JeroenGRT’s setje

Started by JeroenGRT, December 31, 2009, 18:34:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Xander32

Quote from: JeroenGRT on January 10, 2010, 13:57:34
Zo de AT3500 cd speler is binnen, nu heb ik de complete Astin Trew set compleet. De combinatie AT2000plus + AT3500 cd speler en Scan Speak luidsprekers vindt ik zelf erg geslaagd.
Helaas kon ik bij dezelfde dealer waar ik de AT2000plus van gekocht had (en waar ik demo van thuis had gehad) , geen goede deal maken met een AT3500. Maar bij een andere dealer kon ik mijn SA7001KI inruilen, en kon ik voor een aantrekkelijke prijs een nieuwe AT3500 kopen. De Chord Odyssey 4 speaker kabels die ik nu gebruik, matchen niet helemaal goed met de rest van de set. Volgende week krijg ik de Cardas Crosslink speaker kabel binnen, de Chord kon ik hiermee ruilen. Echt topservice van die dealer.

Ook heb ik via Marktplaats 2 x 2.5 meter 47 labs OTA kabel gekocht, gewoon om eens te proberen als speaker kabel. Nou als speaker kabel is het niet echt geweldig, het geluid klinkt erg 'dunnetjes' , en loopt helemaal dicht bij de wat complexere muziekstukken, alhoewel het wel erg puur en natuurlijk blijft klinken. Dezelfde eigenschap als de interlink. Nu ga ik van deze speaker kabel interlinks maken, eentje voor mijn 2de set, en eentje voor de verbinding tussen SR9600 en AT2000plus. De andere verkoop ik dan wel, nu alleen nog geschikte rca pluggen vinden. Ik zat te denken aan Furutech FP-126 of de wat goedkopere Furutech FP-162, geeft dit een hoorbaar verschil? Of zit de ene plug nu beter als de andere? Ik heb verder geen ervaringen met Furutech, maar je leest er goede verhalen over.

Ik heb in de beginpost ook nog een aantal foto's geplaatst.
Hoi Jeroen, mooie aankoop hoor(AT3500).
Ik ben erg nieuwsgierig hoe de Crosslink in jouw set gaat uitpakken.
Ga dit ff volgen.


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

JeroenGRT

Quote from: dre73 on January 10, 2010, 17:55:23
fp126 doet het er prima aan! ;)

mooie aanschaf! 8)

Thanx! De FP126 is wel 12 euro duurder per 4 pluggen, maar volgens mij is deze ook wat zwaarder uitgevoerd dan de FP-162. Misschien dat ik dan gewoon beide pluggen bestel, ik wil toch meerdere kabels maken, aangezien ik 2 x 2.5 meter heb. Kan ik ook nog beluisteren of de pluggen een hoorbaar verschil geven. Ik las trouwens ergens dat jij ook Astin Trew een keer uitgeprobeerd hebt, wat vond je er toen van? Ik heb mijn Astin Trew versterker een keer geprobeerd op mijn neef zijn ProAc D25 speakers, maar dat was geen goede match. Het geluid leek wel aan de speakers te blijven plakken.
Heb je de Astin Trew combinatie toen beluisterd op je eigen speakers?

Quote from: Xander32 on January 10, 2010, 18:05:46
Hoi Jeroen, mooie aankoop hoor(AT3500).
Ik ben erg nieuwsgierig hoe de Crosslink in jouw set gaat uitpakken.
Ga dit ff volgen.


Sander.

