een middel om een doel te bereiken, of dat door Apple of Samsung of wie dan ook is dat maakt helemaal niet uit. Vrijwel elke tablet of smartphone doet tegenwoordig het zelfde, alleen ontwikkelaars lijken nog een grotere voorkeur te hebben voor iOS en dus draaien de apps vaker beter. Als daar geen verschil in zou zitten kocht ik net zo graag een Galaxy tab bijv.

Het kernwoord is hier wel 'tegenwoordig' je hebt merken die markten sturen apple is er daar 1 van. Ik heb ook een 'zwak' voor google en samsung. Samsung bijvoorbeeld bewonder ik alleen om andere redenen.

Ik heb er ook geen problemen als Apple op zijn muil gaat hoor als dit een gevolg is van een poging iets nieuws te doen en ze blijven met veel voorraad zitten. Anders dan in 1997 of zelfs in 2006 kunnen ze dit ook wel doen zonder het bedrijf op het spel te zetten.

Maar goed het gaat allang niet meer over de ipad een product waar ik nu nog weinig aan mis behalve touchid wordt gek van het verschil tussen mijn telefoon en mijn tablets. Dat daar de innovatie vooral snelheid en gewicht is vind ik niet vreemd.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

maxtrash

Quote from: Xstream on April 12, 2014, 13:41:25
Ik kan 't persoonlijk alleen maar toejuigen dat Apple 't aan 't verkloten is. Tijd voor nieuwe (en hopelijk betere) dingen. Al zie ik die gelukkig steeds meer bij Google. Die zijn tenminste aan 't innoveren. Iets wat Apple nooit veel gedaan heeft, behalve dingen die niet goed waren soort van heruitvinden op een manier die WEL werkt. Ik heb met Google nu al jaren meer een homogene ervaring dan in die 20 jaar met Apple.
put your money where your mouth is :-) koop google en ga short in apple. heb ik zelf ook gedaan omdat ik apple overpriced vond. Tot nu toe nog niet zo'n gelukkig alleen

Xstream

#2140
Quote from: danielo on April 12, 2014, 14:23:22
Nou dan wens ik je veel plezier als je nog jong genoeg bent ga je zeker de neergang van apple meemaken als het niet de komende 5 jaar is dan later immers dat is nu eenmaal wat er met bedrijven gebeurd of dat nu de VOC, GE, Ford, IBM, Nokia of andere sommige overleven in andere vormen sommige gaan in naam verder en soms komen ze terug. Ook Apple en ja zelfs google zal dit lot ondergaan ...

Daniel.
Nogmaals, zo bedoel ik 't niet ...
Ik denk alleen dat 't beter voor de markt (en ook Apple) is als 't allemaal even een keer wat minder gaat en dat ze weer moeten werken voor hun centen. Het ging ze de afgelopen wel heel makkelijk af. Dat ze absurde prijzen vragen voor normale dingen, zoals een kabeltje, beetje extra geheugen enzo, is nog 1 ding, maar dan verwacht ik er wel goede support of garantie voorwaarden voor terug, maar ook dat krijg je niet. Belande elke keer in een hell waarbij ik kon dokken, ondanks AppleCare e.d. Heb gewoon weinig sympathie voor 't bedrijf met zulk gedrag. Dat is wat anders als wensen dat ze compleet ten onder gaan. Gewoon dat 't even mis gaat, wat minder gaat, zodat ze weer gedwongen worden met wat nieuws/beters te komen.

Quote from: maxtrash on April 15, 2014, 21:35:49
put your money where your mouth is :-) koop google en ga short in apple. heb ik zelf ook gedaan omdat ik apple overpriced vond. Tot nu toe nog niet zo'n gelukkig alleen
Ik zal 't overwegen ;) Ben (nog) niet zo handig in die dingen.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

danielo

#2141
Quote from: Xstream on April 16, 2014, 14:27:02
t. Belande elke keer in een hell waarbij ik kon dokken, ondanks AppleCare e.d. Heb gewoon weinig sympathie voor 't bedrijf met zulk gedrag. Dat is wat anders als wensen dat ze compleet ten onder gaan.

Support vind ik lastig en heel persoonlijk, voor mij is support altijd beter dan bij andere merken laatst nog gratis een nieuw moederbord voor een macbook van 4 jaar oud en een collega die mail terug kreeg van Tim Cook (ceo apple) over een slechte ervaring in een apple winkel (gevolgd door meerdere telefoontjes van de managers ter plaatse (was in Parijs). Maar je hebt niets aan deze voorbeelden want support is persoonlijk en meningen lopen uiteen. Kabels ben ik helemaal met je eens denk dat we per jaar iets van 1000 euro uitgeven aan apple kabels :(

Verder moet het wel erg veel slechter gaan als je denkt dat ze dit gaan veranderen. Dit gaan ze niet doen als ze dingen anders doen is dat omdat ze het willen (bijvoorbeeld als de nieuwe CEO eindelijk zijn eigen dingen doorzet). De 'druk' dat (terecht of niet) ze te weinig doen op gebied van ontwikkeling heeft misschien wel effect omdat het hun image raakt maar zoals ik al aangaf de pers heeft er belang bij om een verhaal te maken wat op en neer gaat immers het is een feit dat apple ergens in je titel als resultaat heeft meer clicks en meer reclame.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Starred

Hoe kan je tegenwoordig zoeken op de pagina zelf in Safari op de ipad?

Jeroen V

Quote from: Starred on April 16, 2014, 23:41:35
Hoe kan je tegenwoordig zoeken op de pagina zelf in Safari op de ipad?

Gewoon in de unified search bar; als je daar tikt dat krijg je de optie "Op deze pagina"

danielo

Quote from: Jeroen V on April 17, 2014, 06:50:59
Gewoon in de unified search bar; als je daar tikt dat krijg je de optie "Op deze pagina"

Dus waar je je url ingeeft niet de unified search van de ipad zelf (die door al je apps, contacts etc etc) zoekt. Best een handige oplossing maar als je het weinig gebruikt dan vergeet je snel dat het daar zit.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Starred

Was het inderdaad vergeten, mn omdat het toetsenbord over de tekst met deze optie schuift

Jeroen V

Quote from: danielo on April 17, 2014, 08:38:00
Dus waar je je url ingeeft niet de unified search van de ipad zelf (die door al je apps, contacts etc etc) zoekt. Best een handige oplossing maar als je het weinig gebruikt dan vergeet je snel dat het daar zit.

Yep, niet echt handig....

Perfectionist

Weet iemand, ivm doorverkoop, of de iPad echt leeg is bij terugzetten naar fabrieksinstellingen. Dit ivm ook vertrouwelijk gegevens die op de iPad staan.
Een beter forum begint bij jezelf.

BJF

Ik zou sowieso eerst overal handmatig je Apple-account verwijderen. Ik heb wel eens gehad dat ik die toch tegenkwam na een reset.
NAD M10 V2
Elac FS247

Perfectionist

Quote from: BJF on June 23, 2014, 20:21:59
Ik zou sowieso eerst overal handmatig je Apple-account verwijderen. Ik heb wel eens gehad dat ik die toch tegenkwam na een reset.

Ok thanks, goede tip.
Een beter forum begint bij jezelf.