Méér dan 3 smartcards activeren

Started by DVDGuy, August 27, 2009, 08:02:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DVDGuy

Ik loop bij Ziggo aan tegen het probleem dat je maximaal 3 smartcards kunt registreren.

Op zichzelf lijkt het me geen probleem om a.h.w. een nieuw abonnement af te sluiten en dan kan ik wederom 3 smartscards activeren, maar dat kost me dus maandelijks iets van € 18,-

Iemand suggesties m.b.t. activeren van een 4e smartcard (Voor de geïnteresseerden: ik heb meerdere decoders in meerdere kamers  ;))
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Marcel_T.

Is het niet zo dat je alleen extra pakketten op maximaal drie kaarten kan zetten, en dat je op je vierde kaart gewoon het basispakket krijgt?
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

DVDGuy

Quote from: Marcel_T. on August 27, 2009, 11:05:48
Is het niet zo dat je alleen extra pakketten op maximaal drie kaarten kan zetten, en dat je op je vierde kaart gewoon het basispakket krijgt?

Als ik op de site probeer te activeren, lukt dat op voorhand al niet; wilde inderdaad alleen de basis activeren.
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Ghosty J

dus eigenlijk zoek je iemand die bij jou in de buurt woont en even een smartcard op zijn naam wil registreren? :D
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

celerontje

Kan je niet zo'n cardsharing setje gebruiken, die sponsor JVB verkoopt?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

DVDGuy

Quote from: celerontje on August 27, 2009, 12:42:08
Kan je niet zo'n cardsharing setje gebruiken, die sponsor JVB verkoopt?

Misschien wel (kende dit fenomeen niet), maar ik kan bij JVB niks vinden; heb jij misschien een linkje?
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

celerontje

Mmm, wat ik bedoel hebben ze dus niet, maar er bestaan kastjes, (al dan niet draadloos) waar je de smartcard insteekt en volgens speciale ontvangkaartjes in je receivers doet.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!


celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

DVDGuy

Quote from: Flexaa on September  1, 2009, 00:50:55
www.smartwi.net



Bedankt; had deze link juist zelf gevonden.
Prijzen variëren van Euro 124 tot Euro 159
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Flexaa

Overigens vind ik het niet van deze tijd dat er maar drie smartcards worden toegestaan zonder meerprijs per huishouden.
Als je twee kinderen hebt en een PVR en in de woonkamer en in de slaapkamer kijkt met een ingebouwde cam, zit je al aan 5 smartcards.
Als ze digitale televisie een goede vervanger willen laten zijn van analoog, moeten ze niet zo meuten over meerdere smartcards.

Want op deze manier wordt televisie kijken wel heel erg duur.


CineSmurf

Ik ben het helemaal eens met je, alternatief wat ze aangeven is natuurlijk analoog, je zou de smartcard ook kunnen wisselen.

Waar ik zelf vooral naar op zoek ben is een soort "super PVR" die een aantal kanalen tegelijk kan opnemen en waar je in de rest van het huis gebruik van kan maken. Een beetje zoals met de media-center extenders. Een beetje het effect dat je een programma in de woonkamer op pauze zet en in de slaapkamer kan verderkijken.
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

jantje112

Quote from: CineSmurf on September  1, 2009, 09:17:10
Ik ben het helemaal eens met je, alternatief wat ze aangeven is natuurlijk analoog, je zou de smartcard ook kunnen wisselen.

Waar ik zelf vooral naar op zoek ben is een soort "super PVR" die een aantal kanalen tegelijk kan opnemen en waar je in de rest van het huis gebruik van kan maken. Een beetje zoals met de media-center extenders. Een beetje het effect dat je een programma in de woonkamer op pauze zet en in de slaapkamer kan verderkijken.

Dreambox komt redelijk in de buurt..