Sander, de Crosslink speaker kabels heb ik al uitgeprobeerd op mijn setup, dit klonk toen net wat fijner dan de Chord Odyssey 4 in combinatie met de AT3500 cd speler. Het is wat mij betreft gewoon een erg muzikale speakerkabel. Ben jij er al over uit of je hem houdt?
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

dre73

QuoteThanx! De FP126 is wel 12 euro duurder per 4 pluggen, maar volgens mij is deze ook wat zwaarder uitgevoerd dan de FP-162. Misschien dat ik dan gewoon beide pluggen bestel, ik wil toch meerdere kabels maken, aangezien ik 2 x 2.5 meter heb. Kan ik ook nog beluisteren of de pluggen een hoorbaar verschil geven.

zo`n set en dan voor €3 per plug zitten teuten........ :D





zo`n 126 is een stevige en zwaar uitgevoerde plug 8)
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Xander32

Quote from: JeroenGRT on January 10, 2010, 18:22:25
Sander, de Crosslink speaker kabels heb ik al uitgeprobeerd op mijn setup, dit klonk toen net wat fijner dan de Chord Odyssey 4 in combinatie met de AT3500 cd speler. Het is wat mij betreft gewoon een erg muzikale speakerkabel. Ben jij er al over uit of je hem houdt?
Ja, de Crosslink gaat er komen. Laatste week nog zitten twijfelen tuusen de Cardas en de Lua Blue Reference. Die laatste is ook een prachtkabel en in hetzelfde prijssegment. Echter gaf de Crosslink een nog wat betere match.

De set die ik thuis had was een demopaar en is nu weer retour naar de rechtmatige eigenaar.


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

JeroenGRT

Quote from: dre73 on January 10, 2010, 18:28:28
zo`n set en dan voor €3 per plug zitten teuten........ :D





zo`n 126 is een stevige en zwaar uitgevoerde plug 8)

:D Ach ja het is ook voor een tweede set, ik heb er in de woonkamer al een 47 labs ota kabel tussen hangen met goede pluggen. Maar als je het per plug gaat bekijken dan valt het wel mee  ;D

Quote from: Xander32 on January 10, 2010, 18:47:59
Ja, de Crosslink gaat er komen. Laatste week nog zitten twijfelen tuusen de Cardas en de Lua Blue Reference. Die laatste is ook een prachtkabel en in hetzelfde prijssegment. Echter gaf de Crosslink een nog wat betere match.

De set die ik thuis had was een demopaar en is nu weer retour naar de rechtmatige eigenaar.


Sander.

Mooizo! De crosslink is inderdaad een mooie speakerkabel!
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

MarkD

Heej Jeroen, mooie set zo! Ik kom binnenkort zeker even luisteren! Ik vermoed dat de combinatie met Cardas Crosslink beter matcht dan met Chord Odyssey. Het zal mij benieuwen.
Stereo: Atom Uniti Atom HE|Naim NAP 250DR|VPI Traveler|Harbeth Monitor 30.1 AE|Velodyne DD12
HT: Stereo i.c.m. Marantz NR1602|LG UBK90 4K blu-rayspeler|Piega TMicro center en surround speakers

JeroenGRT

Hey Mark, je bent van harte welkom  :D . Ik hoop dat ik de Cardas Crosslink deze week binnen krijg, de match met Astin Trew is goed.
De cd speler moet volgens het boekje nog wel circa 100 uur inspelen, daar zit ik bij lange na nog niet aan.
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

MarkD

4 x 24 uur nonstop laten spelen en je bent een heel end! ;)
Stereo: Atom Uniti Atom HE|Naim NAP 250DR|VPI Traveler|Harbeth Monitor 30.1 AE|Velodyne DD12
HT: Stereo i.c.m. Marantz NR1602|LG UBK90 4K blu-rayspeler|Piega TMicro center en surround speakers

JeroenGRT

Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

JeroenGRT

Gisteren de Vifa Premiums 11 voor de gein op de Astin Trew AT2000plus aangesloten....wow  :o dat is ook een erg goede match  :headbanging:
Hij heeft dan niet het fundament van een vloerstaander, maar in combinatie met een sub (of in een kleine kamer) kan dit een erg mooie combinatie zijn!
Klinkt zeer aangenaam, en als je dan ziet dat deze speaker als bouwpakket iets meer als 200 euro per stuk kost...wel heel veel speaker voor dat geld.
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

dre73

is inderdaad een topspeaker,veel pit en mooi gedetaileerd 8)
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

JeroenGRT

dre73: Kun je van de Vifa Premiums ook een vloerstaande versie bouwen, met het gebruik van het originele filter?

