AV-NU 2012 . 19, 20 & 21 oktober 2012

Started by Alex Groningen, August 31, 2009, 19:00:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Linked Events

  • AV-NU 2010

advr

zaterdag naarElton John dus weet ik niet of ik de 18 smorgens wel zin heb ;D
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

hifiman

Wij gaan trouwens op de zaterdag is zojuist besloten  :D

bokkes

Wij gaan op zaterdag naar ....................................................Gran Canaria :tongue2:
bokkes

GPO

misschien dat ik dit jaar ook weer ga, maar ben al 3 x achter elkaar geweest. En iedere keer viel het weer meer en meer tegen... :)

Wat ik eigenlijk jammer vind is dat er steeds minder surround demo's zijn en dat er idd erg saaie muziek gedraaid wordt. Graag meer up-tempo muziek....

GPO
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

garmtz

Je kunt altijd proberen om je eigen muziek opgezet te krijgen. Willen ze dat niet, zijn het zeikerds en moet je hun apparatuur gewoon niet kopen... ;D

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

x.studio

Gewoon vragen of ze de Guckenheimer sauerkrautband op willen zetten en wel goed hard, je wil niks missen tenslotte. De kans bestaat dat ze dat nu net toevallig niet bij hebben, zelf meenemen dus.
voorproefje:

http://www.youtube.com/watch?v=E4cnxAUEUd4

meer info over deze kunstenaars http://www.ihesm.com/Guckenheimer/index.html

Voor de liefhebbers, wie niet op dit forum, onderaan staan gratis downloads, altijd leuk om bij een luistersessie te draaien  ;D
Niet vergeten hard STTTT te zeggen als iemand erdoorheen wil praten.

btw: Het zijn naast dit projectje ook echte muzikanten.

Jimmy Conway

Quote from: garmtz on September  8, 2009, 18:46:09
Je kunt altijd proberen om je eigen muziek opgezet te krijgen. Willen ze dat niet, zijn het zeikerds en moet je hun apparatuur gewoon niet kopen... ;D

En dan heb je een keer een cd'tje bij..... draaien ze alleen van een music-server.... :D

oud_account_1

Quote from: garmtz on September  8, 2009, 18:46:09
Je kunt altijd proberen om je eigen muziek opgezet te krijgen. Willen ze dat niet, zijn het zeikerds en moet je hun apparatuur gewoon niet kopen... ;D
Zijn er al veel mensen die hun eigen BD's meenemen?
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

EdoE


Ghosty J

Quote from: squadra on September  8, 2009, 19:59:29
Zijn er al veel mensen die hun eigen BD's meenemen?
kreeg de laatste keer een opmerking toen ik daar was, waarom ik niet mijn eigen BD had meegenomen :D
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

oud_account_1

Quote from: Ghosty J on September  8, 2009, 23:36:14
kreeg de laatste keer een opmerking toen ik daar was, waarom ik niet mijn eigen BD had meegenomen :D
Beter ;D
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Midcall

Quote from: x.studio on September  8, 2009, 19:30:29

Niet vergeten hard STTTT te zeggen als iemand erdoorheen wil praten.


Dan heb je aan het einde van de dag geen tong meer over, er is geen show op deze planeet te vinden waar meer door alle demo's geluld wordt dan de VAD. En als men al 20 seconden stil kan zijn dan heb je wel het uiterst irritante geritsel van de plastic tasjes van al die voldersnatchers. De VAD is uitermate slecht geschikt om een beetje geconcentreerd te kunnen luisteren... maarja, aan de andere kant ook wel logisch als er met jou nog een paar duizend anderen schaapachtig in de rondte drentelen.
http://www.htforum.nl/showcase/usersetdetail.php?id=62 - Genesis 350+ - Audio Research Reference 3 - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 250 - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Statement XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Sony VPL-HW50ES - Yamaha CX-A5100 - Infinity Renaissance 90 rears - Callas Audio Clamprack - Bada Purer 3.8SE - Squeezebox Classic - Audio-GD NFB-8 DAC -

jaco

Schapen gaan toch naar de B&W stand, en die is met wat geluk direct bij de ingang..  :devil:

WickedGame

Quote from: jaco on September 10, 2009, 10:05:18
Schapen gaan toch naar de B&W stand, en die is met wat geluk direct bij de ingang..  :devil:

:shaun: Meeehhhhhh, vind B&W altijd wel leuk om een blik op te werpen. Al hebben ze weinig nieuws onder de zon nu...

Ik ga de zondag.

LexiconLogan

Quote from: jaco on September 10, 2009, 10:05:18
Schapen gaan toch naar de B&W stand, en die is met wat geluk direct bij de ingang..  :devil:

:D  daar is ie weer
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

dvd-fan

 ;) Ben er ook bij. ga samen met William. Is volgens mij de 3e of 4e keer.
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

audiofreak1

En ook ik ben van de partij met een collega en overbuurman! Grote jongens in een snoepwinkel, gezellig toch!
Marantz PM15, Marantz SA15, Marantz ST15, Sony RDRHX900, Mission M53, Audioquest Diamondback & Sidewinder, Hyperwire silverline speakerkabel

Ejorne

Quote from: audiofreak1 on September 10, 2009, 20:38:57
En ook ik ben van de partij met een collega en overbuurman! Grote jongens in een snoepwinkel, gezellig toch!

Tja, maar in een snoepwinkel ga je doorgaans met een grote zak goederen de deur uit.
Helaas zal mij dat bij de VAD, wegens financiƫle beperkingen, niet lukken...
:P

peterrr

ik ben er nog nooit geweest, ik denk dat ik ook maar eens ga kijken,



bij gebrek aan een Firato ::)

groet peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

garmtz

Quote from: Jimmy Conway on September  8, 2009, 19:52:10
En dan heb je een keer een cd'tje bij..... draaien ze alleen van een music-server.... :D

;D

Alex Groningen

Quote from: Ejorne on September 10, 2009, 21:14:11
Tja, maar in een snoepwinkel ga je doorgaans met een grote zak goederen de deur uit.
Helaas zal mij dat bij de VAD, wegens financiƫle beperkingen, niet lukken...
:P

Tja, altijd het geld. Weet ook dat ik ( waarschijnelijk ) niks ga kopen, maar het blijft een leuke speelgoedwinkel voor het volwassenen jongetje.
Maar of koop je er ook niks, toch altijd leuk om te kijken wat er zoal te koop is. Een wensenlijstje is ook leuk. ;D

esre

De VAD is voor mij iets onbegrijpelijks je kan niets fatsoenlijk beluisteren en nu het vreemde de meeste mensen gaan naar apparatuur kijken. ;D
Niks mis mee hoor maar voor mij te druk. ;)

garmtz

Het is gewoon een vorm van toerisme... :)   

Jimmy Conway

Het is ook een typisch 'apart volkje' wat er rond loopt, dat vind ik al weer geinig op zich.
Het aanbod vrouwen is net als op dit forum mager te noemen.... :D
Dus Epson, dit keer nog meer van die babes achter de bar 8) :D