JeroenGRT’s setje

Started by JeroenGRT, December 31, 2009, 18:34:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JeroenGRT

#1125
Gisteren een eindje moeten rijden maar het is de moeite waard geweest. Hier staan nu een setje Klipsch RP 260F luidsprekers  :)

Ik heb ze van Ralf overgenomen, daar even kort eerst beluisterd. Met muziek klonken ze ook behoorlijk goed. Ik had een ietwat uitgesproken hoog verwacht maar dat viel eigenlijk wel mee, ze klonken eigenlijk best wel relaxed en maakten gewoon muziek.

Ook nog even kort een stukje film gekeken (mad max) , klonk lekker en het beeld zag er top uit.
Thuis aangesloten op de Marantz SR7008 klonk het iets anders dan bij Ralf thuis op zijn denon. De marantz lijkt het laag wat meer aan te sterken, maar kan ook zijn dat dit door de akoestiek wordt veroorzaakt. De Klipsch speakers zijn best grote jongens en hebben wel wat ruimte nodig.

Met films klinkt het erg goed, lekker dynamisch maar niet vermoeiend. Afwerking is opzich niet heel bijzonder, wat ik wel fraai vind zijn de magnetische stofkappen. Als je dan door de baspoort achterop kijkt dan zie je uit wat voor een materiaal de kast bestaat. Ik zal er eens foto's van maken, in ieder geval leuke speakers voor dit geld! Ik denk dat ik rest van de Klipsch familie bij elkaar ga sprokkelen!

Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

Former member 78

Dat is een mooie set, veel plezier ermee!

Xander32

Mooie aankoop; die Klipsch ls klinken zeker niet verkeerd, vooral erg dynamisch, hetgeen bij ht werk of live opnames een duidelijke pre is. De resolutie is wel ietwat beperkt, maar in het licht van de prijs zou ik dat niet eens mogen neerpennen ;).


Quote from: JeroenGRT on June 24, 2017, 22:38:32
Gisteren een eindje moeten rijden maar het is de moeite waard geweest. Hier staan nu een setje Klipsch RP 260F luidsprekers  :)

Ik heb ze van Ralf overgenomen, daar even kort eerst beluisterd. Met muziek klonken ze ook behoorlijk goed. Ik had een ietwat uitgesproken hoog verwacht maar dat viel eigenlijk wel mee, ze klonken eigenlijk best wel relaxed en maakten gewoon muziek.

Ook nog even kort een stukje film gekeken (mad max) , klonk lekker en het beeld zag er top uit.
Thuis aangesloten op de Marantz SR7008 klonk het iets anders dan bij Ralf thuis op zijn denon. De marantz lijkt het laag wat meer aan te sterken, maar kan ook zijn dat dit door de akoestiek wordt veroorzaakt. De Klipsch speakers zijn best grote jongens en hebben wel wat ruimte nodig.

Met films klinkt het erg goed, lekker dynamisch maar niet vermoeiend. Afwerking is opzich niet heel bijzonder, wat ik wel fraai vind zijn de magnetische stofkappen. Als je dan door de baspoort achterop kijkt dan zie je uit wat voor een materiaal de kast bestaat. Ik zal er eens foto's van maken, in ieder geval leuke speakers voor dit geld! Ik denk dat ik rest van de Klipsch familie bij elkaar ga sprokkelen!


Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

JeroenGRT

Klopt resolutie is inderdaad wat beperkt, daardoor wel wat meer vergevingsgezind . Bij de wat mindere rock opnames is dat wel fijn. Maar voor puur muziek zou ik de Klipsch niet kopen, de ASW speakers vind ik voor muziek dan de betere.

Voor film is het een ander verhaal, en daarvoor zijn ze hoofdzakelijk bedoeld.
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

Xander32

Zijn er nog aanvullende plannen betreft de ht room? Wat staat er als volgende op stapel?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

JeroenGRT

Eerste waar ik naar op zoek ga is de bijpassende center speaker, de Klipsch RP 440 of 450 . Dat vind ik op dit moment het belangrijkste, daarna nog een mooie subwoofer erbij. Ik gebruik nu een mivoc en Sony subwoofer, de mivoc doet het best aardig maar de Sony kan het echt niet bijbenen. Die vervormd op hogere volumes. Daarvoor zoek ik iets anders, een Klipsch R112SW misschien.