Gistereren heb ik de Cardas Crosslink speaker kabel binnen gekregen, om de Chord Odyssey 4 te vervangen. De Chord zet alles een beetje aan, de Cardas doet dit niet, en vindt ik vooral in combinatie met de AT3500 cd speler een betere match. Via ACF Audio kon ik de Chord met een nieuwe 2x3meter Cardas Crosslink ruilen.De Crosslink interlink heb ik er nu ook even tussen, de 47 Labs OTA interlink ga ik in het weekend weer proberen.

Ook heb ik nog een setje w&m rca pluggen binnengekregen, deze ga ik monteren op een 47 labs OTA kabel, kan ik mooi gebruiken voor de 2de set SR14/CD17KI.
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

ATI850

Mooie set zo, ziet er allemaal netjes uit.

Heb je er geen last van dat je center zo hoog staat?

JeroenGRT

thnx! Helemaal ideaal is de center opstelling zo niet, maar ik kan hem niet anders plaatsen.
Overigens ben ik er best tevreden zo over, de center heeft een behoorlijk goede spreiding dus ik ervaar het niet als echt storend.
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

JeroenGRT

Op de AT2000plus zit ook een subwoofer aansluiting, deze heb ik vanmiddag eens geprobeerd. Het is eigenlijk alleen bedoeld wanneer je kleine speakers hebt, maar ik dacht ik kan het eens proberen. De AT2000plus met Rel Strata II sub was voor mij niet echt een verbetering, het leek erop of de loudness knop werd ingeschakeld. Ik kreeg wel meer laag erbij, en het ging ook dieper, maar het werd er naar mijn mening niet mooier op. Misschien dat er met een kwalitatief betere sub meer winst valt te behalen. Voor HT is de REL in ieder geval wel geschikt  :)

Afgelopen week ook een 47 labs OTA interlink kabeltje gemaakt met W&M connectoren, deze zit nu tussen de SR14 en CD17KI. Wat een mooie interlink is dat toch, het doet wel een beetje fragiel aan, maar het geluid is fantastisch! Ook heb ik een setje Furutech FP126 rca pluggen en WBT-0800 zilver soldeer besteld. Dan wil ik nog een 47 Labs OTA interlinkje maken, en vergelijken met de W&M pluggen. De 47 Labs OTA met FP126 pluggen gebruik ik dan tussen de Astin Trew AT2000plus en AT3500.



Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

JeroenGRT

Zo de 47 Labs OTA interlink met Furutech connectoren is klaar, zijn een stuk kleiner dan de w&m connectoren. Lijkt net of het geluid ook nog wat anders is, met de furutech connectoren loopt de bas verder door. Voor de rest merk ik nog weinig verschil met de w&m connectoren, klinkt gewoon goed :)





Gisteren ook nog een bezoek gebracht aan een neef van mij, hij wilde mijn Vifa Premium 11's wel eens thuis beluisteren, en vergelijken met Jamo 606 S speakers. Ik had mijn Marantz SR14/CD17KI + Belden biwire speaker kabel + 47 labs ota interlink en vifa's premium 11 meegenomen. De Jamo klinkt veel "vetter" dan de Vifa's , er is ontzettend veel laag aanwezig, maar niet strak. Bovendien is het hoog erg scherp. De Vifa's waren toch wel een paar maatjes te groot voor de Jamo's , de Vifa's klonken veel natuurlijker, de bas was strak, maar voldoende aanwezig. De Vifa's klonken ook veel opener, en gaven veel en veel meer detail. Toch altijd leuk om weer een bevestiging te krijgen hoe goed die Vifa's zijn t.o.v. fabrieksluidsprekers. Mijn neef vond het zeer mooi, dus hij gaat op zoek naar Vifa speakers, of misschien wel een gebruikt setje scan speaks :) .

