Prijzen JVC bekend

Started by J.A.F._Doorhof, October 12, 2009, 08:56:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Hieronder de adviesverkoopprijzen van JVC:

DLA-HD350E / RS10   : 3999,00
DLA-HD550E / RS15   : 4999,00
DLA-HD950E / RS25   : 6999,00
DLA-HD990E             : 8999,00

Al onze projectoren worden geleverd met calibraties bij 0,200,1000,2000 uur.
Deze calibraties worden gedaan met de Microspec spectrum radiometer welke vooral voor het CMS het absolute maximum uit deze projectoren haalt en een duidelijk zichtbare winst op CMS geeft.

Mail voor aanbiedingen of set aanbiedingen etc.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

garmtz

#1
Quote from: J.A.F._Doorhof on October 12, 2009, 08:56:08Deze calibraties worden gedaan met de Microspec spectrum radiometer welke vooral voor het CMS het absolute maximum uit deze projectoren haalt en een duidelijk zichtbare winst op CMS geeft.

Kun je dat bewijzen? Laat maar, lees het al in je review van de MicroSpec.

J.A.F._Doorhof

Ja.
Rob is er nu ook mee bezig en ziet dezelfde verschillen.

De CMS waardes met de i1Pro wijken tussen de 4-5 dE af.
Dit geeft zichtbare afwijkingen.

Op grayscale gebied is het allemaal redelijk close (wat ook wel verwacht was) maar op CMS gebied zijn er echt behoorlijke afwijkingen.

Ook als je mijn review leest van de Microspec zie je dat vooral op CMS gebied er zichtbare winst te halen is tov de i1Pro.
Is ook niet erg, begrijp me goed, ik heb jaren de i1Pro gebruikt en 98% van de ISF calibrateurs gebruiken hem nog steeds, de Microspec is gewoon een flink eind nauwkeuriger, en dat mag wel voor dat geld.
En vooral met CMS systemen is dit goed te zien, de i1Pro doet dit al zeer goed maar is gewoon minder gevoelig.

Rob zal in de loop van volgende week bij mijn review wel wat dingen aanvullen maar als je naar het grafiekje in deze post van de spectrum scan dan snap je ook waar het weg komt.
Dit grafiekje heeft Rob trouwens gemaakt hij heeft beide analyzers op dit moment naast elkaar lopen en ik niet meer.

Eerste is de i1Pro nieuwste versie op een plasma.
Tweede is de Microspec op een plasma.

En dit is alleen maar een spectrum scan, maar laat goed het verschil in resolutie zien.
Tel daarbij dat CMS systemen enorm gevoelig zijn en je kan feitelijk wel beredeneren dat er een behoorlijk verschil in kan zitten.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Oops posts kruizen elkaar.
Heb nog geen grafieken in de review gezet, laat dit aan Rob over maar die is er nog mee bezig.

In grayscale moet ik gewoon zeggen dat het voornamelijk in het laag te zien is, vooral bij projectoren met diep zwart maar dat is nog niet zo dat elke klant dit zal zien.
Bij de CMS systemen is het dus wat anders....
Maar goed ook anders hadden we wel erg veel geld weggegooid :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

garmtz


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview