Anton's slaapkamer

Started by Antons, September 20, 2009, 14:35:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Antons

Even voorstellen...
Ik ben Anton, 21 jaar oud. Na ruim een jaar geregistreerd lid te zijn (waar ik oa. met veel plezier Htip's topic gevolgd heb) vind ik het tijd worden
om mijn eigen stukje op het forum te maken.

Over mezelf:
Ik studeer aan de HAN in Arnhem RU in nijmegen. In mijn vrije tijd werk ik bij de Rabobank... Andere hobby's zijn o.a.:
-   Home Theater
-   Uitgaan

Voor ht-forum begrippen zal mijn slaapkamer een niet zo'n indrukwekkende HT zijn, ik ben nog maar een arme student...

Mijn setup:

TV:
Philips 32PFL7762

VERSTERKER:
Sony STR-DE595
Marantz SR5001

SPEAKERS:
Sony SS-MF450H
Sony SS-CN250 (center)
Sony SS-SR250 (surroundspeakers, nog niet aangesloten)

Kef iQ3 (front)
Kef Q6c

SUBWOOFER:
Sony SA-WM500


DVDSPELER:
Sony DVP-NS330
Philips DVD755

AFSTANDSBEDIENING:
Logitech Harmony 885
Basic Marantz remote

Omdat foto's meer zeggen:









Miracle.

Ziet er bijzonder netjes uit Anton, zeker voor een student. :thumbs-up:

S@m


Xander32

Welkom Anton, leuke set.
Nog heel veel lees & post plezier hier :headbanging:.


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Antons

Quote from: Miracle. on September 20, 2009, 14:40:15
Ziet er bijzonder netjes uit Anton, zeker voor een student. :thumbs-up:
Deze set heb ik nu 2 dagen staan, hij bevalt (tot nu toe) erg goed, hoewel ik nu al het idee heb dat er net te weinig in zit.. (eigenlijk moet ik niet klagen, ik heb hiervoor een JCV TH-SW8 gehad, een kleinere set met veel minder mooi geluid)
Of vond je mijn slaapkamer net opgeruimd;)?...

Quote from: Xander32 on September 20, 2009, 15:07:11
Welkom Anton, leuke set.
Nog heel veel lees & post plezier hier :headbanging:.

Dankje.. Het lezen doe ik al lang, ik denk dat ik nu ook meer zin ga krijgen om te posten!


Fabian92