Anton's slaapkamer

Started by Antons, September 20, 2009, 14:35:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Madhouse

In jouw geval zou ik gewoon voor IQ9/90's gaan, die matchen het mooiste met je IQ3's!
De IQ70 vond ik ook waardeloos klinken, de IQ50 daarintegen weer een stuk mooier  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Antons

Jup..

Enige nadeeltje met een eventuele aanschaf is dat ik de iQ90 nog niet gezien heb ik de kleur maple. Ze zouden moeten bestaan, maar ik denk dat de meeste voor een andere kleur hebben gekozen, zoals dark-apple.


Madhouse

Quote from: Antons on March 12, 2011, 19:29:37
Jup..

Enige nadeeltje met een eventuele aanschaf is dat ik de iQ90 nog niet gezien heb ik de kleur maple. Ze zouden moeten bestaan, maar ik denk dat de meeste voor een andere kleur hebben gekozen, zoals dark-apple.

Dit zijn de kleuren van de IQ serie:
- Black Ash
- Dark Apple
- American Walnut
- Walnut real wood veneer
- Light Oak real wood veneer

Zal het dan niet Light Oak moeten zijn?
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Raafie

Mooie set zo. Ik heb zelf ook de iQ30. Erg mooie speakers voor het geld. Ziet er trouwens gaaf uit zo, met die "hangende" componenten!  :smile:
Marantz SR6005 | Marantz PM7004 | Marantz BD7004 | KEF iQ30 | KEF iQ10 | KEF iQ60C | BK xxls400FF |  Panasonic plasma

Mijn slaapkamer setup

Robbert54

Ziet er erg goed uit zo! Mooi als je zoiets zelf kunt maken. :worship: Die dvdspeler komt me heel erg bekent voor, is dat een Philips?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Martijnst1990

Inderdaad erg mooi zo. Vind het altijd wel netjes staan, zo de componenten onder elkaar. Het zij in een rack of op deze manier.

Ben benieuwd naar je verdere upgrades :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Antons

QuoteDit zijn de kleuren van de IQ serie:
- Black Ash
- Dark Apple
- American Walnut
- Walnut real wood veneer
- Light Oak real wood veneer

Zal het dan niet Light Oak moeten zijn?


Ik denk het wel dan.. De iQ3 heeft volgens TechRadar wel de kleur maple: "The speakers are available in a choice of maple, walnut, dark apple or black ash vinyl woodprint, plus silver finishes, and are further decorated by a moulded black 'bump' that covers much of the top surface, matching the curve of the Uni-Q driver frame."
http://www.techradar.com/reviews/audio-visual/hi-fi-and-audio/hi-fi-and-av-speakers/kef-iq3-97867/review

QuoteMooie set zo. Ik heb zelf ook de iQ30. Erg mooie speakers voor het geld. Ziet er trouwens gaaf uit zo, met die "hangende" componenten!   
Dankje  ::), ik ben er zelf ook goed over te spreken. Ik wilde een goede start maken in HT. Hiervoor al wel vloerstaanders gehad (sony), maar deze zijn niet te vergelijken met het geluid wat ik nu heb.

QuoteZiet er erg goed uit zo! Mooi als je zoiets zelf kunt maken.  Die dvdspeler komt me heel erg bekent voor, is dat een Philips?
Ik en een handige vriend ;).. De dvd-speler is een philips speler ja, de dvd 755. Een paar weken geleden gekregen (mijn oude dvdspeler had een irritante tik). Ik ben nog aan het kijken voor iets nieuws, maar dat heeft geen haast..

QuoteInderdaad erg mooi zo. Vind het altijd wel netjes staan, zo de componenten onder elkaar. Het zij in een rack of op deze manier.

Ben benieuwd naar je verdere upgrades 
Dankje, de componenten onder elkaar vind ik ook mooi. Ik heb het idee afgekeken van een bestaand ontwerp (RVS), maar dat was onbetaalbaar waarop ik heb besloten het zelf te maken.

Robbert54

Jowi heeft volgens mij zoiets in RVS. En Blue Eyes heeft ook een rvs design. We hebben hier op het Forum een goede RVS boer, mocht je ooit nog weer wat willen ;)

De dvd speler kwam me al zo bekend voor. Heb zelf de 722 gehad. Fijn spelertje.

Voor zover ik weet is Light oak en Maple hetzelfde
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

tommie1

#33
Mooie setup alleen waar lig je center zie hem nergens op de foto.

Edit.
Laat maar had even goed moeten lezen die lig in de kast.

Pinohelmond

Wilde al gaan vragen waar je dat meubel gekocht had... Lees ik vervolgens dat je het zelf gemaakt hebt! Mooi gedaan.  ::) Zou je een handeltje in moeten beginnen... De 1e zou je al verkocht hebben.
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room