En de Intel nuc met celeron processor waarop Kodi draait wil ik ook nog vervangen door een andere pc, ik heb nog een mini itx kast met Intel core i3 processor, daarvoor zoek ik nog een bijpassend moederbord. Die zal een stuk sneller zijn dan de nuc. Met het streamen van fullhd films stottert het soms een beetje, en ik vermoed dat het met de nuc te maken heeft. Dus nog genoeg plannen :-)
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

JeroenGRT

#1131
Vandaag de Klipsch RP450C center speaker bij Ralf opgehaald, past mooi bij de RP260F. Wat een grote center speaker! De celeron nuc van mij is ook zo goed als verkocht, daarvoor komt in de plaats een Zotac ZBOX nano ID65 barebone computer met een behuizing van slechts 12,7 cm breed, 12,7 cm diep en 4,5 cm hoog. Beetje vergelijkbaar met een NUC maar dan met een Intel i7 processor en 8GB werkgeheugen + Intel HD Graphics 4000. Ik twijfel nog even over het besturingssysteem Openelec + Kodi of Windows 10 + Kodi. In het laatste geval kan ik dan ook gewoon netflix kijken, maar ik lees dat windows soms wat problemen heeft met Kodi. Met de PS3 gaat netflix kijken ook prima, maar dan moet je weer een ander apparaat aanzetten, en deze bedien je met een controller.

De Klipsch set klinkt erg lekker, de center is een behoorlijke verbetering t.o.v. de JBL center EC25. De match is gewoon veel beter. Vanmiddag even getest met een paar muziek dvd's en het klinkt toch behoorlijk "live" . Ben ook nog een beetje aan het rondkijken voor een andere subwoofer, die wat beter bij de rest van de set past. Dat zou een Klipsch kunnen worden, maar een mooie BK, SVS of REL is ook mogelijk.
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

Xander32

Deze center sluit mooi aan bij de front speakers  :thumbs-up:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

MarkD

Vorige week even de nieuwe surroundopstelling geluisterd bij Jeroen. Met film was sprake van een zeer goed de ruimte vullend en behoorlijk dynamisch surroundgeluid. Volgens mij is met wat instelwerk de situatie nog wel iets te verbeteren, want de center vond ik nu redelijk lokaliseerbaar. De foto doet trouwens geen recht aan hoe groot de center in het echt is. :blink:

Met muziek zijn deze speakers niet echt mijn smaak. Het hoog is me veel te pittig/scherp en ik vind het waarschijnlijk daardoor erg vermoeiend om naar te luisteren (was wel aan het eind van een drukke werkweek, dus dat kan er iets mee te maken hebben ;)). Ook in stereo wederom zeer dynamisch, waar ik op zich best van houd (draai niet voor niks zelf met Naim!), maar hier iets te veel van het goede. In combinatie met een (te) nadrukkelijk aanwezig laag (waarschijnlijk veroorzaakt door de akoestiek/opstelling) vind ik het middengebied dan flink ondergesneeuwd raken, wat zich onder meer uit in teruggetrokken vocalen. Voor het geld wat deze speakers kosten mag je niet alles verwachten, maar ik vond de eerder aanwezige ASW's (die volgens mij in verhouding met deze Klipsch nog wat goedkoper zijn) veel fijner klinken.

Verder niet al te analytisch geluisterd. Gebrek aan details is me bijvoorbeeld niet opgevallen. Wel opvallend is "het gat" in het midden van het geluidsbeeld. Waarschijnlijk moeten de speakers nog wat meer worden ingedraaid en blijft er ook dan sprake van een beperkte sweet spot (afstraalgedrag hoorntweeter?). Het beeld trok in eerste instantie behoorlijk naar links. Na het omdraaien van de stekker van de cd-speler was dit verholpen. Polariteit, tja...

