Inspelen/kalibratie Panasonic TX-P42V10

Started by Flieger, December 21, 2009, 11:09:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Flieger

Afgelopen vrijdag heb ik eindelijk de Panasonic TX-P42V10 besteld en deze verwacht ik in januari geleverd te krijgen. Na erg veel positieve berichten over Frank op zowel dit forum als elders op internet, ben ik zeer geïnteresseerd in het laten kalibreren van de televisie.

Nu heb ik gelezen dat Frank het advies gaf om een G10 in te laten spelen in 'Cinema Mode'. Verschilt dit bij de V10 (daar deze ook nog een THX mode kent)?

Is het nodig om de tv in te laten spelen met een daarvoor geschikte dvd of kan dit gedurende 200uur met mijn normale kijkgedrag ook?

Zijn er nog meer tips die ik kan opvolgen alvorens de tv te laten kalibreren? Is het aan te raden om het kalibreren gelijk na de inspeelperiode (is dit wel 200 uur?) te laten plaatsvinden?

Bij voorbaat dank voor de antwoorden op mijn vele vragen.

J.A.F._Doorhof

Je kan daarvoor de THX mode gebruiken inderdaad.
In principe zijn er verder weinig dingen waar je rekening mee hoeft te houden, gewoon normaal gebruiken.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Flieger

Quote from: J.A.F._Doorhof on December 21, 2009, 12:07:32
Je kan daarvoor de THX mode gebruiken inderdaad.
In principe zijn er verder weinig dingen waar je rekening mee hoeft te houden, gewoon normaal gebruiken.

Hartstikke bedankt voor het snelle antwoord, Frank!  :worship:

Tegen de tijd dat de 200 uren er bijna op zitten zal ik contact opnemen (of me aanmelden via een tour). Nogmaals bedankt!

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview