Eigenlijk is het heel simpel.
Je kan 100x roepen dat het op het randje is, dat het in een rechtzaak geen stand houd.
Echter kijk naar het belang.
Wat is het belang voor HET FORUM dat iemand die 2 par bestanden linkt ?
Als ik al kijk dat ik voor RECHTENVRIJE muziek onder een video van mij op youtube minimaal 2 weken ben bezig geweest om buma stemra te overtuigen dat het echt rechtenvrije muziek was, brein is veel en veel feller en helemaal als ze eenmaal het vizier op je gericht hebben.
TUURLIJK heb je helemaal gelijk en is het belachelijk, maar wat heb je liever....
Ik heb tijd voor reviews, editing op het forum en vragen beantwoorden.
OF
Ik ben weken/maanden bezig met het forum te verdedigen via eerst mails, dan aangetekende brieven en misschien uiteindelijk voor de rechtbank.
Nogmaals, natuurlijk heb je gelijk maar omdat je gelijk hebt hoef je toch niet het risico te nemen.
We leven in een hele vreemde wereld wat dit aangaat op dit moment met belachelijke acties die in 90% van de gevallen niet gewonnen worden, maar het aantal uren dat erin gaat zitten pfffffff.
Kijk naar FTD, die draaien natuurlijk op het aanbieden dus die stoppen die tijd er graag in, echter wij zijn een HT forum.
Wees blij dat er sowieso wel gesproken mag worden over downloads, als we in het vizier zitten van Brein dan kan ik je al voorspellen dat na het eerste schrijven van Brein er GEEN ENKELE POST meer waar ook maar een "hint" in zit van downloads geaccepteerd word.
Dus kies zelf maar....
ik hoop dat je inziet waarom we deze in jouw ogen "belachelijke" actie ondernemen.
Echter realiseer je nogmaals dat wij het forum voor alles moeten zetten, ondanks dat ik als mens ook gewoon zoiets zou willen posten.
Wie download er niet