DVDGuy

GELUKT  :headbanging:

Met behulp van deze draadloze set, kan ik nu 5 digitale decoders aansturen met slechts 3 geregistreerde kaarten  :clapping:

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Satfreak10

Quote from: Flexaa on September  1, 2009, 08:45:45
Overigens vind ik het niet van deze tijd dat er maar drie smartcards worden toegestaan zonder meerprijs per huishouden.
Als je twee kinderen hebt en een PVR en in de woonkamer en in de slaapkamer kijkt met een ingebouwde cam, zit je al aan 5 smartcards.
Als ze digitale televisie een goede vervanger willen laten zijn van analoog, moeten ze niet zo meuten over meerdere smartcards.

Want op deze manier wordt televisie kijken wel heel erg duur.
Wil toch nog even hierop reageren.
Oorspronkelijk waren er begin dit jaar geruchten over 5 smartcards per huishouden. Volgens mij zijn er het uiteindelijk 3 geworden, doordat Ziggo tijdens het ombatterijproces niet in alle regio's meer dan 3 kon registreren. Wellicht komt er in de toekomst verandering in, omdat Ziggo dit proces inmiddels achter de rug heeft. Overigens, CanalDigitaal heeft ook een maximum van 3, en Digitenne ook, dacht ik. wie weet speelt dit ook een rol.

DVDGuy

Ziggo heeft (nog steeds) een maximum van 3 te registreren kaarten  :sneaky2:
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Satfreak10

Quote from: DVDGuy on October  4, 2009, 17:29:25
Ziggo heeft (nog steeds) een maximum van 3 te registreren kaarten  :sneaky2:
Dat heb ik hierboven ook net uitgelegd, dus begrijp ik deze posting niet. ???

DVDGuy

Quote from: Satfreak10 on October  4, 2009, 18:17:07
Dat heb ik hierboven ook net uitgelegd, dus begrijp ik deze posting niet. ???

Quote from: Satfreak10 on October  3, 2009, 09:55:52
................doordat Ziggo tijdens het ombatterijproces niet in alle regio's meer dan 3 kon registreren. Wellicht komt er in de toekomst verandering in, omdat Ziggo dit proces inmiddels achter de rug heeft.

Ziggo kan er dus nog steeds maar 3 registreren en gaat dat, volgens de info die ik heb gekregen, niet aanpassen.
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Hanky Panky

Ach, dit is op termijn een goedkopere oplossing lijkt me ?

En het is crisis  :D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Satfreak10

Quote from: DVDGuy on October  5, 2009, 10:01:03
Ziggo kan er dus nog steeds maar 3 registreren en gaat dat, volgens de info die ik heb gekregen, niet aanpassen.
Tsja, een mens wil ook altijd meer,ik weet het, maar als je boven 3 slaapkamers hebt, moet er een steeds de kaart van beneden meenemen. Dus ik had 4 weer handiger gevonden. Klopt, luxeprobleem. :sigh:

wrcveen

op de site van ziggo kan je er idd maar 3 registreren, maar je kan ook bellen. Ik heb er dus nu 5 met het zelfde pakkket! (en allemaal eerlijk in 1 huishouden)
| Sony VW 760 | Cinemascope 380 cm | Apple TV 4K | Sony Playstation 5 | Anthem MRX 1120 7.2.4 | Revel W990 | Revel W893 | 2x JBL Synthesis S1S-EX |

new kid in town

Quote from: wrcveen on November 29, 2009, 12:51:59
op de site van ziggo kan je er idd maar 3 registreren, maar je kan ook bellen. Ik heb er dus nu 5 met het zelfde pakkket! (en allemaal eerlijk in 1 huishouden)

Hoe dan??

DVDGuy

Quote from: new kid in town on November 29, 2009, 17:30:19
Hoe dan??

Quote from: wrcveen on November 29, 2009, 12:51:59
op de site van ziggo kan je er idd maar 3 registreren, maar je kan ook bellen. Ik heb er dus nu 5 met het zelfde pakkket! (en allemaal eerlijk in 1 huishouden)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

new kid in town

#24
Quote from: DVDGuy on November 30, 2009, 13:22:19


Ja duh......dat van dat bellen heb ik ook wel gelezen. Rustig maar. :confused:

Betekent alleen dat er verschil zit tussen wat via de site mogelijk is en via de telefoon.
Vreemd.
Misschien had de callcentermedewerker een vrolijke dag en is wrcveen gematst. ;)