PCH C200 applets op interne USB installeren...

Started by Scon, September 6, 2010, 09:59:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Scon

Hey folks!

Ik heb vandaag mijn C200 geupdate naar de nieuwe versie, ik had nog de firmware van maart. In mijn C200 zit een HDD waarop tevens de apps geïnstalleerd staan.

Omdat het mij handiger leek om deze op een interne usb-stick te installeren heb ik voor de firmware en apps update een 4GB stick geïnstalleerd aan de binnenzijde.

Enfin firmware update (2X want de vorige moest ook nog) ging prima. Vervolgens heb ik de apps geupdate.

Ik kon kiezen uit Typical set up, media setup en fresh setup. Ik koos zekerheidshalve de eerste omdat daar expliciet bijstond dat er geen media content verwijderd zou worden. Enfin wat bleek, ik kreeg geen vervolg keuze optie en de apps werden gewoon op de HDD geïnstalleerd zoals voorheen.

Kortom ik had wellicht optie 2 moeten kiezen. Als ik dat doe dan krijg ik de keuze: choose NMT media destination. Hier kan ik dan kiezen de interne USB drive of de Sata disk. En hier ben ik dan het spoor bijster. Want de media files moeten gewoon op de HDD geinstalleerd worden dus ik zou zeggen keuze 2. De vragen die ik dan heb zijn.Wat gaat de NMT doen? behoudt hij mijn bestaande media bestanden (1 TB aan films) en komt er dan nog een vervolg keuze menu waar ik de interne USB stick kan kiezen als locatie voor de apps?

Alvast bedankt voor de hulp.
Sony HW65ES // Projecta Homescreen Delux HD Progressive 0.9 124x220 // Denon AVR X2200W // Harman Kardon hkts 7+16  7.2 speakers // Popcorn Hour V-Ten

activ

Wanneer je de optie kiest die de boel ook formateerd krijg je een lijstje van in aanmerking komende devices waarvan je er dan één moet kiezen. Maar aangezien je zoveel content op de disc heb staan zou ik voor de zekerheid even de disc los halen.

Werkt bij mij trouwens prima die nieuwe versie.

HJ


activ

Gewoon de nieuwste die op hun website staat (van een paar weken terug)

HJ