Hi-fi event met Ken Ishiwata in Platform theater Groningen

Started by Alex Groningen, November 24, 2009, 09:55:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Alex Groningen

Dinsdag 15 december is er in het Platform theater een demonstratie van Marantz. Tijdens dit event wordt de nieuwe Pearl versterker en SACD gepresenteerd.. Hierbij nog even een linkje.


http://hificorner.nl/marantzevent/output/event_add.php

Nosferatu

Ik ga, lijkt me een bijzondere gebeurtenis. Niet zozeer om de Marantz producten maar hoe vaak heb je de kans om een fenomeen (hoe anders benoem je Ken Ishiwata ?) eens in levende lijve te ontmoeten ?  ;D
Video corner: Denon X-4000 + DBT-3313UD + DNP-800NE, B&W XT-8 front- + B&W M-1 rear luidsprekers, LG 50PK350 Full HD plasma TV.
Music corner: Denon PMA-2020AE + DCD-2020AE  + DNP-2000NE + TU-1500AE, Tellurium Q Ultra Black II + JKE Lo-Cap 55 interlinks, Denon DP-3000NE platenspeler, Ortofon Cadenza Blue, Ortofon Quintet Black-S & Denon DL-103R elementen, Primare R35 Phono pre amplifier, ATC SCM19 luidsprekers, Inakustik luidsprekerkabels.
HeadFi corner: Pioneer XDP-30R, Denon AH-D9200, Bose QC25, ATH-MSR7NC, Sony WH-1000

Alex Groningen

We PM en nog wel even hoe laat we afspreken. Zijn nummer 23 en 24 in ieder geval aanwezig. ;)

filmkelder

Zou de man nog wel tijd hebben om aan de technische kant van zijn vak te werken. Hij is zoveel onderweg ;)
Marantz UD9004
Marantz combi AV8003 / MM8003
Piega C40 - C2Ltd - SUB P1MKII 7.1 opstelling
Marantz VP11S1

Alex Groningen

Quote from: filmkelder on November 24, 2009, 11:00:10
Zou de man nog wel tijd hebben om aan de technische kant van zijn vak te werken. Hij is zoveel onderweg ;)


Kom gezellig langs, en je weet het. ;D

filmkelder

Heb de eer al eens gehad op de VAD. Aardige en interessante vent :thumbs-up:
Veel succes op 15 december.
Marantz UD9004
Marantz combi AV8003 / MM8003
Piega C40 - C2Ltd - SUB P1MKII 7.1 opstelling
Marantz VP11S1

Alex Groningen

Quote from: filmkelder on November 24, 2009, 11:57:05
Heb de eer al eens gehad op de VAD. Aardige en interessante vent :thumbs-up:
Veel succes op 15 december.


Bedankt.

Rednaxela

Quote from: filmkelder on November 24, 2009, 11:00:10
Zou de man nog wel tijd hebben om aan de technische kant van zijn vak te werken.
Welk vak?
Wie A zegt moet ook BX zeggen.

Alex Groningen

Zo even de bus pakken en die kant maar op. Ben benieuwd hoe deze avond gaat worden.

Alex Groningen

Bus gemist en toen maar snel de fiets gepakt om toch nog op tijd in de stad te zijn waar ik had afgesproken met Jaap (Nosferatu) Eenmaal aangekomen in het Platformtheater kon de Marantz show beginnen. :) Had een beetje meer verwacht om eerlijk te zijn. Dacht dat er meer over de techniek gepraat zou worden, maar ging meer over het stereobeeld, weinig gepraat en een hoop muziek met daar tussendoor wat text en uitleg. Op zich wel een leuk avondje, maar wat ik al zei had er een beetje meer van verwacht.

Maar ben nu blij dat ik lekker warm naast de kachel kan zitten, gewoon verkleumd na 20 minuten fietsen. Inmiddels maar het cd-tje er in zitten die ik daar gekocht heb van €20,- 30th Anniversary maar dat ik er nou warm van wordt, nee.

Nosferatu

Sluit me daar bij aan; was leuk geweest om iets meer over de geschiedenis van Ken Ishiwata binnen Marantz te horen en wat de KI Pearl nou zo bijzonder maakt tussen de andere modellen. Dat kwam niet uit de verf, jammer. De SACD heb ik zelf nog niet beluisterd, dat word op z'n vroegst donderdag. Eerst nog even een biosje meepikken woensdagavond.  ;D
Video corner: Denon X-4000 + DBT-3313UD + DNP-800NE, B&W XT-8 front- + B&W M-1 rear luidsprekers, LG 50PK350 Full HD plasma TV.
Music corner: Denon PMA-2020AE + DCD-2020AE  + DNP-2000NE + TU-1500AE, Tellurium Q Ultra Black II + JKE Lo-Cap 55 interlinks, Denon DP-3000NE platenspeler, Ortofon Cadenza Blue, Ortofon Quintet Black-S & Denon DL-103R elementen, Primare R35 Phono pre amplifier, ATC SCM19 luidsprekers, Inakustik luidsprekerkabels.
HeadFi corner: Pioneer XDP-30R, Denon AH-D9200, Bose QC25, ATH-MSR7NC, Sony WH-1000

Alex Groningen