Met een betere subwoofer (hoewel die Mivoc niet eens zo slecht is, alleen gaat ie niet heel erg laag) en bijpassende achterspeakers erbij heb je een HT-set staan die zeer behoorlijk kan knallen met films en series. Voor muziek zou ik de woonkamer opzoeken. ;)
Stereo: Atom Uniti Atom HE|Naim NAP 250DR|VPI Traveler|Harbeth Monitor 30.1 AE|Velodyne DD12
HT: Stereo i.c.m. Marantz NR1602|LG UBK90 4K blu-rayspeler|Piega TMicro center en surround speakers

JeroenGRT

Kan me wel vinden in het commentaar van Mark, Mark had nog een goede tip om het eens handmatig met een dB meter in te stellen i.p.v. de automatische audessey xt32. Ik dacht dat de audessey tegenwoordig een stuk verbeterd was, maar dat valt toch tegen. Gewoon op de oude manier gedaan, dus handmatig afstanden meten, crossover instellen en via dB meter de levels goed gezet. Wat een verschil  :o

De ASW speakers waren inderdaad mooier voor muziek, de Klipsch hebben wel iets teveel hoog, en teveel laag waardoor er weinig middengebied is. Ik vind trouwens het hoog dan weer niet pittig of scherp klinken, maar het is meer de balans wat beter had gekund. Wellicht eenvoudig met een filterwijziging te realiseren. Toch vind ik het leuke speakers voor een surround opstelling, en ben er eigenlijk wel tevreden over. Muziek luisteren is inderdaad van een ander niveau op de zelfbouwspeakers en Naim set in de woonkamer. Maar dat is qua prijs ook niet helemaal te vergelijken.

Ik heb de speakers nu ook iets meer ingedraaid, en er is een Mivoc SW 1500 A-II subwoofer bijgekomen. Nu dus een 10inch subwoofer samen met een 15inch subwoofer, puur even als testje  ;)
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

MarkD

Ik ben natuurlijk ook Harbeth gewend (pipe and slippers :hehe:), dus dan is Klipsch ook wel iets heel anders. Voor de surroundopstelling zijn het zeker leuke speakers, met - wat je zo op internet leest - vele tevreden gebruikers (ook voor muziekweergave).

En, wat zijn de eerste indrukken met de extra sub?
Stereo: Atom Uniti Atom HE|Naim NAP 250DR|VPI Traveler|Harbeth Monitor 30.1 AE|Velodyne DD12
HT: Stereo i.c.m. Marantz NR1602|LG UBK90 4K blu-rayspeler|Piega TMicro center en surround speakers

JeroenGRT

Ach de Klipsch heeft gewoon een wat meer commerciële afstemming  ;) , die Mivoc 15inch subwoofer is echt een grote jongen, niet echt subtiel maar wel indrukwekkend met explosies...die kan rake klappen uitdelen  ;D . Ik zal er nog eens een foto van maken, de 10inch van Mivoc lijkt er erg klein bij. Ik verbaas me eigenlijk over de hoogwaardige afwerking van deze sub, kostte destijds nieuw rond de 150 euro. En dat voor een 15inch sub...

Ik denk dat de Mivocs uiteindelijk wel weer weg gaan, in onze situatie voldoet een goede 10inch of 12inch subwoofer ook wel denk ik. Ik zou een bijpassende Klipsch R110SW of R112SW wel mooi vinden, een 15inch is behoorlijk groot maar volgens mij weinig toegevoegde waarde in een kleine (4x6) ruimte. Het gaat al snel te hard, dan moet je echt een goede subwoofer hebben die ook subtiel kan meespelen $$$. Ik weet niet of zo'n R115SW dat kan....maar ik houd ook mijn ogen open voor een mooie SVS, REL of BK sub.
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

yorkie13

#1137
Er staat nog een R115sw in de markt, die mist zijn front en center   :D

JeroenGRT

Zou de set wel mooi compleet maken  ;D
Maar hij is wel erg groot, ik heb dat in onze ruimte niet echt nodig.
Een R110SW of R112SW zou ook voldoende zijn schat ik zo in.
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

Xander32

Jullie bevindingen herken ik in ruime mate aangaande Klipsch. Een anderhalve week terug een Klipsch set met twee maal R115sw mogen beluisteren in een niet eens zo'n grootte ruimte. Indrukwekkend bij het meerkanaalswerk; met de pui open, voelde je buiten op het terras zelfs nog de druk  8). Indien je de ruimte hebt om een 15" te plaatsen zou ik niet lang twijfelen. Wellicht beter nog: twee maal 12" of 10".

Quote from: JeroenGRT on August 14, 2017, 18:03:10
Zou de set wel mooi compleet maken  ;D
Maar hij is wel erg groot, ik heb dat in onze ruimte niet echt nodig.
Een R110SW of R112SW zou ook voldoende zijn schat ik zo in.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

JeroenGRT

De scan speak vertigo's zijn verkocht, de luidsprekers vielen in de smaak tijdens de luistersessie. Veel klassiek, techno en jazz gehoord en dat klonk ook goed op de vertigo's. Nu op zoek naar wat anders leuks 😀.

Ook heb ik nu andere surround luidsprekers voor in de ht ruimte, een klipsch rp-240S . Dus de klipsch set nu bijna compleet, alleen de subwoofer nog. Trouwens, de klipsch rp-260 frontluidsprekers ook even aangesloten gehad op de naim versterker, dat klinkt een heel stuk beter dan op de marantz sr7008 surround receiver.
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

MarkD

Die heb je snel verkocht!
Stereo: Atom Uniti Atom HE|Naim NAP 250DR|VPI Traveler|Harbeth Monitor 30.1 AE|Velodyne DD12
HT: Stereo i.c.m. Marantz NR1602|LG UBK90 4K blu-rayspeler|Piega TMicro center en surround speakers

JeroenGRT

Inderdaad, had ik niet verwacht. Behoorlijk wat reacties op gekregen, nu maar eens gaan bedenken wat voor en leuks er voor terug moet komen. Harbeth? Of misschien wel een Devialet Phantom...wie weet....
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

Marco66

Quote from: JeroenGRT on January 19, 2018, 18:28:01
Inderdaad, had ik niet verwacht. Behoorlijk wat reacties op gekregen, nu maar eens gaan bedenken wat voor en leuks er voor terug moet komen. Harbeth? Of misschien wel een Devialet Phantom...wie weet....

Was zwaar onder de indruk van die phantoms pfff!
Kwa vormgeving niet helemaal ons ding maar bizar wat een geluid er uit komt.
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

JeroenGRT

Vormgeving ben ik ook niet gelijk zo kapot van, maar ik heb ze nog niet in het echt gezien.
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

dre73

Is zelfbouw geen optie meer?
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Xander32

Leuke tijd; de zoektocht haar waardige opvolgers. Haven fun  :thumbs-up:.

Quote from: JeroenGRT on January 19, 2018, 18:28:01
Inderdaad, had ik niet verwacht. Behoorlijk wat reacties op gekregen, nu maar eens gaan bedenken wat voor en leuks er voor terug moet komen. Harbeth? Of misschien wel een Devialet Phantom...wie weet....
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

MarkD

Het moet toch iets worden in de categorie kleine monitoren? In welke prijsklasse ga je (tweedehands) zoeken? En ga je de speakers nog aanvullen met een subwoofer of houd je het "simpel"?
Stereo: Atom Uniti Atom HE|Naim NAP 250DR|VPI Traveler|Harbeth Monitor 30.1 AE|Velodyne DD12
HT: Stereo i.c.m. Marantz NR1602|LG UBK90 4K blu-rayspeler|Piega TMicro center en surround speakers

JeroenGRT

Ben er nog niet over uit, een kleine monitor bijv. een harbeth p3esr , of toch een monitor 30(.1) , deze kan dan mooi aangesloten worden op de naim superuniti versterker. Of een kleine vloerstaander zoals een totem staff. Prijsklasse nog niet echt vastgesteld, subwoofer gaat er (voorlopig) niet komen.

Maar misschien moet ik ook eens gaan luisteren naar een devialet phantom, dan kan de naim versterker ook weg. Was gisteren ook nog even aan het kijken naar een Kii Three , maar toen ik de prijs zag ben ik maar afgehaakt 😂 . Verder heb ik nog niet zoveel ervaring met (actieve) monitoren, ik vind af en toe plaatjes draaien ook wel leuk dus dat moet ik er nog wel op aan kunnen sluiten. De devialet heeft volgens mij alleen een optische ingang.
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

MarkD

Ik vermoed dat Devialet niet naar je smaak is... maar vooral gaan luisteren! Misschien ook ATC en Revel meenemen in je overwegingen?
Stereo: Atom Uniti Atom HE|Naim NAP 250DR|VPI Traveler|Harbeth Monitor 30.1 AE|Velodyne DD12
HT: Stereo i.c.m. Marantz NR1602|LG UBK90 4K blu-rayspeler|Piega TMicro center en surround speakers