De Jamo 606 S , wel een erg mooie speaker om te zien...en dat voor 200 euro per stuk.
Zie recensie op hifi.nl , http://www.hifi.nl/recensies/3611/Jamo_S_606_luidspreker.html

Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

Xander32

Quote from: JeroenGRT on January 29, 2010, 15:56:47
Zo de 47 Labs OTA interlink met Furutech connectoren is klaar, zijn een stuk kleiner dan de w&m connectoren. Lijkt net of het geluid ook nog wat anders is, met de furutech connectoren loopt de bas verder door. Voor de rest merk ik nog weinig verschil met de w&m connectoren, klinkt gewoon goed :)





Gisteren ook nog een bezoek gebracht aan een neef van mij, hij wilde mijn Vifa Premium 11's wel eens thuis beluisteren, en vergelijken met Jamo 606 S speakers. Ik had mijn Marantz SR14/CD17KI + Belden biwire speaker kabel + 47 labs ota interlink en vifa's premium 11 meegenomen. De Jamo klinkt veel "vetter" dan de Vifa's , er is ontzettend veel laag aanwezig, maar niet strak. Bovendien is het hoog erg scherp. De Vifa's waren toch wel een paar maatjes te groot voor de Jamo's , de Vifa's klonken veel natuurlijker, de bas was strak, maar voldoende aanwezig. De Vifa's klonken ook veel opener, en gaven veel en veel meer detail. Toch altijd leuk om weer een bevestiging te krijgen hoe goed die Vifa's zijn t.o.v. fabrieksluidsprekers. Mijn neef vond het zeer mooi, dus hij gaat op zoek naar Vifa speakers, of misschien wel een gebruikt setje scan speaks :) .

De Jamo 606 S , wel een erg mooie speaker om te zien...en dat voor 200 euro per stuk.
Zie recensie op hifi.nl , http://www.hifi.nl/recensies/3611/Jamo_S_606_luidspreker.html


Mooi staaltje huissvlijt: de kabels zien er goed uit, top.


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

dre73

de vifa`s klinken wel een stuk pittiger als scan-speak drivers ;)
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

JeroenGRT

Pittiger? Hmmm dat valt mij niet zo op, klinkt gewoon lekker relaxed, net zoals de scan speak drivers. Heeft dit niet meer met filtering te maken?
Andre als je trouwens nog een leuk gebruikt setje (of nieuw/demo) premium 11's (of vergelijkbaar) weet te vinden dan hoor ik dat graag!


Quote from: Xander32 on January 29, 2010, 17:34:28
Mooi staaltje huissvlijt: de kabels zien er goed uit, top.


Sander.

Thnx! Ik ga er nog meer maken, zeker een aanrader deze interlink!
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

dre73

als ik jou opstelling zo zie dan kan ik me wel wat voorstellen bij relaxed.....
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

JeroenGRT

Hoe bedoel je dat precies? Klinkt Scan Speak en Vifa naar jouw mening dan heel anders?
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

dre73

QuoteHoe bedoel je dat precies? Klinkt Scan Speak en Vifa naar jouw mening dan heel anders?

jouw set is opgebouwd uit componenten die vrij rustig van klank zijn.
en dat vifa anders klinkt als scan-speak:ik vind van wel,scan-speak is wat rustiger maar wel hoogwaardiger.
maar de pit van de vifa pl serie kan ik zeer waarderen!
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

JeroenGRT

Nu snap ik hem  :D , dat klopt opzich wel . Ik houd ook wel van deze sound. Nu nog een leuke Vifa of Scan Speak speaker voor mijn neef zoeken.
Wat vindt jij trouwens van de Premium 22 en 33 t.o.v. de Premium 11?
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)